Villa Azuro

Villa
Villa Azuro
9,2

Laatste review

Heerlijk genieten in dit fantastische huis.

Linda van de Noort,
10-11-2018

Wij verbleven afgelopen herfstvakantie voor de 2e x in Villa Azuro in Benissa.

Het is zo n heerlijk huis; het voelt als thuiskomen. Inrichting en aankleding van binnen en buiten kloppen helemaal; zeer sfeervol gedaan. Overal heerlijke plekjes om te zitten en te genieten.

Een zeer complete keuken: alles wat je nodig hebt is aanwezig! Een geweldige buitenkeuken om heerlijk vis en vlees te grillen en daarna nog lekker bij t vuurtje zitten.

De luxe van een eigen zwembad om lekker in te dobberen is fijn! Wel even doorbijten want t water in october is fris !

Leuke strandjes in de nabije omgeving en gezellige plaatsjes om te bezoeken.

Een aanrader en zeker nogmaals voor herhaling vatbaar.

147 reviews over Villa Azuro in het Nederlands

Heerlijk genieten in dit fantastische huis.

Linda van de Noort,
10-11-2018

Wij verbleven afgelopen herfstvakantie voor de 2e x in Villa Azuro in Benissa.

Leuke strandjes in de nabije omgeving en gezellige plaatsjes om te bezoeken.

Een aanrader en zeker nogmaals voor herhaling vatbaar.

Top villa op unieke plek

Arco Oskam,
31-10-2018

De ultieme plek voor een moment van rust in een geweldige villa waar ons aan niets ontbrak! Super schoon, magnifiek uitzicht en een fantastische locatie om vanuit daar mooi uitstapjes te doen. Een persoonlijk welkom een gevulde fruitmand en koelkast voor de eerste dorst, maakten het verblijf compleet geslaagd.

Echt een aanrader!

Fantastische vacatie gehad met de kinderen

Sarikaya,
25-9-2018

Nette villa voor een eerlijke prijs.

Dichtbij het strand en met een keurig schoon zwembad.

Fantastisch!

Nese,
20-9-2018

Villa Azuro Gundogan was geweldig! Luxe villa met een zwembad en wifi en een prachtige uitzicht op de zee😍

Heerlijk huis

Grada,
20-9-2018

Prachtig huis aan de Spaanse kust.

Een aanrader!

Annemarie,
12-8-2018

Prachtige villa, van alle gemakken voorzien met gezellige inrichting en fantastisch uitzicht over de baai. Genoeg badkamers en lekker airco in de slaapkamers.

Vele leuke plekken in de omgeving met auto ben je overal zo! Wij gaan zeker terug!☀️

Laura,
30-6-2018

Het huis is zoals op de foto’s, supermooi, groot en gaaf ingericht.

Wij hadden een auto gehuurd en konden we makkelijk kwijt naast het huis.

Wij hebben 2 weken écht genoten!!!

Genieten met een hoofdletter G.

Dikken,
11-6-2018

De villa is erg ruim, schoon, modern en is voorzien van alle gemakken. Het heeft een prachtig ruim zwembad en heerlijke ligbedden en prachtig uitzicht over de baai.

In de baai is het heerlijk vertoeven op een van de vele luxe steigers met ligbedden (gratis) en kan je genieten van het geweldige eten. Ook kan je er heerlijk shoppen ;-).

Een echte aanrader!!

Wij waren in Villa Azuro in Benissa aan de Costa Blanca, Spanje. Geweldige villa in Ibiza stijl met zalig Balinees ligbed in de tuin, een hangmat van Fatboy (top ding) en een heerlijk zwembad. Sateliet TV, Wifi (goede verbinding), Argentijnse BBQ, vloerverwarming, mooie meubels en erg sfeervol! Wat wil je nog meer ;-)

Het weer was ook prima, rond de 23 á 24 graden en dat was het zwembad ook, eerst even opwarmen in de zon en dan lekker afkoelen. We vlogen op Alicante en met de huurauto rijdt je eenvoudig naar de villa. In de directe omgeving van de villa zijn diverse supermarkten (wij vonden Pepe la Sal echt een topper, geweldige slager met heerlijk gemarineerd vlees wat je kunt bereiden op de mooie Argentijnse BBQ) en heerlijke baaitjes waar je kunt relaxen of lekker eten bij een strandtentje (Mandala=aanrader). Ook diverse leuke plaatsen in de buurt en op woe en zo is er in Benidorm een grote markt. Wij hebben een TOP week gehad!

Fantastisch! Helemaal conform onze verwachtingen!

Linda van de Noort Travel Counsellor,
20-11-2017

Villa Azuro Benissa Spanje: een prachtig mooi ingericht en gestyled huis! We hebben hier echt enorm genoten. De villa is van alle gemakken voorzien en biedt alles wat je nodig. Heerlijke zitjes en chill-plekken buiten en ook binnen is het heel aangenaam vertoeven aan de lange eettafel of in de heerlijke zithoek. Zeer complete keuken en een hele fijne buitenkeuken. Ruime slaapkamers, heel veel kastruimte, mooie badkamers. Lekkere muziek en tv en wifi voor het nodige entertainment. En je eigen prive-zwembad maakt het af. Wij konden geen minpunt ontdekken. Auto is noodzakelijk om de omgeving te ontdekken: leuke baaitjes, strandjes en diverse restaurants in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Azuro in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Azuro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.