Villa Azuro

9,2

147 reviews over Villa Azuro in het Nederlands

Remco van der Sluis
19-7-2016

Ik kom al vier jaar bij Villa Azuro. Ieder jaar de tweede week van Juni. Het is iedere keer weer geweldig. Het is relaxed. Het huis is prachtig. Het uizicht op de baai van Gundogan is heel mooi. 's Morgens de vissers binnen zien komen varen. 's Avonds het avondlicht over de baai zien vallen.

Kortom: als je jezelf een cadeautje wil geven, ga naar Villa Azuro

Super!

Irene
19-6-2016

Wij waren begin mei 2016 een week in Villa Azuro. Een heerlijke villa! Veel ruimte, alles was gezellig, schoon en verzorgd en alles wat je nodig hebt is aanwezig. En een schitterend uitzicht over de baai, waar we 's ook 's avonds op de overdekte veranda van konden genieten. Prima zwembad met heerlijke ligstoelen.

Villa Azuro ligt wat verder van het strand af. Mensen die wat slechter ter been zijn, zijn dan al snel op de auto aangewezen. Het dorpje stelt niet zoveel voor, het bestaat eigenlijk alleen maar uit villaparken en andere vakantie-accommodaties. Toen wij er waren moest het seizoen nog beginnen, dus het was wel een beetje té rustig. Aan het einde van onze vakantie werd het al wat levendiger.

Duikvakantie was geweldig!

Karin van Campen
23-5-2016

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Villa Azuro! Wat een heerlijke villa. We gingen naar Turkije toe om uit te rusten en te gelijker tijd actief te zijn. En die combinatie is geweldig. Vooraf bekeken of we konden duiken in de wateren rondom Bodrum. We hebben onze eigen duik uitrusting meegenomen, auto gehuurd en een paar heerlijke dagen gedoken op mooie wrakken en fijne riffen. De villa heeft een fijne buitendouche waar we onze 'gear' goed konden na spoelen en drogen. Een drankje in het vriendelijke dorpje Gundogan na het duiken bij de ondergaande zon ... en dan lekker eten in één van de vele leuke vriendelijke restaurantjes. Heerlijk genoten. Of ik op herhaling ga ... zeker wel!

Geweldige villa's!

Kirsten
18-5-2016

Wij hebben de afgelopen jaren in diverse villa's van Villa Azuro verbleven. Elke villa is ruimtelijk en heeft een erg mooi uitzicht, interieur en zwembad! Aangezien de villa's op een heuvel liggen is een auto aan te bevelen. Ook om de leuke plekken in de omgeving te ontdekken! Gündogan zelf is een leuk plaatsje maar ook Yalikavak, Göltürbükü en Gümüslük zijn het bezoeken waard (geen massatoerisme maar sfeervolle plaatsjes). Een huurauto kan gemakkelijk geboekt worden via Vanessa die voor het overige ook ontzettend behulpzaam is. Villa Azuro is een goede keuze om je vakantie te vieren, wij komen niet voor niets telkens weer terug.

Prachtige, goed verzorgde villa met zwembad.

Pien Dikken
7-12-2015

De volle bananenboomgaard rondom de villa geeft het echt iets bijzonders. De bloemen ruiken heerlijk zoet.

De zonnebedden bij het zwembad zijn heerlijk om een paar uur per dag op te vertoeven. De kamers zijn ruim, schoon en goed verzorgd.

Het zitje op de patio is geweldig gezellig modern ingericht maar 'de zit' is vermoeiend omdat je niet lekker op zachte kussens onderuit kunt (bij onze villa, wellicht is dat bij de vele andere villa's wel het geval).

Je hebt zeker een auto nodig om boodschappen te halen en de buurt te verkennen-lees andere steden- welke zeker de moeite waard zijn om te bezoeken!

De boulevard van Gundogan heeft een rijke, prachtige invulling gekregen met luxe hotels en bijbehorende grote steigers met vele ligbedden welke ook toegankelijk zijn als je niet in een van die hotels verblijft.

We hebben echt enorm genoten!

Geweldig huis op fantastische plek

Fam Groenstege
11-8-2015

Bijzonder prettig huis met adembenemend uitzicht.

Van alle gemakken voorzien. De omgeving is een lust voor het oog. Talloze, gezellige restaurants en supervriendelijke

mensen. We komen zeker nog ns terug!

nog vergeten in eerdere beoordeling

aletta nijboer
5-8-2015

Afgezien van ons fantastische verblijf in de villa, mag er toch ook nog wel wat gezegd worden over de aanloop tot de vakantie en het verloop tijdens de vakantie. De service vooraf van de mensen van Villa Azuro was super. Geen gezeur over het boeken van de vliegreis, auto geregeld, alles in orde. Vlak ervoor een leuke feel good cd ontvangen. Vanessa kan je voor alles bellen (er zijn grenzen uiteraard!) en het wordt meteen geregeld. Dit alles maakt de vakantie ook heerlijk en onbezorgd! Eigenlijk wil ik liever niet te veel complimenten geven. Zijn ze zodirekt alleen maar volgeboekt :)

Toplocatie

Tanja
3-8-2015

Villa Azuro staat voor een topvakantie. Een heerlijk huis op een prachtige locatie. De baai is mooi en in opkomst. Een relaxte sfeer en rustige omgeving met vooral Turkse toeristen.

geweldig!

Aletta Nijboer
2-8-2015

Verbleven van 4 juli tot 18 juli 2015 in één van de villa's van Azuro. We hebben het fantastisch gehad! We hebben altijd huizen gehuurd in Frankrijk met zwembad (dus hogere prijssegment), maar prijs kwaliteit verhouding van dit huis was super. Een geweldig uitzicht! Huis van alle gemakken voorzien.

Mooie en complete villa

EJ
18-7-2015

Goed verzorgde, grote villa met leuke uitzicht op zee. Ze staat wel op een dichtbebouwde heuvel tussen vele Turkse privé huizen. Alle kamers zijn schoon en goed onderhouden.

Het verantwoordelijke bedrijf die van Vanessa en haar man gerund wordt is vriendelijk en behulpzaam

Het grote zwembad wordt uiterst nauwkeurig verzorgd. De ph waard b.v. wordt twee keer per dag gecontroleerd. Voorzicht is geboden met de floortegels en natte voeten. Een keer peer dag komt de tuinier. Het hele team is correct en vriendelijk maar spreekt niet altijd Engels. De villa ligt op een steile helling en een auto is absoluut aan te raden. Te voet is het een kwartiertje lopen langs de mooie strandboulevard. Er zijn vele restaurants waar je lekker kan eten. Het restaurant "Nirwana" die een steenworp verwijdert is van de moskee is zeker een aanrader. Verse vis en meersvruchten met correcte prijzen. De tafels liggen direct aan het water .De eigenaars en hun team spreken perfect Engels en zijn uiterst vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Azuro in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Azuro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.