Villa Azurostersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Gundogan (bij Bodrum)

9.2Fenomenaal

Tonen op kaart

179 reviews over Villa Azuro

• 2018
    9Dikken11-06-2018

Genieten met een hoofdletter G.

De villa is erg ruim, schoon, modern en is voorzien van alle gemakken. Het heeft een prachtig ruim zwembad en heerlijke ligbedden en prachtig uitzicht over de baai. In de baai is het heerlijk vertoeven op een van de vele luxe steigers met ligbedden (gratis) en kan je genieten van het geweldige eten. Ook kan je er heerlijk shoppen ;-). Een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Renata12-05-2018

Heerlijk tot rust komen in Villa Azuro in Benissa!

Wij waren in Villa Azuro in Benissa aan de Costa Blanca, Spanje. Geweldige villa in Ibiza stijl met zalig Balinees ligbed in de tuin, een hangmat van Fatboy (top ding) en een heerlijk zwembad. Sateliet TV, Wifi (goede verbinding), Argentijnse BBQ, vloerverwarming, mooie meubels en erg sfeervol! Wat wil je nog meer ;-) Het weer was ook prima, rond de 23 á 24 graden en dat was het zwembad ook, eerst even opwarmen in de zon en dan lekker afkoelen. We vlogen op Alicante en met de huurauto rijdt je eenvoudig naar de villa. In de directe omgeving van de villa zijn diverse supermarkten (wij vonden Pepe la Sal echt een topper, geweldige slager met heerlijk gemarineerd vlees wat je kunt bereiden op de mooie Argentijnse BBQ) en heerlijke baaitjes waar je kunt relaxen of lekker eten bij een strandtentje (Mandala=aanrader). Ook diverse leuke plaatsen in de buurt en op woe en zo is er in Benidorm een grote markt. Wij hebben een TOP week gehad!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

10Linda van de Noort Travel Counsellor20-11-2017

Fantastisch! Helemaal conform onze verwachtingen!

Villa Azuro Benissa Spanje: een prachtig mooi ingericht en gestyled huis! We hebben hier echt enorm genoten. De villa is van alle gemakken voorzien en biedt alles wat je nodig. Heerlijke zitjes en chill-plekken buiten en ook binnen is het heel aangenaam vertoeven aan de lange eettafel of in de heerlijke zithoek. Zeer complete keuken en een hele fijne buitenkeuken. Ruime slaapkamers, heel veel kastruimte, mooie badkamers. Lekkere muziek en tv en wifi voor het nodige entertainment. En je eigen prive-zwembad maakt het af. Wij konden geen minpunt ontdekken. Auto is noodzakelijk om de omgeving te ontdekken: leuke baaitjes, strandjes en diverse restaurants in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 10Heleen20-11-2017

Wat een fantastisch huis op een geweldige plek!

Wij waren in Villa Azuro in Benissa, Spanje. Een prachtige, Ibiza style villa. Luxe, comfort, alles wat je hartje begeert. Sateliet TV, Wifi (ijzersterk), Argentijnse BBQ, vloerverwarming, zwembad (natuurlijk), prachtige meubels. Kortom: helemaal af.

En 'last, but not least'; heerlijk weer in November. 20 graden en zon. Zalig.

Vliegen op Alicante, auto huren en je bent zo vrij als een vogeltje. Nabij Villa Azuro zijn allemaal mooie baaitjes met heerlijke eettentjes.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Ivy Stevens06-06-2017

Fantastische villa. je komt hier tot rust.

Alles om je vakantie tot een succes te maken is aanwezig. Het zwembad, urenlang zwemplezier met onze kleindochter . Er is een Argentijnse BBQ aanwezig in de buitenkeuken waar wij veel gebruik van hebben gemaakt. Kortom je wordt helemaal Zen. Ik kan geen nadelen opnoemen. Wij hebben mooie wandelingen gemaakt. Uitstapjes gemaakt naar omringende plaatsen. Het is hier goed vertoeven. Eigenaren doen er alles aan om het voor de gasten tot een belevenis te maken. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Fam.Lips24-05-2017

Geweldig! Prima ligging, rustig .Mooie omgeving

Voor een nieuw huis was eigenlijk alles prima in orde. Internet, tv-satelliet , kookgelegenheid.Alles was er . De tuin was af, goede zitgelegenheid. Je hebt echter wel een auto nodig in dit gebied. Winkels perfect, je kunt er alles krijgen. Stadje Moraira ( 10 min ) heeft volop restaurants, mooie stranden. UItermate geschikt ook voor kleine kinderen! Eigenaar staat altijd voor je klaar! Jammer dat het zwembadwater nog te koud was voor de tijd van het jaar ander hadden we zeker een plons genomen! Jammer dat het huis voor ons hele gezin te klein is anders hadden we het zonder meer voor de hele zomervakantie geboekt! Maar we komen zeker terug met minder !

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9fardo31-08-2016

Super uitzicht, fantastisch ruim huis.

Auto huren is wel een vereiste. Omgeving is geweldig. Dicht bij winkels , boulevards, restaurants en leuke dorpjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9wim zwartkruis30-08-2016

Top locatie

Top huis, prachtige locatie met super uitzicht. Erg harde matrassen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Stephanie Coolen - de Gouw24-08-2016

Heerlijke villa op een super locatie

Prachtig huis (villa 31) op een hele mooie locatie. Aan het einde van een weg, dus maar aan één kant buren. Ontvangst door Vanessa was hartelijk en we hebben snel onze draai gevonden. Er gingen wat dingen kapot, maar dat is allemaal snel en prima hersteld. We hebben een heerlijke vakantie gehad hier.

Wij waren met 9 personen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Amy ter Burg16-08-2016

Genieten

Goed geregeld allemaal, bij aankomst stond er een huurauto voor ons klaar. Ook de villa was netjes en schoon opgeleverd. Het uitzicht op zee is prachtig en geeft een waar vakantiegevoel.

Gereisd met vrienden in juli 2016

36 tips over Villa Azuro

• Gert, 07-05-2014

Tip , huur op zeker een auto , dat is niet echt duur daar en geeft je de mogelijkheid om de prachtige omgeving te verkennen.

• johan, 21-05-2014

de mega haven, mooie zon ondergang,

• Peter Bosma, 23-08-2013

Op woensdag is het marktdag.

1 vraag over Villa Azuro

• Ghizlane, 27-05-2019

Villa huren

Hallo, kan ik meschien de villa huren voor 2 persson en 1 kind? Of heb jullie wat kleiner?? Ik wil ook heel graag weten hoeveel zijn de kosten. Mvg Ghiz

Villa info

• Aantal personen7 tot 8