Hotel Gümüldür Resort

Hotel Gümüldür Resort
8,4

9 tips over Hotel Gümüldür Resort

Ton de Goeij, 31-8-2014
Waterschoenen meenemen om de zee in te gaan vanwege de kiezels. Indien mogelijk boeken in het nieuwe gedeelte. Excursies betalen met Euro's, omdat de wisselkoers van de Turkse Lira niet gunstig is, maar wel in het bezit zijn van Turkse Lira's, omdat betalen in Euro's niet altijd mogelijk is, zelfs niet in de supermarkt tegenover het hotel, pinnen met creditcard is daar wel mogelijk. Euro's pinnen is alleen mogelijk in het centrum, wat te bereiken is met de Dolmus voor een paar Turkse Lira.
Els, 15-7-2014
Vraag aan de receptie een overzicht van alle faciliteiten. Zowieso, als je met een vraag zit staan ze je steeds vriendelijk te woord aan de receptie.
Remco, 7-5-2014
Bezoek Efec is echt de moeite waard. Kamers in A-blok zijn grootste en nieuwste

We hebben een aantal aanbieders voor Gümüldür Resort voor je op een rij gezet:

Henk Kolkman, 1-5-2014
Zelf goede wandelschoenen mee, voor een flinke wandeling langs het strand via de promenade (soms onderbroken) die je heel lang kunt aflopen. Wij hebben 'een keer pakweg anderhalf uur gelopen via de promenade en waren dus drie uur onderweg. In de omgeving van het hotel is niet heel veel bezienswaardigheid. Of het zou de prachtige bergketens moeten zijn.
GvS, 19-7-2013

Boottocht naar de warmwatergrot, onderweg heb je kans om dolfijnen te zien (wij hadden dat geluk nu wel, vorig jaar niet)

Tip: doe waterschoenen aan als je naar die grotten zwemt, er zijn nogal wat scherpe stenen.

carin, 19-9-2012
Neem waterschoenen mee i.v.m het kiezelstrand vlakbij het hotel.

Monique Opstraat, 29-7-2012
Waterschoentjes meenemen voor het strand!
van Someren, 28-7-2012
Boottocht naar de warmwater grotten.
Annemieke-t, 5-9-2011

Het aquapark is dichtbij en geweldig voor jong en oud. Ook dit is all inclusive.

De pinautomaat zit bij de benzine pomp. Vanuit het hotel zo´n 400 meter rechtdoor lopen aan de rechter kant.

We hebben een aantal aanbieders voor Gümüldür Resort voor je op een rij gezet: