Villa Azuro

Laatste review

Een aanrader!

Annemarie,
12-8-2018

Prachtige villa, van alle gemakken voorzien met gezellige inrichting en fantastisch uitzicht over de baai. Genoeg badkamers en lekker airco in de slaapkamers.

Vele leuke plekken in de omgeving met auto ben je overal zo! Wij gaan zeker terug!☀️

57 reviews over Villa Azuro in het Nederlands

Een aanrader!

Annemarie,
12-8-2018

Laura,
30-6-2018

Het huis is zoals op de foto’s, supermooi, groot en gaaf ingericht.

Wij hadden een auto gehuurd en konden we makkelijk kwijt naast het huis.

Wij hebben 2 weken écht genoten!!!

Genieten met een hoofdletter G.

Dikken,
11-6-2018

De villa is erg ruim, schoon, modern en is voorzien van alle gemakken. Het heeft een prachtig ruim zwembad en heerlijke ligbedden en prachtig uitzicht over de baai.

In de baai is het heerlijk vertoeven op een van de vele luxe steigers met ligbedden (gratis) en kan je genieten van het geweldige eten. Ook kan je er heerlijk shoppen ;-).

Een echte aanrader!!

Genieten

Amy ter Burg
16-8-2016

Goed geregeld allemaal, bij aankomst stond er een huurauto voor ons klaar. Ook de villa was netjes en schoon opgeleverd. Het uitzicht op zee is prachtig en geeft een waar vakantiegevoel.

Foto's liegen niet

Nancy
13-8-2016

Fantastisch huis van alle gemakken voorzien. Zoals de foto's laten zien zo is het ook. Schoon en netjes, het zwembad werd ook netjes onderhouden. Gundogan is een heel vriendelijk dorpje met hele leuke baaitjes in naaste omgeving. Deze mag je eigenlijk niet overslaan om een dag door te brengen. Wil je genieten van een heerlijke vakantie is dit echt een aanrader! Dit gedeelte van Turkije geeft je een heel ander inzicht. Een auto huren adviseer ik wel maar dat kost daar bijna niets en alles is zeer goed bereikbaar. Qua warmte is het daar goed te doen daar er vaak een windje staat.

Top Villa's

Mark Zuijderduijn
11-8-2016

Een fantastische vakantie gehad. Door de hoge ligging van de villa’s heb je een prachtig uitzicht op de baai. Tevens draagt de hoge ligging bij aan de privacy. Zowel binnen al buiten het huisje, heb je genoeg ruimte om te ontspannen. Mocht je wat meer ‘spanning en sensatie’ willen opzoeken, kan je gemakkelijk naar de omliggende dorpjes rijden. Eet- en drinkgelegenheden zijn er in Gundogan genoeg (relatief goedkoop!). De lokale bevolking is zeer vriendelijk. Kortom: wanneer je volledig tot rust wilt komen, dan is een vakantie in villa Azuro zeker een aanrader!

Super!

Irene
19-6-2016

Wij waren begin mei 2016 een week in Villa Azuro. Een heerlijke villa! Veel ruimte, alles was gezellig, schoon en verzorgd en alles wat je nodig hebt is aanwezig. En een schitterend uitzicht over de baai, waar we 's ook 's avonds op de overdekte veranda van konden genieten. Prima zwembad met heerlijke ligstoelen.

Villa Azuro ligt wat verder van het strand af. Mensen die wat slechter ter been zijn, zijn dan al snel op de auto aangewezen. Het dorpje stelt niet zoveel voor, het bestaat eigenlijk alleen maar uit villaparken en andere vakantie-accommodaties. Toen wij er waren moest het seizoen nog beginnen, dus het was wel een beetje té rustig. Aan het einde van onze vakantie werd het al wat levendiger.

Geweldige villa's!

Kirsten
18-5-2016

Wij hebben de afgelopen jaren in diverse villa's van Villa Azuro verbleven. Elke villa is ruimtelijk en heeft een erg mooi uitzicht, interieur en zwembad! Aangezien de villa's op een heuvel liggen is een auto aan te bevelen. Ook om de leuke plekken in de omgeving te ontdekken! Gündogan zelf is een leuk plaatsje maar ook Yalikavak, Göltürbükü en Gümüslük zijn het bezoeken waard (geen massatoerisme maar sfeervolle plaatsjes). Een huurauto kan gemakkelijk geboekt worden via Vanessa die voor het overige ook ontzettend behulpzaam is. Villa Azuro is een goede keuze om je vakantie te vieren, wij komen niet voor niets telkens weer terug.

Prachtige, goed verzorgde villa met zwembad.

Pien Dikken
7-12-2015

De volle bananenboomgaard rondom de villa geeft het echt iets bijzonders. De bloemen ruiken heerlijk zoet.

De zonnebedden bij het zwembad zijn heerlijk om een paar uur per dag op te vertoeven. De kamers zijn ruim, schoon en goed verzorgd.

Het zitje op de patio is geweldig gezellig modern ingericht maar 'de zit' is vermoeiend omdat je niet lekker op zachte kussens onderuit kunt (bij onze villa, wellicht is dat bij de vele andere villa's wel het geval).

Je hebt zeker een auto nodig om boodschappen te halen en de buurt te verkennen-lees andere steden- welke zeker de moeite waard zijn om te bezoeken!

De boulevard van Gundogan heeft een rijke, prachtige invulling gekregen met luxe hotels en bijbehorende grote steigers met vele ligbedden welke ook toegankelijk zijn als je niet in een van die hotels verblijft.

We hebben echt enorm genoten!

Toplocatie

Tanja
3-8-2015

Villa Azuro staat voor een topvakantie. Een heerlijk huis op een prachtige locatie. De baai is mooi en in opkomst. Een relaxte sfeer en rustige omgeving met vooral Turkse toeristen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Azuro in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Azuro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.