Heerlijk tot rust komen in Villa Azuro in Benissa!

Villa Azuro *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Renata

Heerlijk tot rust komen in Villa Azuro in Benissa!

Renata,
12-5-2018

Wij waren in Villa Azuro in Benissa aan de Costa Blanca, Spanje. Geweldige villa in Ibiza stijl met zalig Balinees ligbed in de tuin, een hangmat van Fatboy (top ding) en een heerlijk zwembad. Sateliet TV, Wifi (goede verbinding), Argentijnse BBQ, vloerverwarming, mooie meubels en erg sfeervol! Wat wil je nog meer ;-)

Het weer was ook prima, rond de 23 á 24 graden en dat was het zwembad ook, eerst even opwarmen in de zon en dan lekker afkoelen. We vlogen op Alicante en met de huurauto rijdt je eenvoudig naar de villa. In de directe omgeving van de villa zijn diverse supermarkten (wij vonden Pepe la Sal echt een topper, geweldige slager met heerlijk gemarineerd vlees wat je kunt bereiden op de mooie Argentijnse BBQ) en heerlijke baaitjes waar je kunt relaxen of lekker eten bij een strandtentje (Mandala=aanrader). Ook diverse leuke plaatsen in de buurt en op woe en zo is er in Benidorm een grote markt. Wij hebben een TOP week gehad!