Fantastisch! Helemaal conform onze verwachtingen!

Villa Azuro *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Linda van de Noort Travel Counsellor

Fantastisch! Helemaal conform onze verwachtingen!

Linda van de Noort Travel Counsellor,
20-11-2017

Villa Azuro Benissa Spanje: een prachtig mooi ingericht en gestyled huis! We hebben hier echt enorm genoten. De villa is van alle gemakken voorzien en biedt alles wat je nodig. Heerlijke zitjes en chill-plekken buiten en ook binnen is het heel aangenaam vertoeven aan de lange eettafel of in de heerlijke zithoek. Zeer complete keuken en een hele fijne buitenkeuken. Ruime slaapkamers, heel veel kastruimte, mooie badkamers. Lekkere muziek en tv en wifi voor het nodige entertainment. En je eigen prive-zwembad maakt het af. Wij konden geen minpunt ontdekken. Auto is noodzakelijk om de omgeving te ontdekken: leuke baaitjes, strandjes en diverse restaurants in de omgeving.