Villa Azuro

Villa
Villa Azuro
9,2

147 reviews over Villa Azuro in het Nederlands

Een geweldige vakantie met familie gehad.

S. Wijnen
10-6-2015

Met de hele familie (6 volw. en 4 kinderen) een fantastische vakantie in villa Azuro. We hebben ervan genoten. Het is precies wat we ervan verwacht/gehoopt hadden. Het was keurig schoon, fijne ruime kamers, voldoende badkamers en een zeer prettige buitenruimte met grote veranda een fijn zwembad met een geweldig uitzicht. Hier hebben we heel wat uurtjes vertoeft.

Ook de transfer en de auto zijn goed geregeld via Vanessa; zeer aardige vrouw.

Onze contacten bij het boeken en ook na de vakantie verliepen erg soepel en er werd snel en goed gereageerd op vragen van onze kant. Top.

Heerlijk genoten van de rust

Laura
9-6-2015

Met 2 gezinnen met kleine kinderen op zoek naar een villa....genoeg aanbod, maar de website van villa azuro is duidelijk. Daar hou ik van! Op al mijn vragen (en dat waren er best veel) snel een antwoord. Goede service vanuit Nederland.

De villa ligt op een berg, naar het strand is prima te doen lopend, alhoewel wat warm gezien de klimmende bergen in het hoogseizoen denk ik. Het uitzicht is mooi, ook s avonds kijk je mooi weg. Er wordt veel gebouwd op dit moment, heb je geen last van. Het dorpje zelf is relatief rustig, genoeg eetgelegenheden. Er zijn leuke dorpjes in de omgeving waar de echte jetsets komen! Leuk om te zien.

We hebben ons heerlijk vermaakt aan een strandje, dat is kixndvriendelijk. De tegels bij de villa zijn glad als deze nat worden, niet zo handig met kleine kinderen die nog njet heel lang lopen. Ook is het zwembad niet afgezet, dus opletten met kleine kinderen. Ons aanspreekpunt was Vanessa. Zij is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom super relaxte vakantie!

Lekker relaxen

Jort
29-5-2015

Heerlijk rustig genoten met de hele familie. Ideaal voor in de meivakantie; Mooi weer. Enige nadeel was dat wij in het bovenste huis zaten, niet voor de volwassenen, maar voor de kinderen was dat lastig, maar dan heb je wel het beste uitzicht over de baai! Goed contact gehad met Vanessa die snel en goed dingen voor je kan regelen.

Heerlijk relaxed verzorgd huis

nienke
22-5-2015

We hebben heerlijk genoten van het goed bijgehouden zwembad en huis. Aan het water wordt druk gebouwd waardoor er in zomer vertier in de buurt is / barretjes en restaurantjes. Je hebt echt een auto nodig voor boodschappen doen en om ergens te komen. In de meivakantie was het al heerlijk warm. Er is dan ook veel gezwommen. Ik wet niet of de warmte in de zomer nog aangenaam zal zijn, maar we gaan het deze zomer proberen.

mooie vila op zonnige lokatie

fam. Kruijt
5-11-2014

Heerlijk weekje gehad in de herfstvakantie in Vila Azuro, met nog prima nazomers weer. De Vila is uitstekend uitgerust met heel lekker privé zwembad. Op de veranda lekker ontbijten met een waanzinnig uitzicht op de baai van Gundogan.

Wat een geweldige vakantie in Villa Azuro 38

Familie Mulders
29-10-2014

Wij zijn afgelopen week met een groep van 13 personen, waaronder 5 kinderen op vakantie geweest in Villa Azuro nr. 38.

De Villa is van alle gemakken voorzien. Een mooie grote keuken, voldoende bedden en slaapkamers en voor de allerkleinsten waren er twee kinderbedjes neergezet. Verder een mooi zwembad en een heerlijke veranda om in de avonduurtjes onder te vertoeven.

Wij hadden ook de tickets en de huurauto + transfer via de eigenaars van de Villa geboekt en de service die ons daarbij geboden werd was ongekend! Hier kan menig reisbureau een voorbeeld aan nemen...

Ook de ontvangst door de lokale Nederlandse hostess was erg prettig,

Kortom voor een grotere groep een absolute aanrader!

Geweldig!

Andrea Star
27-10-2014

Een top vakantie in een heel mooi huis op een mooie locatie! wat wil je nog meer?

Heerlijke accomodatie !

Marja

26-10-14

Onze vakantie in Villa Azuro was super ! Een paradijs! Het is schoon, alles is aanwezig en aan alles is gedacht. Dit is terug te zien in en rond het huis. Het ontvangst, de kamers, de bedden, de lampen, het zwembad, de tuin en de meubels. Alles is kwalitatief perfect. Het uitzicht over de baai is adembenemend (zie foto). Voor onze vakantie lazen wij klachten over de moskee. Hier hebben wij totaal geen last van gehad. Je hoort hem af en toe in de baai op kilometers afstand. Ik kan niets negatiefs bedenken over deze geweldige vakantiebestemming. We hebben er ons onze 30 jarige trouwdag gevierd met onze kinderen, perfecte plek voor deze gelegenheid!

Geweldig

Hans
26-10-2014

Villa Azuro heeft ons doen genieten. in alle rust genieten van de zon, de omgeving en elkaar. De villa was heel schoon en sfeervol ingericht. De kamers zijn ruim en hebben heerlijke balkons. De keuken is prachtig en compleet. Bbq-en onder de veranda met een uitzicht als een ansichtkaart. Wie wil dit niet? Het plaatsje Gündogan biedt restaurants, winkels en een wekelijkse markt. De baai van Gündogan is schitterend! Hier kun je relaxen maar ook actief zijn met watersporten.

Kortom: Ge-Wel-Dig!

Aanrader

Linda Reekers
26-10-2014

Afgelopen week Villa Azuro in Gundogan bezocht; wat een fantastische accommodatie. Een adembenemend uitzicht vanuit villa nr. 31, een schoon en stijlvol ingerichte villa, een groot zwembad met heerlijke ligbedden en leuke bezienswaardigheden in de nabije omgeving. Erg te spreken over het contact met de eigenaren tijdens de boeking en erg fijn dat zij de vlucht ook konden boeken. Een bestemming/accommodatie om naar terug te keren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Azuro in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Azuro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.