Villa Azuro

Villa
Villa Azuro
9,2

11 reviews over Villa Azuro in het Nederlands

Wij waren in Villa Azuro in Benissa, Spanje. Een prachtige, Ibiza style villa. Luxe, comfort, alles wat je hartje begeert. Sateliet TV, Wifi (ijzersterk), Argentijnse BBQ, vloerverwarming, zwembad (natuurlijk), prachtige meubels. Kortom: helemaal af.

En 'last, but not least'; heerlijk weer in November. 20 graden en zon. Zalig.

Vliegen op Alicante, auto huren en je bent zo vrij als een vogeltje. Nabij Villa Azuro zijn allemaal mooie baaitjes met heerlijke eettentjes.

Remco van der Sluis
19-7-2016

Ik kom al vier jaar bij Villa Azuro. Ieder jaar de tweede week van Juni. Het is iedere keer weer geweldig. Het is relaxed. Het huis is prachtig. Het uizicht op de baai van Gundogan is heel mooi. 's Morgens de vissers binnen zien komen varen. 's Avonds het avondlicht over de baai zien vallen.

Kortom: als je jezelf een cadeautje wil geven, ga naar Villa Azuro

Duikvakantie was geweldig!

Karin van Campen
23-5-2016

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Villa Azuro! Wat een heerlijke villa. We gingen naar Turkije toe om uit te rusten en te gelijker tijd actief te zijn. En die combinatie is geweldig. Vooraf bekeken of we konden duiken in de wateren rondom Bodrum. We hebben onze eigen duik uitrusting meegenomen, auto gehuurd en een paar heerlijke dagen gedoken op mooie wrakken en fijne riffen. De villa heeft een fijne buitendouche waar we onze 'gear' goed konden na spoelen en drogen. Een drankje in het vriendelijke dorpje Gundogan na het duiken bij de ondergaande zon ... en dan lekker eten in één van de vele leuke vriendelijke restaurantjes. Heerlijk genoten. Of ik op herhaling ga ... zeker wel!

Mooie en complete villa

EJ
18-7-2015

Goed verzorgde, grote villa met leuke uitzicht op zee. Ze staat wel op een dichtbebouwde heuvel tussen vele Turkse privé huizen. Alle kamers zijn schoon en goed onderhouden.

Het verantwoordelijke bedrijf die van Vanessa en haar man gerund wordt is vriendelijk en behulpzaam

Het grote zwembad wordt uiterst nauwkeurig verzorgd. De ph waard b.v. wordt twee keer per dag gecontroleerd. Voorzicht is geboden met de floortegels en natte voeten. Een keer peer dag komt de tuinier. Het hele team is correct en vriendelijk maar spreekt niet altijd Engels. De villa ligt op een steile helling en een auto is absoluut aan te raden. Te voet is het een kwartiertje lopen langs de mooie strandboulevard. Er zijn vele restaurants waar je lekker kan eten. Het restaurant "Nirwana" die een steenworp verwijdert is van de moskee is zeker een aanrader. Verse vis en meersvruchten met correcte prijzen. De tafels liggen direct aan het water .De eigenaars en hun team spreken perfect Engels en zijn uiterst vriendelijk.

We hebben genoten van Villa Azuro, de ontvangst en eerste indruk waren geweldig.

In de koelkast stond al een wijntje, sapje en cola koud, ook de fruitschaal was rijkelijk gevuld.

De villa is fantastisch en ligging met super uitzicht geweldig, 5 minuten en je staat in het dorp/boulevard.

Er is aan alles gedacht, zelfs de lakens waren van satijn.

We gaan volgend jaar weer terug mede ook door de mooie omgeving met z'n leuk dorpjes.

Wel hebben we de hele week een auto gehuurd en dat is aan te raden.

Fantastische villa

Rene v.d. Pluijm
12-6-2014

Geweldige vakantie gehad, villa is schitterend en behulpzaamheid van Vanessa geweldig. Paar kleine puntjes van kritiek maar verder een echte aanrader als je rust zoekt en toch het uitgaansleven gemakkelijk wilt bereiken.

Was zo dom geweest om koffer in villa te laten staan maar hebben Jan-Hendrik en Edith geregeld dat die 3 dagen later in Nederland was. Nog bedankt voor de uitstekende service.

In een woord super

A heemskerk
25-11-2013

Beste Edith en j.h.

Wij hebben enorm genoten in jullie prachtige villa en een hele fijne tijd gehad

De drie weken zijn gevlogen dus dat zegt genoeg

Alles was goed door jullie geregeld de vlucht de aankomst het welkomst pakket ook Vanessa heeft haar best gedaan en had alles goed voorelkaar

Super super en nogmaals super wij hadden van de drie weken maar 4 dagen regen wat bijzonder is voor november uitzicht prima omgeving goed

De staat van de inrichting het beddengoed en de rest was topm

Zou graag tegen iedereen willen zeggen dat als je een rustige plek in een rustige periode zoekt is dit de place to be geen overvolle terrassen geen stress heerlijk weer en goed te eten vooral de vis

Succes jullie en hou deze formule vast

Geweldige villa!

joost peters
17-7-2013

Wij hebben de laatste week van juni 2013 een geweldige tijd gehad in deze werkelijk schitterende villa! Alles was echt super de luxe tot aan de kleinste details aan toe. Alleen al de klamboe om ieder bed (ondanks dat er überhaupt weinig muggen zijn) geeft aan dat de eigenaar oogt heeft voor het welzijn van z'n gasten. Ook de autohuur-service was helemaal top geregeld. Kortom een echte aanrader deze Villa Azuro met z'n schitterende zee-zicht en het fantastische privé-zwembad!!

Een heel mooi plekje

Grace de Clonie Mac Lennan en Jab de Gooijer
31-10-2011

We zijn net een weekje terug van een paar super fijne dagen in Villa Azuro!We hebben genoten vanalles wat Villa Azuro ons bood!We hebben ons er direct 'thuis' gevoeld!Het fijne contact met Jan Hendrik en Edith, die in alles met ons meedachten, maakten het plaatje compleet!De details bij aankomst, zorgden voor een heel warm welkom, zowel letterlijk als figuurlijk.het huis was lekker schoon en er stond drinken koud in de koelkast.De transfer was voor ons geregeld en de huurauto werd afgeleverd bij Villa Azuro.We hebben genoten met mijn dochter, haar man en onze kleinzoon. Jan en ik komen er zeker een keer terug!

Villa Azuro 10 > Lounge en Luxe !

Jan & Marieke
19-10-2011

Wij hebben samen een geweldige week gehad in Villa Azuro 10. Wat een heerlijke plek en wat een prachtig uitzicht op de baai ! Loungen onder de veranda met je eigen zwembad voor je neus. Geen auto gehuurd, dat betekende 15 leuke wandelminuten naar de supermarket. Aan de baai diverse leuke restaurantjes en mooie steigers aan de zee. Zelfs harlopen rondom de baai was geen enkel probleem. Heerlijk dat ook de vlucht en de transfer in één hand geregeld kan worden. Het klopte allemaal als een bus. Chapeaux !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Azuro in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Azuro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.