Hotel Gümüldür Resort

• Sauna
Meer hotelinfo

41 reviews over Hotel Gümüldür Resort

• 9Eric01-10-2019

Prijs kwaliteit zeker in orde

Heerlijk hotel voor degene die wat minder luxe niet erg vinden, eten is goed maar niet altijd even warm omdat iedereen de deksels openmaakt. Je komt hier niks tekort, mede door Mehmet die alles voor je regelt. Entertainment was super, vooral de avond shows zijn erg leuk. Kortom een heerlijk verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

• 2018
    7Janneke07-10-2018

Ontspannend en relaxend

Heerlijk resort. Alleen de bedden waren heel erg hard. En het eten niet altijd warm maar dit kwam meer doordat de deksels door onze medevakantiegangers niet dicht werden gedaan.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Z. uit Assendelft30-08-2018

nooit meer

geen 4 sterren waard. eerder een 3. zwembad was redelijk zee geven wij een 8. de rest slecht onveilig en erg vies. eten was vies en koud. geen variatie. slecht tot geen internetverbinding. badkamer zat vol schimmel en dat voor een 4 sterren? veel mieren in de keuken. geen normaal verpakt water!! koffie was smerig l. thee was wel oke. al met al komen wij hier never nooit meer. schoonmaak is ver te zoeken hier.

Met jonge kinderen

• 4Yvette22-05-2018

Ga op zoek naar ander hotel ...

Minpunt: De hele dag enorm veel overlast van keiharde muziek. Deze gaat 's morgens klokslag 10.00u aan en staat continue aan op stand Erg hard tot 20.30. Dan denk je eindelijk wat rust te hebben, maar nee hoor: Muziek wordt overgenomen door het bij het hotel behorende amfitheater (buiten), waar de muziek op standje nog harder gaat met nog irritantere (dance)muziek. Als je geluk hebt stopt het om 23.00, maar ze gaan ook rustig langer door. Klagen helpt niet. Wel beloftes, maar geen verandering. Die muziek is de Enige activiteit van het 4-koppige animatieteam. Eten smaakt goed (wel lauw), maar is erg minimalistisch en weinig variatie. Laat je niet voor de gek houden door de mooie foto’s op de site. In werkelijkheid zijn de buffetten nog niet voor een kwart gevuld. Hotel is erg Turks georiënteerd en het woord gastvrijheid kennen ze niet, zeker niet bij de receptie. Vrijwel niemand spreekt Engels of Duits. Motto: zoek het zelf maar uit ...

• 2017
    8stefanie22-09-2017

fijn hotel

mooi hotel, ruim opgezet met twee grote zwembaden, een zonder muziek en een met muziek. muziek staat soms erg hard, na twee dagen gevlucht naar zwembad zonder muziek.

pluspunten: goed eten, (soms wel eens wat aan de koude kant). zeer goed ontbijt. heel veel keuze. vriendelijk en behulpzaam personeel. zwembad zonder muziek is heerlijk rustig.

minpunten: kan ietsje schoner overal, animatie is 3x niks bingo en Turkse karaoke of gewoon helemaal niks, misschien omdat het seizoen op z'n eind loopt. harde bedden (maar dat is persoonlijke voorkeur), slechte wifi op kamers, bij receptie altijd goede wifi. restaurant is niet rookvrij.

omgeving: je stapt uit de poort en daar heb je een aantal leuke winkeltjes, ca. 30 stuks. prijzen zijn naar verhouding lager als in de stad. geen opdringerige verkopers.

voor de oudere jeugd is er niks te doen in de omgeving qua stappen. als je wil stappen kun je hier beter niet naar toe gaan.

al met al een dikke 8!

• 8Git19-09-2017

Prima prijs/kwaliteit en vriendelijk personeel

We hebben een fijne vakantieweek gehad in een eenvoudig(in vergelijking met sommige andere resorts), maar netjes onderhouden hotel. De kamers hebben gratis airco en goede bedden. Om de dag worden de handdoeken/lakens vervangen en de flesjes water aangevuld. Er is WiFi op de kamer, maar signaal is vaak zwak. Bij de receptie is een goed bereik. Het eten is lekker en met voldoende variatie; fruit is beperkt tot meloen, appel, sinaasappel. Het zwembad is geweldig (weinig chloor!)en elke dag een schone handdoek als je dat wil. Er staan zowel bij het zwembad als aan de zee voldoende ligstoelen met kussens. Afval wordt steeds opgeruimd; het blijft jammer dat mensen niet de moeite nemen om het zelf in de prullenbakken te gooien !! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam; ook onderling hangt er een leuke sfeer.

