Villa Azurostersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Gundogan (bij Bodrum)

9.2Fenomenaal

Tonen op kaart

179 reviews over Villa Azuro

• 10Nancy13-08-2016

Foto's liegen niet

Fantastisch huis van alle gemakken voorzien. Zoals de foto's laten zien zo is het ook. Schoon en netjes, het zwembad werd ook netjes onderhouden. Gundogan is een heel vriendelijk dorpje met hele leuke baaitjes in naaste omgeving. Deze mag je eigenlijk niet overslaan om een dag door te brengen. Wil je genieten van een heerlijke vakantie is dit echt een aanrader! Dit gedeelte van Turkije geeft je een heel ander inzicht. Een auto huren adviseer ik wel maar dat kost daar bijna niets en alles is zeer goed bereikbaar. Qua warmte is het daar goed te doen daar er vaak een windje staat.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Mark Zuijderduijn11-08-2016

Top Villa's

Een fantastische vakantie gehad. Door de hoge ligging van de villa’s heb je een prachtig uitzicht op de baai. Tevens draagt de hoge ligging bij aan de privacy. Zowel binnen al buiten het huisje, heb je genoeg ruimte om te ontspannen. Mocht je wat meer ‘spanning en sensatie’ willen opzoeken, kan je gemakkelijk naar de omliggende dorpjes rijden. Eet- en drinkgelegenheden zijn er in Gundogan genoeg (relatief goedkoop!). De lokale bevolking is zeer vriendelijk. Kortom: wanneer je volledig tot rust wilt komen, dan is een vakantie in villa Azuro zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Michel van Haaren07-08-2016

Schitterende Vila met fantastisch uitzicht

Vila zoals je wilt wonen, mooie kamers, groot en schoon zwembad , ideaal voor spelsporten, uitgebreide keuken, binnen zowel buiten lekker zitten of loungen veel slaapkamers met idem badkamers. Wandeling naar boven is een pittige maar daarom ook zo mooi uitzicht over de baai, foto's op site liegen niet. Omgeving zeker zoals wij in zomer hee leuk, binnen half uur zoveel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 10Remco van der Sluis19-07-2016

Ik kom al vier jaar bij Villa Azuro. Ieder jaar de tweede week van Juni. Het is iedere keer weer geweldig. Het is relaxed. Het huis is prachtig. Het uizicht op de baai van Gundogan is heel mooi. 's Morgens de vissers binnen zien komen varen. 's Avonds het avondlicht over de baai zien vallen. Kortom: als je jezelf een cadeautje wil geven, ga naar Villa Azuro

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Irene19-06-2016

Super!

Wij waren begin mei 2016 een week in Villa Azuro. Een heerlijke villa! Veel ruimte, alles was gezellig, schoon en verzorgd en alles wat je nodig hebt is aanwezig. En een schitterend uitzicht over de baai, waar we 's ook 's avonds op de overdekte veranda van konden genieten. Prima zwembad met heerlijke ligstoelen. Villa Azuro ligt wat verder van het strand af. Mensen die wat slechter ter been zijn, zijn dan al snel op de auto aangewezen. Het dorpje stelt niet zoveel voor, het bestaat eigenlijk alleen maar uit villaparken en andere vakantie-accommodaties. Toen wij er waren moest het seizoen nog beginnen, dus het was wel een beetje té rustig. Aan het einde van onze vakantie werd het al wat levendiger.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8Karin van Campen23-05-2016

Duikvakantie was geweldig!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Villa Azuro! Wat een heerlijke villa. We gingen naar Turkije toe om uit te rusten en te gelijker tijd actief te zijn. En die combinatie is geweldig. Vooraf bekeken of we konden duiken in de wateren rondom Bodrum. We hebben onze eigen duik uitrusting meegenomen, auto gehuurd en een paar heerlijke dagen gedoken op mooie wrakken en fijne riffen. De villa heeft een fijne buitendouche waar we onze 'gear' goed konden na spoelen en drogen. Een drankje in het vriendelijke dorpje Gundogan na het duiken bij de ondergaande zon ... en dan lekker eten in één van de vele leuke vriendelijke restaurantjes. Heerlijk genoten. Of ik op herhaling ga ... zeker wel!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Kirsten18-05-2016

Geweldige villa's!

