Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°21°
Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Green Bay Resort & Spa voor je op een rij gezet:

127 reviews over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in het Nederlands

relaxed

Andy Soest
19-5-2019

Uitstekende service. Fijn hotel. Rustige ligging in prachtige baai, omgeven door bossen. Niet voor stappers of jeugdigen die uit willen. Internationale klasse door guestrelation mevrouw Sevcan Aksoy Sicakyuz, service with a smile!. Compliment voor animatieteam en speciaal aan dr. Oetker, krijgt al het publiek mee. Uitstekende en warem ontvangst door touroperator mw. Hoorne, Klasse.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Ahmet Derin, GENEL MÜDÜR, 23-5-2019

Beste Klant, mijnheer Andy soest,

Hartelijk bedankt om tijd te maken voor uw feedback op uw verblijf. Als een Crystal Hotels Resort & Spa Family, ons doel is om kwaliteit te leveren van een hoger niveau en dit elke dag opnieuw. We apprecieren elke vorm van klachten, kritiek en suggesties, deze worden door ons geevalueerd om een excellente service blijvend te garanderen. Wij hopen u alvast opnieuw te begroeten.

Top hotel

Romy van der Velde
18-5-2019

echt een super hotel! Top animatie team , iedere dag is er wat te doen. Hebben een super vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ahmet Derin, GENEL MÜDÜR, Thu May 23 2019 06:26:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Klant, mijnheer Romy von der Velde

Fantastich

William Heemskerk
18-5-2019

Voor de 2de keer hier. Wederom een geweldig verblijf in een schitterende omgeving. Van general managers tot de personen van het entertainment team, de schoonmakers en de barkeepers, iedereen zet zich 100% in en zijn super aardig. Een superaanrader voor stellen, mensen met kinderen iedereen

Gereisd Met partner in mei 2019
Ahmet Derin, GENEL MÜDÜR, 23-5-2019

Beste Klant, mijnheer William Heemskerk,

Super fijne vakantie gehad

John van Hooft
7-5-2019

Super animatie onder leiding van dr oetker

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Ahmet Derin, GENEL MÜDÜR, 8-5-2019

Beste Klant, mijnheer John van Hoft,

Geweldig

mike koning
4-4-2019

verblijf was heerlijk goed eten goede bedden mooi resort zeer vriendelijke medewerkers prachtige locatie kortom geweldige vakantie gehad

Gereisd Met partner in september 2018
Ahmet Derin, GENEL MÜDÜR, 5-4-2019

Beste Klant, Mike Koning,

General Manager

Heerlijke locatie!

Ingrid
4-11-2018

Heerlijk hotel! Smakelijk eten met genoeg keus. Personeel is heel erg vriendelijk! Obers bedienen je met drinken aan de tafel! Kamers wat verouderd maar schoon en dat is belangrijk! Ligging van het hotel is ook prachtig! Mooie baai met een pier waar je heerlijk kunt genieten van het mooie weer en de zee! Afstand naar Bodrum is een half uur met de taxi! All in formule is ruim! Je kunt de hele dag eten en drinken! Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2018
Ahmet Derin, GENEL MÜDÜR, 5-4-2019

Beste Klant, mevrouw Ingrid,

heerlijk

Belinda Dennekamp
11-10-2018

Heerlijk ontspannen. Niks moet niksen mag. Schoonmaak is prima. Eten is goed, voldoende keuze. Vriendelijk personeel. Probleem dat er was, is prima verwerkt met een kamerwissel. Top. Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in oktober 2018
Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 17-10-2018

Beste Klant, mevrouw Belinda,

Heerlijk

Andrew
11-10-2018

Service with a smile. Uitstekend hotel. Afgelegen ligging 20 minuten van uitgaansgelegenheden in Bodrum. Erg rustig heerlijk genieten niet echt geschikt voor stappers. Uitstekende verzorging. Speciale complimenten voor mw Sevcan van guestrelations and ms Derin van animatie. Beiden internationale klasse waarvoor dank.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 20-10-2018

Beste Klant, mijnheer Andrew,

In mei 2019 ga ik weer

Raoul
9-10-2018

Rustig gelegen heerlijk en met de taxi zit in in 20 min Bodrum centrum, animatie is leuk

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

• Afstand tot strand< 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in Güvercinlik (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.