We zijn meer dan tevreden over ons verblijf in dit resort, zeker als je kijkt naar de prijs/kwaliteit...500 euro voor een weekje all inclusive is tenslotte spotgoedkoop !!

• Oude reviews

10c L27-12-2016

Geweldig

Heerlijk hotel. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. We zijn met 2 jonge kinderen geweest. (1 en 4 jaar). Er wat bij aankomst gelijk een waterkoker en fleswater geregeld voor de flesjes van onze jongste zoon. Ook het kleinste kinderbad werd leeggepompt nadat onze kids wondjes hadden opgelopen aan hun voetjes. Het zwembad werd opnieuw ingevoegd. Het hotel is schoon en het eten is gevarieerd en lekker. Vorige jaar opnieuw naar dit hotel geboekt maar helaas ging het hotel later open vanwege tegenvallende boekingen. Dit jaar hopelijk opnieuw naar dit hotel! Wij raden het voor jong en oud aan. Het is rolstoel/kinderwagen vriendelijk en direct aan het strand. Ook zijn naast het hotel wat winkeltjes en is er een markt.

Met jonge kinderen

• 7Mattijsje27-08-2015

Heerlijke rust en Turkse gezelligheid

Super resort..lekker eten...mooi zwembad en aan het strand. Iedere avond een toeristische markt en Kermis en er komen veel Turkse toeristen zelf naar Gumuldur,waardoor je echt de cultuur ziet.

• 9Jacquelina01-08-2015

Gezellig, relaxed verblijf.

Het hotel is mooi gelegen, meteen aan zee. Fijne zwembaden en geweldige animatie. In de omschrijving stond dat er beperkte animatie zou zijn, maar zowel in de ochtend, middag en avond werd er van alles georganiseerd door het animatieteam. Het eten is voortreffelijk. Schoonmaak is goed. Petje af voor al het personeel! Het resort doet niets onder aan een 5 sterren hotel. Echt een aanrader! Als het aan ons ligt gaan we volgend jaar weer. Een bezoek aan het aquapark (ca. 1 km verderop) is zeker aan te raden.

• 8mevrouw leemkuil24-05-2015

Gumuldur Resort Hotel

Wij zijn er nu 4 keer geweest en het bevalt nog steeds. De volgende keer gaan we weer.

9 tips over Hotel Gümüldür Resort

• Remco, 07-05-2014

Bezoek Efec is echt de moeite waard. Kamers in A-blok zijn grootste en nieuwste

• Henk Kolkman, 01-05-2014

Zelf goede wandelschoenen mee, voor een flinke wandeling langs het strand via de promenade (soms onderbroken) die je heel lang kunt aflopen. Wij hebben 'een keer pakweg anderhalf uur gelopen via de promenade en waren dus drie uur onderweg. In de omgeving van het hotel is niet heel veel bezienswaardigheid. Of het zou de prachtige bergketens moeten zijn.

• van Someren, 28-07-2012

Boottocht naar de warmwater grotten.

10 vragen over Hotel Gümüldür Resort

• kurt roelandt, 22-01-2019

zwembad

is er hier een kinderbadje(ons dochtertje is 4)met glijbaantjes??

Wim Splinter, 20-08-2019

Dat zijn de straatjes 4100 en 4200 bij het wasgebouw, in het midden van de camping. In de andere straatjes daar staan vooral de vaste Spaanse seizoensgasten, met hun extra keukentent en ronkende bbq, vaak alleen in het weekend.

• saskia, 06-01-2013

familiekamers 5 personen

Vorig jaar wilde wij dit hotel al boeken, maar dat is door omstandigheden niet doorgegaan. Toen waren er familiekamers voor 5 personen! Als wij nu gaan hebben we 2 kamers nodig en de kinderen zijn te klein om ze alleen op een kamer te leggen met z'n drieen. Word dus lekker gezellig voor ons als ouders. Ook kunnen ze ons niet garanderen dat de kamers naast elkaar liggen, hoewel ze dat wel als voorkeur kunnen boeken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Remco, 07-05-2014

Wij zijn met twee (kleine) kinderen van 9 en 12 op twee kamers gegaan. Voorkeur voor nast elkaar was geen probleem en met de hoteltelefoon kon je direct naar de andere kamer bellen. Hotel voelde veilig, dus kids hebben gezellig samen geslapen.

• Rob, 31-07-2012

Wifi ja of nee?

Is er Wifi in het complex?

Rob, 07-08-2012

Ja dus. En gratis ook. Wel even de inlog en pass vragen bij de receptie. Ik zit nu heerlijk uit te buiken in het restaurant met zeezicht en wifi ;-)

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages