Villa Azuro

9.2Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Gundogan (bij Bodrum)

9.2Fenomenaal

Meer villa info

182 reviews over Villa Azuro

• 9Van der Nagel21-08-2020

Fantastisch!

2 heerlijke weken gehad in villa Azuro Benissa (spanje) Fantastische villa van alle gemakken voorzien en nabij strandjes, leuke steden en andere hot spots! Een aanrader, wij komen vast en zeker nog eens terug hier.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10Klasina19-08-2020

Wauwie, geweldig!!

Wij hadden de villa in Spanje gehuurd, en wauw wat een geweldig mooi huis. Alle ruimtes waren voorzien van airco, heerlijke keuken die aansloot naar buiten waar de grote tafel stond. Bbq ook heel veel gebruikt. Onze kleinkinderen konden geen genoeg krijgen van het heerlijke zwembad. Kunnen geen minpunten bedenken, en boeken gewoon deze prachtige villa volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8Desiree11-08-2020

En heerlijke vakantie op een fantastische plek!

Onze vakantie in Villa Azuro in Spanje was heerlijk! Wij zijn er met 8 personen geweest en hebben genoten van de prachtige villa met eigen zwembad. De villa is prima gelegen met een aantal gezellige kleine stranden op loopafstand. De villa is gelegen tussen andere huizen in en heeft voldoende eigen terrein om geen last te hebben van de buren. De naast gelegen tennisbaan is prima uitgerust en binnen 5 minuten met de auto bevindt zich een grote supermarkt en binnen 10 minuten rijden een groter strand met restaurantjes en winkels, een heel gezellige plaats waar je lekker kunt eten. De villa is prima uitgerust met 4 slaapkamers met airco, 2 badkamers en een binnen- en buitenkeuken met bbq. Het zwembad is heerlijk evenals de tuin.Wij hebben genoten en komen hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    10Jos van Beuningen21-11-2019

Top vakantie! Wij komen zeker terug!

Afgelopen zomer zaten in wij in een van de prachtige Villa’s van Villa Azuro in Turkije. De keer daarvoor dat ik in Turkije was, was in Alanya. Een compleet andere indruk heb ik gekregen van Turkije na het bezoeken van het leuke plaatsje Gündogan, waar het huis van Villa Azuro is. Ook Bodrum en de gezellige kustplaatsen om Gündogan heen hebben mij positief verrast. Het huis was van alle gemakken voorzien en had veel privacy. Al met al een heerlijke vakantie! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Helga13-11-2019

Heerlijk

Prima accommodatie, goede bedden, mooie ligging met prachtig uitzicht op zee.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Peter13-11-2019

Voor herhaling vatbaar...

We blijven terugkomen... Crisis of niet; sinds zeker 10 jaar gaan we regelmatig (soms wel 2 x per jaar) terug naar Villa Azuro. Elke keer is het weer een prima ervaring. De Turkse locals zijn altijd weer vriendelijk en de accommodatie is elke keer prima in orde. Het is duidelijk dat de eigenaren begaan zijn met de beleving en het comfort van hun gasten.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Timo Schaap13-11-2019

Adembenemend

Geweldig huis op een idyllische plek vlak bij de stad Bodrum. Wij hebben hier een zeer luxe vakantie gehad en ontzettend genoten van het land Turkije. De mensen zijn vriendelijk, de temperatuur is altijd goed en de zee is dichtbij. Het huis bied alles wat je nodig hebt inclusief een fantastisch uitzicht. Wij komen zeker nog een keer terug

• 9Jainy Scheepens30-10-2019

Geweldig!

Ik heb een super leuke vakantie gehad! Het huis is heerlijk met een prachtig uitzicht en op een goede locatie. Ik zou het iedereen aanraden!

• 9Annemarie21-10-2019

Heerlijk! Een aanrader!

Prachtige villa met mooi uitzicht over de baai! Heerlijk zwembad met ligbedden... Van alle gemakken voorzien! Gündoğan is een heerlijke plek voor vakantie met ook nog veel leuke plaatsen in de buurt! Met de auto is alles gemakkelijk te bereiken! Wij komen zeker terug!😀☀️

• 8Raymie Jansen16-09-2019

Heerlijk!

Wat was het heerlijk! Ondanks het hete weer was het toch heerlijk vertoeven, daar er altijd wel een windje rond het huis was. Prachtig uitzicht over de baai. Locatie is prima en dicht bij alle mooie en hippe restaurants in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Villa Azuro info