Gundogan (bij Bodrum)

We hebben een aantal aanbieders voor Gundogan (bij Bodrum) voor je op een rij gezet:

Corendon

vakanties Gundogan (bij Bodrum)

Corendon

Reviews over Gundogan (bij Bodrum)

heerlijk!

aletta nijboer,
    5-8-2015

Het dorp Gundogan is in ontwikkeling. Maar de stranden beslist niet! Leuk om rond te kijken. Nog heerlijker om te lounchen aan het strand. Veel autochtone gasten. Niets tegen buitenlanders :) maar op vakantie is het leuk om met de lokalen te maken te hebben

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Wij gaan niet meer naar Frankrijk!

Aletta Nijboer,
    2-8-2015

Uiteraard gegarandeerd mooi weer (dat kan je van Frankrijk niet altijd zeggen!). Heerlijk aan zee. Verschillende stadjes in de nabijheid. Genoeg vertier, maar toen wij er waren zeker niet overdruk (wat wij fijn vinden). Aardige mensen. Gewoon top!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

rustig naseizoen

fam. Kruijt,
    5-11-2014

In de laatste week van het seizoen is het erg rustig geworden, maar wel lekker ontspannen. De mensen zijn zeer vriendelijk, in de supermarkt, bij de bakker of de taxichaufeur. Erg prettig om te verblijven en leuke uitvalsbasis voor trips naar Bodrum en andere plaatjes in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Prachtige baai

wil,
    1-10-2014

Mooie bestemming, vooral als je rust zoekt.

Omgeving is top, leuk dorpjes en geweldige restaurantjes met veelal verse vis!

De Turkse kust hoort bij een van de mooiste ter wereld en dat is zeer zeker waar!

Gereisd met partner in september 2014

Mooi klein dorpje

Michelle,
    29-9-2014

Hier hebben we niet veel gezeten/gelopen. Je hebt een paar kleine terrasjes waar je kan zitten, maar het was nog geen vijf minuten lopen van ons hotel, dus dat hebben we niet gedaan. Het is wel de moeite om gewoon naar Bodrum te gaan.

Gereisd met partner in september 2014
Gundogan (bij Bodrum) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 117 reviews