Villa Azuro

Villa
Villa Azuro
9,2

1 review over Villa Azuro in het Nederlands

Mooi uitzicht aan alle kanten

Peter Bosma
23-8-2013

Villa Azuro ligt op een helling vlak bij het dorpscentrum van Gundogan. Achter heb je vrij uitzicht op de baai en het dorp, voor heb je vrij uitzicht op het berglandschap.

De bakker ligt op loopafstand, er is ook een goede slager en viswinkel en vele supermarkten.

De inrichting is doordacht en consequent, smaakvol. Aangenaam luxe uitstraling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Azuro in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Azuro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.