Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag26°12°
Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Green Bay Resort & Spa voor je op een rij gezet:

123 reviews over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in het Nederlands

Geweldig

mike koning,
4-4-2019

verblijf was heerlijk goed eten goede bedden mooi resort zeer vriendelijke medewerkers prachtige locatie kortom geweldige vakantie gehad

Gereisd met partner in september 2018
Ahmet Derin, GENEL MÜDÜR, 5-4-2019

Beste Klant, Mike Koning,

Hartelijk bedankt om tijd te maken voor uw feedback op uw verblijf. Als een Crystal Hotels Resort & Spa Family, ons doel is om kwaliteit te leveren van een hoger niveau en dit elke dag opnieuw. We apprecieren elke vorm van klachten, kritiek en suggesties, deze worden door ons geevalueerd om een excellente service blijvend te garanderen. Wij hopen u alvast opnieuw te begroeten.

General Manager

Ahmet Derin

Heerlijke locatie!

Ingrid,
4-11-2018

Heerlijk hotel! Smakelijk eten met genoeg keus. Personeel is heel erg vriendelijk! Obers bedienen je met drinken aan de tafel! Kamers wat verouderd maar schoon en dat is belangrijk! Ligging van het hotel is ook prachtig! Mooie baai met een pier waar je heerlijk kunt genieten van het mooie weer en de zee! Afstand naar Bodrum is een half uur met de taxi! All in formule is ruim! Je kunt de hele dag eten en drinken! Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018
Ahmet Derin, GENEL MÜDÜR, 5-4-2019

Beste Klant, mevrouw Ingrid,

heerlijk

Belinda Dennekamp,
11-10-2018

Heerlijk ontspannen. Niks moet niksen mag. Schoonmaak is prima. Eten is goed, voldoende keuze. Vriendelijk personeel. Probleem dat er was, is prima verwerkt met een kamerwissel. Top. Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in oktober 2018
Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 17-10-2018

Beste Klant, mevrouw Belinda,

Heerlijk

Andrew,
11-10-2018

Service with a smile. Uitstekend hotel. Afgelegen ligging 20 minuten van uitgaansgelegenheden in Bodrum. Erg rustig heerlijk genieten niet echt geschikt voor stappers. Uitstekende verzorging. Speciale complimenten voor mw Sevcan van guestrelations and ms Derin van animatie. Beiden internationale klasse waarvoor dank.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 20-10-2018

Beste Klant, mijnheer Andrew,

Heerlijk

Andrew,
9-10-2018

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Klant, mijnheer Andrew,

In mei 2019 ga ik weer

Raoul,
9-10-2018

Rustig gelegen heerlijk en met de taxi zit in in 20 min Bodrum centrum, animatie is leuk

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Beste Klant, mijnheer Raoul,

Nooit meer.

Johannes.,
8-10-2018

Dit hotel verdiend absoluut geen 5 sterren, hooguit 3. Het personeel is vriendelijk maar spreekt, zelfs aan de receptie, slecht of geen Engels. Het hotel ligt afgelegen en er is geen shuttle naar Bodrum. Dus alleen een overvolle bus of de taxi (40€ heen en terug). De kamers worden goed schoongehouden maar zijn klein en zeer gedateerd. Koelkasten werken niet etc. In het hotel is de vloerbedekking oud en onder de vlekken. Ziet er vies uit. Het eten is vaak koud en het restaurant heeft de charme van een bedrijfskantine met vaak te weinig zitplaatsen. Op de steiger waar de zonnebedden staan, steken de spijkers centimeterhoog uit de houten vloer. Alles bij elkaar maakt dit hotel de indruk van vergane glorie uit de 80er jaren en slecht management. Sorry.....nooit meer.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Beste Klant, mijnheer Johannes,

Geweldige vakantie!

Bo,
18-9-2018

Het wat echt een heel mooi, schoon en prachtig hotel! Weinig tot geen nederlanders, wat wij helemaal niet erg vonden! Het eten was goed, maar niet altijd warm. Wij zijn een jong stel (22 en 28) en hebben ook van het avond programma genoten en de animatie! Personeel was erg vriendelijk en deden wel hun best om engels met je te praten. Onze kamer werd ook nog iedere dag schoongemaakt, goeie ervaring! Aan zee, op de stijger vooral, leggen mensen graag op tijd hun handdoek op de ligbedjes en pas om 14 uur a 15 uur gaan liggen. Gewoon aangeven aan het personeel en zij halen of manager erbij of je mag gewoon de handdoekjes weg leggen en er gaan liggen!(dit meegemaakt, ivm geen plek meer)

Tip: Neem voldoende geld mee, in het hotel is geen pin mogelijkheid. Dichtstbijzijnde pinautomaat zit op een afstand van 10 a 15 min en euro's zijn ook snel op. Wel mogelijk om Turks geld te pinnen. En organisaties zoals touroperator hebben liever Euro's.

Gereisd met partner in augustus 2018
Crystal Green Bay Resort & Spa, General Manager, GENEL MÜDÜR, 27-9-2018

Beste Klant, mijnheer Bo,

Adembenemend

De boer,
24-7-2018

Een beeldschoon resort, prachtig! Eten perfect, mensen vriendelijk, kamers prima . Ben al heel wat keren in Turkije geweest, maar dit was perfect! Kleinschalig maar oh zo mooi. Aanrader !!! Ps als jullie gaan ...en jullie zien daar een witte hond met zwarte vlekken , geef hem wat liefde en aandacht!!!!!!🤗 (En misschien wat lekkers van het restaurant)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Crystal Green Bay Resort & Spa, General Manager, GENEL MÜDÜR, 26-7-2018

Beste Klant, mijnheer De Boer,

Murat KARAKOÇ

derde maal hier,prachtige ligging,helaas,niet goed

hans e francine,
20-6-2018

niet gaan,als wij voor de derde keer gaan denk ik dat wij kunnen beoordelen,we zijn er geweest van 10 tot19 juni ,1belg gezien en0,00 nederlanders;het was niet goed,elk zijn gedacht

Gereisd met partner in juni 2018

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in Güvercinlik (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.