Reviews over Gümüşlük

Manzarlar, geweldig uitzicht.

Marjolein,
    15-9-2013

Leuk appartement. Lekker zwembad. Veel locale bevolking die zelf vakantie viert bij Karya Evleri.

Eten is erg lekker en goed.

Akd,
    23-8-2009

Crystal ligt best ver van Bodrum ,je moet ongeveer 50 min met dolmus busje.

Maar als je voor rust gaat en uitzicht is het heerlijk,wij zijn gisteren terug.

animatie is ook erg goed vooral heca.

zoals ik al eerder heb aangegeven is het eten erg goed daar krijgen ze 10+

Er waren veel polen en engelse.

Je moet ook naar konijnen eiland gaan erg mooi.

Kamers zijn niet erg schoon veel schimmel in badkamer :(

Prima hotel

chantal,
    10-4-2007

Prima hotel.Wy waren maandag 8 mei weer terug. Het was een erg mooi hotel, alleen erg verwarrend, net een doolhof op het begin !, maar het eten was erg goed, veel keuze. Klein strand.Alleen 'savonds was er niet echt veel te doen.Zou wel balkon op zeezicht nemen. Verder perfect hotel !

sweety & nuck 't Was gewoon een supertoffe vakantie! ik

raya,
    10-4-2007

sweety & nuck

't Was gewoon een supertoffe vakantie! Nog nooit ben ik terug vertrokken naar huis met traantjes in mijn ogen...wel deze keer was dit wel het geval! De negatieve reacties op deze site zijn echt overdreven volgens mij, als je zelf niets van je vakantie maakt, valt het inderdaad tegen! Ik ga zeker nog trg naar Club Crystal, als was het enkel en alleen maar om te shaken rond het zwembad met het animatieteam:)!SUPER!

Wij zijn in mei 2006 naar dit hotel geweest en een hele ,

Kimber,
    6-4-2007

Wij zijn in mei 2006 naar dit hotel geweest en een hele gave vakantie gehad , dus dit jaar wilde we weer gaan maar helaas is dit hotel nergens meer te boeken ( alleen bij een turkse site op internet dan maar ja daar komen wij niet uit dus, geen crystal voor ons dit jaar snif

Gümüşlük scoort een 8 uit 10, op basis van 6 reviews