Wij hebben de afgelopen jaren in diverse villa's van Villa Azuro verbleven. Elke villa is ruimtelijk en heeft een erg mooi uitzicht, interieur en zwembad! Aangezien de villa's op een heuvel liggen is een auto aan te bevelen. Ook om de leuke plekken in de omgeving te ontdekken! Gündogan zelf is een leuk plaatsje maar ook Yalikavak, Göltürbükü en Gümüslük zijn het bezoeken waard (geen massatoerisme maar sfeervolle plaatsjes). Een huurauto kan gemakkelijk geboekt worden via Vanessa die voor het overige ook ontzettend behulpzaam is. Villa Azuro is een goede keuze om je vakantie te vieren, wij komen niet voor niets telkens weer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Pien Dikken07-12-2015

Prachtige, goed verzorgde villa met zwembad.

De volle bananenboomgaard rondom de villa geeft het echt iets bijzonders. De bloemen ruiken heerlijk zoet. De zonnebedden bij het zwembad zijn heerlijk om een paar uur per dag op te vertoeven. De kamers zijn ruim, schoon en goed verzorgd. Het zitje op de patio is geweldig gezellig modern ingericht maar 'de zit' is vermoeiend omdat je niet lekker op zachte kussens onderuit kunt (bij onze villa, wellicht is dat bij de vele andere villa's wel het geval). Je hebt zeker een auto nodig om boodschappen te halen en de buurt te verkennen-lees andere steden- welke zeker de moeite waard zijn om te bezoeken! De boulevard van Gundogan heeft een rijke, prachtige invulling gekregen met luxe hotels en bijbehorende grote steigers met vele ligbedden welke ook toegankelijk zijn als je niet in een van die hotels verblijft. We hebben echt enorm genoten!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Fam Groenstege11-08-2015

Geweldig huis op fantastische plek

Bijzonder prettig huis met adembenemend uitzicht. Van alle gemakken voorzien. De omgeving is een lust voor het oog. Talloze, gezellige restaurants en supervriendelijke mensen. We komen zeker nog ns terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10aletta nijboer05-08-2015

nog vergeten in eerdere beoordeling

Afgezien van ons fantastische verblijf in de villa, mag er toch ook nog wel wat gezegd worden over de aanloop tot de vakantie en het verloop tijdens de vakantie. De service vooraf van de mensen van Villa Azuro was super. Geen gezeur over het boeken van de vliegreis, auto geregeld, alles in orde. Vlak ervoor een leuke feel good cd ontvangen. Vanessa kan je voor alles bellen (er zijn grenzen uiteraard!) en het wordt meteen geregeld. Dit alles maakt de vakantie ook heerlijk en onbezorgd! Eigenlijk wil ik liever niet te veel complimenten geven. Zijn ze zodirekt alleen maar volgeboekt :)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

36 tips over Villa Azuro

• Gert, 07-05-2014

Tip , huur op zeker een auto , dat is niet echt duur daar en geeft je de mogelijkheid om de prachtige omgeving te verkennen.

• johan, 21-05-2014

de mega haven, mooie zon ondergang,

• Peter Bosma, 23-08-2013

Op woensdag is het marktdag.

1 vraag over Villa Azuro

• Ghizlane, 27-05-2019

Villa huren

Hallo, kan ik meschien de villa huren voor 2 persson en 1 kind? Of heb jullie wat kleiner?? Ik wil ook heel graag weten hoeveel zijn de kosten. Mvg Ghiz

Villa info

• Aantal personen7 tot 8