Villa Azuro

Villa Azuro
9,2

36 tips over Villa Azuro

Aletta , 2-8-2015
als je een dergelijk uitzicht hebt moet je er ook wat voor doen! Steile weggetje vonden mijn man en ik wel wat zweterig, maar onze zoon heeft genoten en is onze chauffeur geweest!
EJ, 18-7-2015

Het zou een goed idee zijn om bij aankomst in ervoren eerst boodschappen te doen. De vluchten komen vaak in de ochtend aan en de villen zijn eerst in de middag beschikbaar. Om de omgeving te ontdekken en voor het boodschappen doen is een huurauto een absolute must. De villen liggen mooi maar vrij geïsoleerd in Gündogan.

Rundvlees is duurder als vis en in de supermarkten staat alles alleen in het Turks. Het personeel spreekt in het meeste gevallen geen Engels. Alcohol is relatief duur in Turkije

Laura, 9-6-2015
Autoverhuur verliep ook uitstekend via Vanesza en neem muggenspul mee, die zitten er genoeg...

Jort, 29-5-2015
Huur een auto, vooral om de boodschappen, je moet namelijk een redelijke helling omhoog lopen of rijden.
Familie Mulders, 29-10-2014

De haven van Yalikavak is op 10 minuten rijden van de Villa een absolute aanrader om te bezoeken. Vooral op vrijdag en in het weekend waan je jezelf tussen de jetset van Turkije.

Een auto is voor het doen van boodschappen en trips wel een absolute must.

Saar van Waegeningh, 31-8-2014
In drukke vakantieperiode nog niet zo makkelijk om strandbedjes te krijgen. Wellicht kunnen er een paar voor villa azuro gereserveerd worden.

Sharon, 26-8-2014

De master bedroom op de 1e verdieping!!!!!

A room with a view.... en wat voor één!

G. van Hoppe, 24-8-2014
In Gundogan zitten vele restaurants en je kunt er uitstekend eten. Aan te raden zijn o.a. Villa Rustica (prijzig), Daisy, Re-ana (visrestaurant), maar ook de lokale Turkse restaurants bieden alle een goede kwaliteit en verse producten. Een boottocht is zonder meer aan te raden, in de haven liggen diverse aanbieders maar wij hebben geboekt bij Haci vooraan in de haven en hebben een prachtige dag beleefd inclusief lunch, koffie, thee en versnaperingen voor 50 Lire per persoon, onvergetelijke dag!
fam. jansen, 13-8-2014
wij waren met 3 auto's en dan zijn de parkeermogelijkheden beperkt omdat de weg er naar toe op het einde vrij stijl is.
MiekeWin, 10-8-2014
Aanrader: je laten knippen/scheren door een kappertje in het dorp. Daar komt van alles bij: hoofdmassage, gezichtsmasker, etc. Heerljk!