Villa Azuro

Laatste review

Top villa op unieke plek

Arco Oskam,
31-10-2018

De ultieme plek voor een moment van rust in een geweldige villa waar ons aan niets ontbrak! Super schoon, magnifiek uitzicht en een fantastische locatie om vanuit daar mooi uitstapjes te doen. Een persoonlijk welkom een gevulde fruitmand en koelkast voor de eerste dorst, maakten het verblijf compleet geslaagd.

Echt een aanrader!

Echt een aanrader!

Heerlijk huis

Grada,
20-9-2018

Prachtig huis aan de Spaanse kust.

Wij waren in Villa Azuro in Benissa aan de Costa Blanca, Spanje. Geweldige villa in Ibiza stijl met zalig Balinees ligbed in de tuin, een hangmat van Fatboy (top ding) en een heerlijk zwembad. Sateliet TV, Wifi (goede verbinding), Argentijnse BBQ, vloerverwarming, mooie meubels en erg sfeervol! Wat wil je nog meer ;-)

Het weer was ook prima, rond de 23 á 24 graden en dat was het zwembad ook, eerst even opwarmen in de zon en dan lekker afkoelen. We vlogen op Alicante en met de huurauto rijdt je eenvoudig naar de villa. In de directe omgeving van de villa zijn diverse supermarkten (wij vonden Pepe la Sal echt een topper, geweldige slager met heerlijk gemarineerd vlees wat je kunt bereiden op de mooie Argentijnse BBQ) en heerlijke baaitjes waar je kunt relaxen of lekker eten bij een strandtentje (Mandala=aanrader). Ook diverse leuke plaatsen in de buurt en op woe en zo is er in Benidorm een grote markt. Wij hebben een TOP week gehad!

Voor een nieuw huis was eigenlijk alles prima in orde. Internet, tv-satelliet , kookgelegenheid.Alles was er . De tuin was af, goede zitgelegenheid.

Je hebt echter wel een auto nodig in dit gebied. Winkels perfect, je kunt er alles krijgen. Stadje Moraira ( 10 min ) heeft volop restaurants, mooie stranden. UItermate geschikt ook voor kleine kinderen! Eigenaar staat altijd voor je klaar! Jammer dat het zwembadwater nog te koud was voor de tijd van het jaar ander hadden we zeker een plons genomen! Jammer dat het huis voor ons hele gezin te klein is anders hadden we het zonder meer voor de hele zomervakantie geboekt! Maar we komen zeker terug met minder !

Top locatie

wim zwartkruis
30-8-2016

Top huis, prachtige locatie met super uitzicht. Erg harde matrassen

Heerlijke villa op een super locatie

Stephanie Coolen - de Gouw
24-8-2016

Prachtig huis (villa 31) op een hele mooie locatie. Aan het einde van een weg, dus maar aan één kant buren. Ontvangst door Vanessa was hartelijk en we hebben snel onze draai gevonden. Er gingen wat dingen kapot, maar dat is allemaal snel en prima hersteld. We hebben een heerlijke vakantie gehad hier.

Wij waren met 9 personen.

Schitterende Vila met fantastisch uitzicht

Michel van Haaren
7-8-2016

Vila zoals je wilt wonen, mooie kamers, groot en schoon zwembad , ideaal voor spelsporten, uitgebreide keuken, binnen zowel buiten lekker zitten of loungen veel slaapkamers met idem badkamers. Wandeling naar boven is een pittige maar daarom ook zo mooi uitzicht over de baai, foto's op site liegen niet. Omgeving zeker zoals wij in zomer hee leuk, binnen half uur zoveel te doen.

Geweldig huis op fantastische plek

Fam Groenstege
11-8-2015

Bijzonder prettig huis met adembenemend uitzicht.

Van alle gemakken voorzien. De omgeving is een lust voor het oog. Talloze, gezellige restaurants en supervriendelijke

mensen. We komen zeker nog ns terug!

nog vergeten in eerdere beoordeling

aletta nijboer
5-8-2015

Afgezien van ons fantastische verblijf in de villa, mag er toch ook nog wel wat gezegd worden over de aanloop tot de vakantie en het verloop tijdens de vakantie. De service vooraf van de mensen van Villa Azuro was super. Geen gezeur over het boeken van de vliegreis, auto geregeld, alles in orde. Vlak ervoor een leuke feel good cd ontvangen. Vanessa kan je voor alles bellen (er zijn grenzen uiteraard!) en het wordt meteen geregeld. Dit alles maakt de vakantie ook heerlijk en onbezorgd! Eigenlijk wil ik liever niet te veel complimenten geven. Zijn ze zodirekt alleen maar volgeboekt :)

geweldig!

Aletta Nijboer
2-8-2015

Verbleven van 4 juli tot 18 juli 2015 in één van de villa's van Azuro. We hebben het fantastisch gehad! We hebben altijd huizen gehuurd in Frankrijk met zwembad (dus hogere prijssegment), maar prijs kwaliteit verhouding van dit huis was super. Een geweldig uitzicht! Huis van alle gemakken voorzien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Azuro in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Azuro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.