Hotel Gümüldür Resort

Laatste review

Ontspannend en relaxend

Janneke,
7-10-2018

Heerlijk resort. Alleen de bedden waren heel erg hard. En het eten niet altijd warm maar dit kwam meer doordat de deksels door onze medevakantiegangers niet dicht werden gedaan.

Kenmerken

7-10-2018

nooit meer

Z. uit Assendelft,
30-8-2018

geen 4 sterren waard. eerder een 3. zwembad was redelijk zee geven wij een 8. de rest slecht onveilig en erg vies. eten was vies en koud. geen variatie. slecht tot geen internetverbinding. badkamer zat vol schimmel en dat voor een 4 sterren? veel mieren in de keuken. geen normaal verpakt water!! koffie was smerig l. thee was wel oke. al met al komen wij hier never nooit meer. schoonmaak is ver te zoeken hier.

Ga op zoek naar ander hotel ...

Yvette,
22-5-2018

Minpunt: De hele dag enorm veel overlast van keiharde muziek. Deze gaat 's morgens klokslag 10.00u aan en staat continue aan op stand Erg hard tot 20.30. Dan denk je eindelijk wat rust te hebben, maar nee hoor: Muziek wordt overgenomen door het bij het hotel behorende amfitheater (buiten), waar de muziek op standje nog harder gaat met nog irritantere (dance)muziek. Als je geluk hebt stopt het om 23.00, maar ze gaan ook rustig langer door. Klagen helpt niet. Wel beloftes, maar geen verandering.

Die muziek is de Enige activiteit van het 4-koppige animatieteam.

Eten smaakt goed (wel lauw), maar is erg minimalistisch en weinig variatie. Laat je niet voor de gek houden door de mooie foto’s op de site. In werkelijkheid zijn de buffetten nog niet voor een kwart gevuld.

Hotel is erg Turks georiënteerd en het woord gastvrijheid kennen ze niet, zeker niet bij de receptie. Vrijwel niemand spreekt Engels of Duits.

Motto: zoek het zelf maar uit ...

fijn hotel

stefanie,
22-9-2017

mooi hotel, ruim opgezet met twee grote zwembaden, een zonder muziek en een met muziek. muziek staat soms erg hard, na twee dagen gevlucht naar zwembad zonder muziek.

pluspunten: goed eten, (soms wel eens wat aan de koude kant). zeer goed ontbijt. heel veel keuze. vriendelijk en behulpzaam personeel. zwembad zonder muziek is heerlijk rustig.

minpunten: kan ietsje schoner overal, animatie is 3x niks bingo en Turkse karaoke of gewoon helemaal niks, misschien omdat het seizoen op z'n eind loopt. harde bedden (maar dat is persoonlijke voorkeur), slechte wifi op kamers, bij receptie altijd goede wifi. restaurant is niet rookvrij.

omgeving: je stapt uit de poort en daar heb je een aantal leuke winkeltjes, ca. 30 stuks. prijzen zijn naar verhouding lager als in de stad. geen opdringerige verkopers.

voor de oudere jeugd is er niks te doen in de omgeving qua stappen. als je wil stappen kun je hier beter niet naar toe gaan.

al met al een dikke 8!

We hebben een fijne vakantieweek gehad in een eenvoudig(in vergelijking met sommige andere resorts), maar netjes onderhouden hotel. De kamers hebben gratis airco en goede bedden. Om de dag worden de handdoeken/lakens vervangen en de flesjes water aangevuld. Er is WiFi op de kamer, maar signaal is vaak zwak. Bij de receptie is een goed bereik.

Het eten is lekker en met voldoende variatie; fruit is beperkt tot meloen, appel, sinaasappel.

Het zwembad is geweldig (weinig chloor!)en elke dag een schone handdoek als je dat wil. Er staan zowel bij het zwembad als aan de zee voldoende ligstoelen met kussens. Afval wordt steeds opgeruimd; het blijft jammer dat mensen niet de moeite nemen om het zelf in de prullenbakken te gooien !!

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam; ook onderling hangt er een leuke sfeer.

We zijn meer dan tevreden over ons verblijf in dit resort, zeker als je kijkt naar de prijs/kwaliteit...500 euro voor een weekje all inclusive is tenslotte spotgoedkoop !!

Geweldig

c L,
27-12-2016

Heerlijk hotel. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. We zijn met 2 jonge kinderen geweest. (1 en 4 jaar). Er wat bij aankomst gelijk een waterkoker en fleswater geregeld voor de flesjes van onze jongste zoon. Ook het kleinste kinderbad werd leeggepompt nadat onze kids wondjes hadden opgelopen aan hun voetjes. Het zwembad werd opnieuw ingevoegd. Het hotel is schoon en het eten is gevarieerd en lekker. Vorige jaar opnieuw naar dit hotel geboekt maar helaas ging het hotel later open vanwege tegenvallende boekingen. Dit jaar hopelijk opnieuw naar dit hotel! Wij raden het voor jong en oud aan. Het is rolstoel/kinderwagen vriendelijk en direct aan het strand. Ook zijn naast het hotel wat winkeltjes en is er een markt.

Heerlijke rust en Turkse gezelligheid

Mattijsje
27-8-2015

Super resort..lekker eten...mooi zwembad en aan het strand. Iedere avond een toeristische markt en Kermis en er komen veel Turkse toeristen zelf naar Gumuldur,waardoor je echt de cultuur ziet.

Gezellig, relaxed verblijf.

Jacquelina
1-8-2015

Het hotel is mooi gelegen, meteen aan zee. Fijne zwembaden en geweldige animatie. In de omschrijving stond dat er beperkte animatie zou zijn, maar zowel in de ochtend, middag en avond werd er van alles georganiseerd door het animatieteam. Het eten is voortreffelijk. Schoonmaak is goed. Petje af voor al het personeel! Het resort doet niets onder aan een 5 sterren hotel. Echt een aanrader! Als het aan ons ligt gaan we volgend jaar weer. Een bezoek aan het aquapark (ca. 1 km verderop) is zeker aan te raden.

Gumuldur Resort Hotel

mevrouw leemkuil
24-5-2015

Wij zijn er nu 4 keer geweest en het bevalt nog steeds. De volgende keer gaan we weer.

Top vakantie!

meneer Frehe
19-5-2015

Heerlijke vakantie gehad, het hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een relaxte vakantie. Turkse Liras heb je nergens nodig, overal kun je (hebben ze ook liever) met euro's betalen, ook buiten het hotel leuke winkeltjes en een aquapark op loopafstand.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gümüldür Resort in Gumuldur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gümüldür Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.