Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Yali Charme

• 8kovabe22-09-2014

Charmant hotelletje

Maakt in principe onderdeel uit van Hotel Club Yali Resort. Je kunt dan ook gebruik maken van alle all-inclusive faciliteiten van dit grote Frans georiënteerd vijfsterren resort. Ook heb je als Yali Charme gast gratis toegang tot het nabijgelegen Waterpark. Het voordeel van het Charme hotel is dat je desgewenst de rust kunt opzoeken. De kamers zijn niet groot, maar wel netjes en sfeervol. Het hotel heeft een barretje, een terras en een klein zwembad. Voor het eten (ook het ontbijt) en het entertainment moet je in het resort zijn.

• 10joroba11-05-2014

Site fantastique

Excellent sèjour ,hotel,personnel tout ètait parfait ,animateurs tres compètents,hyper gentils,s'occupaient et intèressaient toutes les tranches d'age des vacanciers...Hotel a recommandè pour des parfaites vacances...

• 10joroba02-09-2013

Fantastique du dèbut a la fin

Vacances gèniales tout ètait formidable!!!!!Buffets très copieux et excellents,hotel spacieux avec un très grand parc,personnel très accueillant et a l ècoute des vacanciers et animation non stop toute la journèe avec une approche et attention+++ envers les vacanciers .Hotel a recommandè

• 9vanelderen stefaan19-08-2013

fantastisch hotel

Hallo, Wij zijn 9 juli voor 10 dagen naar yali charme geweest, het was er super. Wij hadden geboekt voor de yali resorts maar ze hebben ons in de charme gelegd, maar wij hebben het ons niet beklaagd. Wij gaan volgend jaar gewoon de charme boeken, het is goedkoper maar je mag alles van de resorts gebruiken. Het is eten is lekker en je vind altijd wel iets wat je lust, het gourmet restaurant is ook aan te raden. Wij stonden wel altijd vroeg op maar rond8.30 had je ook wel nog een ligstoel. Op 10 minuten wandelen heb je een kleine avondmarkt. Ben ook naar de kapper geweest, ook echt aan te raden, niet duur maar wel goed gedaan.

• 8Kim08-07-2012

Heerlijke vakantie

Ik ben samen met een vriendin in mei voor 8dagen naar gumuldur geweest, we verbleven in een heerlijk rustig hotel, Yali Charm, een onderdeel van het drukkere hotel Club Yali. Hotel is niet in de buurt van leuke marktjes enzo, hiervoor is het noodzakelijk een dolmus of taxi te nemen. All inclusive was heerlijk en goed geregeld, beide zwembaden (bij yali charm en club yali) waren schoon, alleen wat weinig ligbedjes maar dit was nog geen probleem aangezien het nog niet zo druk was. De kamer was netjes verzorgd en werd iedere dag schoongemaakt, bedden erg hard en de kamers gehorig, dit voor ons verder geen probleem. Animatieteam was erg vriendelijk sprak helaas geen van allen goed engels, shows daarom altijd in het frans, heel erg jammer!!! Weinig activiteiten in het grote zwembad. Wifi in de lobby en bij het zwembad tegen betaling! (10,-) Prima vakantie dus, erg ontspannen! Aanradertje!

Hotel Yali Charme info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    İnönü Cad. No:59, 34437