Güvercinlik (bij Bodrum)

We hebben een aantal aanbieders voor Güvercinlik (bij Bodrum) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

Reviews over Güvercinlik (bij Bodrum)

Voor bezienswaardigheden ga naar Bodrum!

Kris
    17-6-2015

Güvercinlik is leuk om een keer te bekijken.Persoonlijk vind ik Bodrum meer bezienswaardigheden hebben!Met taxi vanaf het resort 20 minuten rijden.Dolmus is optioneel maar onze voorkeur gaat uit naar Taxirit.

Gereisd Met partner in Tue Jun 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustgevend dorpje

Moria René
    2-6-2015

een rustig vissersdorpje tussen de grote weg en de baai, met een wekelijkse markt waar je ook enkele goede visrestaurantjes hebt ( +/- 15 euro voor een volledig menu ), ook enkele toffe terrasjes met zicht op zee en de bootjes.

Gereisd Met vrienden in mei 2015
Güvercinlik (bij Bodrum) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 31 reviews