Villa Azuro

Villa Azuro
9,1

145 reviews over Villa Azuro in het Nederlands

Met vrienden

Fantastische vacatie gehad met de kinderen

Sarikaya
25-9-2018

Nette villa voor een eerlijke prijs.

Dichtbij het strand en met een keurig schoon zwembad.

Fantastisch!

Nese
20-9-2018

Villa Azuro Gundogan was geweldig! Luxe villa met een zwembad en wifi en een prachtige uitzicht op de zee😍

Heerlijk huis

Grada
20-9-2018

Prachtig huis aan de Spaanse kust.

Een aanrader!

Annemarie
12-8-2018

Prachtige villa, van alle gemakken voorzien met gezellige inrichting en fantastisch uitzicht over de baai. Genoeg badkamers en lekker airco in de slaapkamers.

Vele leuke plekken in de omgeving met auto ben je overal zo! Wij gaan zeker terug!☀️

Laura
30-6-2018

Het huis is zoals op de foto’s, supermooi, groot en gaaf ingericht.

Wij hadden een auto gehuurd en konden we makkelijk kwijt naast het huis.

Wij hebben 2 weken écht genoten!!!

Genieten met een hoofdletter G.

Dikken
11-6-2018

De villa is erg ruim, schoon, modern en is voorzien van alle gemakken. Het heeft een prachtig ruim zwembad en heerlijke ligbedden en prachtig uitzicht over de baai.

In de baai is het heerlijk vertoeven op een van de vele luxe steigers met ligbedden (gratis) en kan je genieten van het geweldige eten. Ook kan je er heerlijk shoppen ;-).

Een echte aanrader!!

Wij waren in Villa Azuro in Benissa aan de Costa Blanca, Spanje. Geweldige villa in Ibiza stijl met zalig Balinees ligbed in de tuin, een hangmat van Fatboy (top ding) en een heerlijk zwembad. Sateliet TV, Wifi (goede verbinding), Argentijnse BBQ, vloerverwarming, mooie meubels en erg sfeervol! Wat wil je nog meer ;-)

Het weer was ook prima, rond de 23 á 24 graden en dat was het zwembad ook, eerst even opwarmen in de zon en dan lekker afkoelen. We vlogen op Alicante en met de huurauto rijdt je eenvoudig naar de villa. In de directe omgeving van de villa zijn diverse supermarkten (wij vonden Pepe la Sal echt een topper, geweldige slager met heerlijk gemarineerd vlees wat je kunt bereiden op de mooie Argentijnse BBQ) en heerlijke baaitjes waar je kunt relaxen of lekker eten bij een strandtentje (Mandala=aanrader). Ook diverse leuke plaatsen in de buurt en op woe en zo is er in Benidorm een grote markt. Wij hebben een TOP week gehad!

Fantastisch! Helemaal conform onze verwachtingen!

Linda van de Noort Travel Counsellor
20-11-2017

Villa Azuro Benissa Spanje: een prachtig mooi ingericht en gestyled huis! We hebben hier echt enorm genoten. De villa is van alle gemakken voorzien en biedt alles wat je nodig. Heerlijke zitjes en chill-plekken buiten en ook binnen is het heel aangenaam vertoeven aan de lange eettafel of in de heerlijke zithoek. Zeer complete keuken en een hele fijne buitenkeuken. Ruime slaapkamers, heel veel kastruimte, mooie badkamers. Lekkere muziek en tv en wifi voor het nodige entertainment. En je eigen prive-zwembad maakt het af. Wij konden geen minpunt ontdekken. Auto is noodzakelijk om de omgeving te ontdekken: leuke baaitjes, strandjes en diverse restaurants in de omgeving.

Wij waren in Villa Azuro in Benissa, Spanje. Een prachtige, Ibiza style villa. Luxe, comfort, alles wat je hartje begeert. Sateliet TV, Wifi (ijzersterk), Argentijnse BBQ, vloerverwarming, zwembad (natuurlijk), prachtige meubels. Kortom: helemaal af.

En 'last, but not least'; heerlijk weer in November. 20 graden en zon. Zalig.

Vliegen op Alicante, auto huren en je bent zo vrij als een vogeltje. Nabij Villa Azuro zijn allemaal mooie baaitjes met heerlijke eettentjes.

Fantastische villa. je komt hier tot rust.

Ivy Stevens
6-6-2017

Alles om je vakantie tot een succes te maken is aanwezig. Het zwembad, urenlang zwemplezier met onze kleindochter . Er is een Argentijnse BBQ aanwezig in de buitenkeuken waar wij veel gebruik van hebben gemaakt. Kortom je wordt helemaal Zen. Ik kan geen nadelen opnoemen. Wij hebben mooie wandelingen gemaakt. Uitstapjes gemaakt naar omringende plaatsen. Het is hier goed vertoeven. Eigenaren doen er alles aan om het voor de gasten tot een belevenis te maken. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Azuro in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Azuro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.