Hotel Olira Boutique

HotelWeer vandaag32°23°
Hotel Olira Boutique
9,5

2 reviews over Hotel Olira Boutique in het Nederlands

Sakin, tertemiz, zevkle dekore edilmiş, üstün hizmet anlayışı, estetik... Huzur dolu bir ortam ve personel oldukça eğitimli. Öyle iyi bir hizmet anlayışları var ki otelden çıkışımızı aldıktan sonra "siz şimdi iskelede güneşlendikten sonra akşam üzeri çıkarsınız yola. Duş almak isteyeceksiniz, SPA merkezimizi açalım istediğiniz gibi duşunuzu alın, merkezimizden yararlanıp öyle koyulun yola" dediler. Dedikleri gibi akşam üzeri bize özel olarak açtılar SPA merkezini. Her şey çok güzeldi, bundan sonraki tek adresim burası olacak. İskelesi, mutfağı ve denizi için zaten bir şey söylemeye gerek yok, herkes biliyor ne kadar mükemmel olduğunu.

Fantastisch hotel!

Margriet
28-3-2010

Wij hebben een prima verblijf gehad in Olira. Wij waren weliswaar in het laagseizoen, maar alles was prima. Kamer & badkamer leuk ingericht en zeer schoon, het personeel was bijzonder vriendelijk. Wij zien onszelf wel liggen in de zomer op de steigers, waar je zo het water in kan glijden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olira Boutique in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olira Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olira Boutique scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.