Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Güvercinlik (bij Bodrum)

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Green Bay Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

157 reviews over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa

• 2019
    1Aslan21-09-2019

Weggegooid geld, geen ontspanning. NOOIT MEER!!

De kamers zijn klein, vies (schimmel in de douchecabine en beestjes in de ventilatie) en niet intact. Niet goed sluitende balkondeur, badkamerdeur wat niet op slot kan, niet werkende minibar. Tot 2x toe heb ik de Nutrilon melk van mijn dochter weggegooid. Airco maakte op de laatste dag een knallend geluid en sproeide water. Geen babybed voor mijn dochter van 1,5 jaar oud. Bed lag niet lekker waardoor we rugklachten hebben gekregen. Alles in het hotel was gedateerd en aan onderhoud toe. De temperatuur in het restaurant was veelste warm waardoor het eten er bedorven bij lag. Vooral de desserts. Kinderbuffet stelt niks voor er zaten alleen maar grote bijen en vliegen op. Drankjes worden niet bediend tenzij je fooi geeft. Personeel is niet vriendelijk en ook niet behulpzaam. De trappen in het zwembad bij de poolbar hebben vlijmscherpe hoeken waar je je aan kan verwonden. Het enige wat mooi en schoon was is het kinderwaterspeeltoestel.

Ahmet DERİN Genel Müdür, GENEL MÜDÜR, 25-09-2019

Beste Klant, mijnheer Aslan,

Hartelijk bedankt om tijd te maken voor uw feedback op uw verblijf. Als een Crystal Hotels Resort & Spa Family, ons doel is om kwaliteit te leveren van een hoger niveau en dit elke dag opnieuw. We apprecieren elke vorm van klachten, kritiek en suggesties, deze worden door ons geevalueerd om een excellente service blijvend te garanderen. Wij hopen u alvast opnieuw te begroeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Andy Soest19-05-2019

relaxed

Uitstekende service. Fijn hotel. Rustige ligging in prachtige baai, omgeven door bossen. Niet voor stappers of jeugdigen die uit willen. Internationale klasse door guestrelation mevrouw Sevcan Aksoy Sicakyuz, service with a smile!. Compliment voor animatieteam en speciaal aan dr. Oetker, krijgt al het publiek mee. Uitstekende en warem ontvangst door touroperator mw. Hoorne, Klasse.

Beste Klant, mijnheer Andy soest,

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Romy van der Velde18-05-2019

Top hotel

echt een super hotel! Top animatie team , iedere dag is er wat te doen. Hebben een super vakantie gehad.

Beste Klant, mijnheer Romy von der Velde

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10William Heemskerk18-05-2019

Fantastich

Voor de 2de keer hier. Wederom een geweldig verblijf in een schitterende omgeving. Van general managers tot de personen van het entertainment team, de schoonmakers en de barkeepers, iedereen zet zich 100% in en zijn super aardig. Een superaanrader voor stellen, mensen met kinderen iedereen

Beste Klant, mijnheer William Heemskerk,

Gereisd met partner in mei 2019

• 9John van Hooft07-05-2019

Super fijne vakantie gehad

Super animatie onder leiding van dr oetker

Ahmet Derin, GENEL MÜDÜR, 08-05-2019

Beste Klant, mijnheer John van Hoft,

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9mike koning04-04-2019

Geweldig

verblijf was heerlijk goed eten goede bedden mooi resort zeer vriendelijke medewerkers prachtige locatie kortom geweldige vakantie gehad

Ahmet Derin, GENEL MÜDÜR, 05-04-2019

Beste Klant, Mike Koning,

General Manager

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    9Ingrid04-11-2018

Heerlijke locatie!

Heerlijk hotel! Smakelijk eten met genoeg keus. Personeel is heel erg vriendelijk! Obers bedienen je met drinken aan de tafel! Kamers wat verouderd maar schoon en dat is belangrijk! Ligging van het hotel is ook prachtig! Mooie baai met een pier waar je heerlijk kunt genieten van het mooie weer en de zee! Afstand naar Bodrum is een half uur met de taxi! All in formule is ruim! Je kunt de hele dag eten en drinken! Kortom een aanrader!

Ahmet Derin, GENEL MÜDÜR, 05-04-2019

Beste Klant, mevrouw Ingrid,

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Belinda Dennekamp11-10-2018

heerlijk

Heerlijk ontspannen. Niks moet niksen mag. Schoonmaak is prima. Eten is goed, voldoende keuze. Vriendelijk personeel. Probleem dat er was, is prima verwerkt met een kamerwissel. Top. Voor herhaling vatbaar

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 17-10-2018

Beste Klant, mevrouw Belinda,

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Andrew11-10-2018

Heerlijk

Service with a smile. Uitstekend hotel. Afgelegen ligging 20 minuten van uitgaansgelegenheden in Bodrum. Erg rustig heerlijk genieten niet echt geschikt voor stappers. Uitstekende verzorging. Speciale complimenten voor mw Sevcan van guestrelations and ms Derin van animatie. Beiden internationale klasse waarvoor dank.

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 17-10-2018

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 20-10-2018