Villa Azuro

Villa
Villa Azuro
9,2

Laatste review

Heerlijk genieten in dit fantastische huis.

Linda van de Noort,
10-11-2018

Wij verbleven afgelopen herfstvakantie voor de 2e x in Villa Azuro in Benissa.

Het is zo n heerlijk huis; het voelt als thuiskomen. Inrichting en aankleding van binnen en buiten kloppen helemaal; zeer sfeervol gedaan. Overal heerlijke plekjes om te zitten en te genieten.

Een zeer complete keuken: alles wat je nodig hebt is aanwezig! Een geweldige buitenkeuken om heerlijk vis en vlees te grillen en daarna nog lekker bij t vuurtje zitten.

De luxe van een eigen zwembad om lekker in te dobberen is fijn! Wel even doorbijten want t water in october is fris !

Leuke strandjes in de nabije omgeving en gezellige plaatsjes om te bezoeken.

Een aanrader en zeker nogmaals voor herhaling vatbaar.

42 reviews over Villa Azuro in het Nederlands

Heerlijk genieten in dit fantastische huis.

Linda van de Noort,
10-11-2018

Wij verbleven afgelopen herfstvakantie voor de 2e x in Villa Azuro in Benissa.

Leuke strandjes in de nabije omgeving en gezellige plaatsjes om te bezoeken.

Een aanrader en zeker nogmaals voor herhaling vatbaar.

Fantastische vacatie gehad met de kinderen

Sarikaya,
25-9-2018

Nette villa voor een eerlijke prijs.

Dichtbij het strand en met een keurig schoon zwembad.

Fantastisch!

Nese,
20-9-2018

Villa Azuro Gundogan was geweldig! Luxe villa met een zwembad en wifi en een prachtige uitzicht op de zee😍

Fantastisch! Helemaal conform onze verwachtingen!

Linda van de Noort Travel Counsellor,
20-11-2017

Villa Azuro Benissa Spanje: een prachtig mooi ingericht en gestyled huis! We hebben hier echt enorm genoten. De villa is van alle gemakken voorzien en biedt alles wat je nodig. Heerlijke zitjes en chill-plekken buiten en ook binnen is het heel aangenaam vertoeven aan de lange eettafel of in de heerlijke zithoek. Zeer complete keuken en een hele fijne buitenkeuken. Ruime slaapkamers, heel veel kastruimte, mooie badkamers. Lekkere muziek en tv en wifi voor het nodige entertainment. En je eigen prive-zwembad maakt het af. Wij konden geen minpunt ontdekken. Auto is noodzakelijk om de omgeving te ontdekken: leuke baaitjes, strandjes en diverse restaurants in de omgeving.

Fantastische villa. je komt hier tot rust.

Ivy Stevens,
6-6-2017

Alles om je vakantie tot een succes te maken is aanwezig. Het zwembad, urenlang zwemplezier met onze kleindochter . Er is een Argentijnse BBQ aanwezig in de buitenkeuken waar wij veel gebruik van hebben gemaakt. Kortom je wordt helemaal Zen. Ik kan geen nadelen opnoemen. Wij hebben mooie wandelingen gemaakt. Uitstapjes gemaakt naar omringende plaatsen. Het is hier goed vertoeven. Eigenaren doen er alles aan om het voor de gasten tot een belevenis te maken. Een aanrader!

Auto huren is wel een vereiste. Omgeving is geweldig. Dicht bij winkels , boulevards, restaurants en leuke dorpjes.

Een geweldige vakantie met familie gehad.

S. Wijnen
10-6-2015

Met de hele familie (6 volw. en 4 kinderen) een fantastische vakantie in villa Azuro. We hebben ervan genoten. Het is precies wat we ervan verwacht/gehoopt hadden. Het was keurig schoon, fijne ruime kamers, voldoende badkamers en een zeer prettige buitenruimte met grote veranda een fijn zwembad met een geweldig uitzicht. Hier hebben we heel wat uurtjes vertoeft.

Ook de transfer en de auto zijn goed geregeld via Vanessa; zeer aardige vrouw.

Onze contacten bij het boeken en ook na de vakantie verliepen erg soepel en er werd snel en goed gereageerd op vragen van onze kant. Top.

Heerlijk genoten van de rust

Laura
9-6-2015

Met 2 gezinnen met kleine kinderen op zoek naar een villa....genoeg aanbod, maar de website van villa azuro is duidelijk. Daar hou ik van! Op al mijn vragen (en dat waren er best veel) snel een antwoord. Goede service vanuit Nederland.

De villa ligt op een berg, naar het strand is prima te doen lopend, alhoewel wat warm gezien de klimmende bergen in het hoogseizoen denk ik. Het uitzicht is mooi, ook s avonds kijk je mooi weg. Er wordt veel gebouwd op dit moment, heb je geen last van. Het dorpje zelf is relatief rustig, genoeg eetgelegenheden. Er zijn leuke dorpjes in de omgeving waar de echte jetsets komen! Leuk om te zien.

We hebben ons heerlijk vermaakt aan een strandje, dat is kixndvriendelijk. De tegels bij de villa zijn glad als deze nat worden, niet zo handig met kleine kinderen die nog njet heel lang lopen. Ook is het zwembad niet afgezet, dus opletten met kleine kinderen. Ons aanspreekpunt was Vanessa. Zij is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom super relaxte vakantie!

Lekker relaxen

Jort
29-5-2015

Heerlijk rustig genoten met de hele familie. Ideaal voor in de meivakantie; Mooi weer. Enige nadeel was dat wij in het bovenste huis zaten, niet voor de volwassenen, maar voor de kinderen was dat lastig, maar dan heb je wel het beste uitzicht over de baai! Goed contact gehad met Vanessa die snel en goed dingen voor je kan regelen.

Heerlijk relaxed verzorgd huis

nienke
22-5-2015

We hebben heerlijk genoten van het goed bijgehouden zwembad en huis. Aan het water wordt druk gebouwd waardoor er in zomer vertier in de buurt is / barretjes en restaurantjes. Je hebt echt een auto nodig voor boodschappen doen en om ergens te komen. In de meivakantie was het al heerlijk warm. Er is dan ook veel gezwommen. Ik wet niet of de warmte in de zomer nog aangenaam zal zijn, maar we gaan het deze zomer proberen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Azuro in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Azuro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.