36 tips over Villa Azuro

• Gert, 07-05-2014

Tip , huur op zeker een auto , dat is niet echt duur daar en geeft je de mogelijkheid om de prachtige omgeving te verkennen.

• johan, 21-05-2014

de mega haven, mooie zon ondergang,

• Peter Bosma, 23-08-2013

Op woensdag is het marktdag.

• Sandra, 03-08-2013

Zeker een aanrader : een boottocht naar andere baaien in de buurt. Prachtig !!!!

• Marjo, 04-08-2013

Huur een auto voor o.a. de boodschappen.

• Jetty Yntema, 21-08-2013

Er is veel te doen in de omgeving, er rijden voldoende busjes, maar een eigen auto is ook zeker aan te bevelen. Dan kun je heerlijk de omgeving verkennen. Ieder baaitje van het schiereiland is een beleving. Heel veel leuke restaurants in de omgeving - in Gündogan zelf, maar ook in Türbüku en Ortakent. Bodrum is zeer toeristisch en druk - restaurants zijn beduidend minder en duurder. De hamam van het Baia hotel is een aanrader! Het marktje van Gündogan op woensdag is top!

• Netty Bosch, 31-07-2012

Blijf niet in Gundogan zelf maar verken ook de leuke omliggende plaatsen onze favoriet was Yalikavak een baai ernaast met gezellige winkeltjes en een super de luxe haven met de grootste boten ter wereld.

• Marion, 24-08-2013

Een auto huren is nodig. Winkels/centrum Gundogan liggen toch op enige afstand. Bodrum en dorpen in directe omgeving erg leuk om te bezoeken.

• Gert, 22-05-2013

Restaurant Rustica in het dorpje is onze favoriet geworden , wat een verschrikkelijk lekker eten !

• M.R. Smudde, 14-05-2013

Het echte seizoen begint pas 2e deel van mei. Bijna de gehele horeca was aan het opbouwen voor het seizoen. Wij hebben dat als erg positief ervaren, het was overal heerlijk rustig! Een auto huren is een echte aanrader: het gebied is prachtig, je kunt er veel zien. Je bent dan niet afhankelijk van vaste tijden van een transfer of busdienst. Plan niet alle dagen vol met allerlei uitstapjes: de villa biedt alle gemak en comfort om gewoon lekker van de zon, het zwembad en de zee te genieten.

• irina tone, 17-09-2013

We recommend to rent a car

• Luitse, 09-06-2013

Voor kleine kindjes is het handig een zwemvestje en stroeve schoentjes mee te nemen ivm uitglijden rond het zwembad. Heerlijke lunch Parkhotel in Gundogan. Wel handig is een auto, al is de supermarkt wel op loopafstand.

• irina tone, 17-09-2013

A car would be helpful. Threa are so many palces to bee seen around.

• Janco Thijsse, 14-08-2012

Waterpark is erg leuk. Boottocht is aan te raden en verder zijn bodrum en gumbet plaatsen waar je gewoon een keer naartoe moet!!

• André de Jong, 28-10-2012

Als je zelf rijdt, neem dan een TOMTom mee met Turkse kaart. Daar heb je veel plezier van. De lokatie van het huis in graden en minuten is trouwens: 37-08,478N 027-20,223 E

• R. Geelen, 29-10-2012

Yalikavak (heel leuk om met kids prachtige schepen in de haven te bekijken en door het dorpje te struinen). Kuum residence voor een heerlijke lunch en relaxdag (zwemspullen meenemen!) en Baia hotel (waterparkje voor de kids, hier kun je wel een dagje spenderen incl bezoekje aan de hamam en laat jezelf verwennen door een massage)

• Ouwehand, 11-07-2012
    • huur een auto/busje
    • voor boodschappen : rij naar de grote supermarkt Migros langs de doorgaande weg naar Bodrum ( ong. 10 min. rijden
    • bezoek de hamman in het baya hotel, beneden aan de weg. heerlijke arrangementen.
    • lekkere eettentjes aan de haven, maar ook direct beneden aan de berg loop je bijna tegen Galimera aan, hier kan je heerlijk eten op de steiger boven het water.
    • neem muggenspray mee voor 's avonds
    • dagje Bodrum ( ong. 15 km)
    • boot huren in Gundagan met kapitein

• dr_dre21, 04-07-2012

Strand van Turqutreis, bootreis vanuit Turqutreis, Hamam van Yalikava, Shoppen in Bodrum, Stappen in Gümbet, eten in Gündogan, strand bij Taskule Boutique Hotel in Yalikava.

