Reviews over Gundogan (bij Bodrum)

Heerlijk genieten in dit fantastische huis.

Linda van de Noort,
    10-11-2018

Wij verbleven afgelopen herfstvakantie voor de 2e x in Villa Azuro in Benissa.

Het is zo n heerlijk huis; het voelt als thuiskomen. Inrichting en aankleding van binnen en buiten kloppen helemaal; zeer sfeervol gedaan. Overal heerlijke plekjes om te zitten en te genieten.

Een zeer complete keuken: alles wat je nodig hebt is aanwezig! Een geweldige buitenkeuken om heerlijk vis en vlees te grillen en daarna nog lekker bij t vuurtje zitten.

De luxe van een eigen zwembad om lekker in te dobberen is fijn! Wel even doorbijten want t water in october is fris !

Leuke strandjes in de nabije omgeving en gezellige plaatsjes om te bezoeken.

Een aanrader en zeker nogmaals voor herhaling vatbaar.

Top villa op unieke plek

Arco Oskam,
    31-10-2018

De ultieme plek voor een moment van rust in een geweldige villa waar ons aan niets ontbrak! Super schoon, magnifiek uitzicht en een fantastische locatie om vanuit daar mooi uitstapjes te doen. Een persoonlijk welkom een gevulde fruitmand en koelkast voor de eerste dorst, maakten het verblijf compleet geslaagd.

Echt een aanrader!

Fantastische vacatie gehad met de kinderen

Sarikaya,
    25-9-2018

Nette villa voor een eerlijke prijs.

Dichtbij het strand en met een keurig schoon zwembad.

Fantastisch!

Nese,
    20-9-2018

Villa Azuro Gundogan was geweldig! Luxe villa met een zwembad en wifi en een prachtige uitzicht op de zee😍

Heerlijk huis

Grada,
    20-9-2018

Prachtig huis aan de Spaanse kust.

Gundogan (bij Bodrum) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 117 reviews