• Familie Dob, 27-06-2012

De bakker in Gundogan (naast de supermarkt) heeft heerlijke broodsoorten, koekjes en niet te vergeten baklava. Smullen!

• Jan Bos, 22-10-2012

In Bodrum en omliggende plaatsen is veel te doen en te beleven

• Dido, 07-06-2012

Een boottochtje inclusief lunch is een aanrader. Wij hadden de boot voor onszelf gehuurd met 8 volwassenen en vier kinderen. Het was een hele relaxte dag.

• Marcel en Carla, 02-06-2012

Huurauto is aan te raden!

• Marjolein de Graaf, 27-05-2012

Een auto huren is een must.

• Marjolein de Graaf, 30-05-2012

Huur een auto..............

• Petra Moors, 06-05-2012

In de haven een boot gehuurd met kapitein;vissen en zonnen op zee, dolfijnen gezien.Super!We hebben het adres bij Vanessa achtergelaten. Zonnen en heerlijk eten bij Calimera.Heel schoon en niets is teveel. Veel leuke restaurantjes in de haven en langs het strand. Hamman en massage in het mooie Hotel BaiaBodrum. Bodrum is de moeite waard. Aan te raden: transfer en auto's huren, welke netjes voor de villa zijn afgeleverd en weer opgehaald toen het busje/transfer ons op kwam halen. Complimenten!

• MiekeWin, 10-08-2014

Aanrader: je laten knippen/scheren door een kappertje in het dorp. Daar komt van alles bij: hoofdmassage, gezichtsmasker, etc. Heerljk!

• G. van Hoppe, 24-08-2014

In Gundogan zitten vele restaurants en je kunt er uitstekend eten. Aan te raden zijn o.a. Villa Rustica (prijzig), Daisy, Re-ana (visrestaurant), maar ook de lokale Turkse restaurants bieden alle een goede kwaliteit en verse producten. Een boottocht is zonder meer aan te raden, in de haven liggen diverse aanbieders maar wij hebben geboekt bij Haci vooraan in de haven en hebben een prachtige dag beleefd inclusief lunch, koffie, thee en versnaperingen voor 50 Lire per persoon, onvergetelijke dag!

• Familie Mulders, 29-10-2014

De haven van Yalikavak is op 10 minuten rijden van de Villa een absolute aanrader om te bezoeken. Vooral op vrijdag en in het weekend waan je jezelf tussen de jetset van Turkije. Een auto is voor het doen van boodschappen en trips wel een absolute must.

• Rene v.d. Pluijm, 12-06-2014

Ga naar het restaurant Giyi ( mijn vriendin is prof kokin) Pizzaria waar de markt begint maakt heerlijke verse pizza's.

• Sharon, 26-08-2014

De master bedroom op de 1e verdieping!!!!! A room with a view.... en wat voor één!

• Saar van Waegeningh, 31-08-2014

In drukke vakantieperiode nog niet zo makkelijk om strandbedjes te krijgen. Wellicht kunnen er een paar voor villa azuro gereserveerd worden.

• EJ, 18-07-2015

Het zou een goed idee zijn om bij aankomst in ervoren eerst boodschappen te doen. De vluchten komen vaak in de ochtend aan en de villen zijn eerst in de middag beschikbaar. Om de omgeving te ontdekken en voor het boodschappen doen is een huurauto een absolute must. De villen liggen mooi maar vrij geïsoleerd in Gündogan. Rundvlees is duurder als vis en in de supermarkten staat alles alleen in het Turks. Het personeel spreekt in het meeste gevallen geen Engels. Alcohol is relatief duur in Turkije

• Aletta , 02-08-2015

als je een dergelijk uitzicht hebt moet je er ook wat voor doen! Steile weggetje vonden mijn man en ik wel wat zweterig, maar onze zoon heeft genoten en is onze chauffeur geweest!

• fam. jansen, 13-08-2014

wij waren met 3 auto's en dan zijn de parkeermogelijkheden beperkt omdat de weg er naar toe op het einde vrij stijl is.

• Jort, 29-05-2015

Huur een auto, vooral om de boodschappen, je moet namelijk een redelijke helling omhoog lopen of rijden.

• Laura, 09-06-2015

Autoverhuur verliep ook uitstekend via Vanesza en neem muggenspul mee, die zitten er genoeg...