Hotel Denizati Holiday Village

Hotel Denizati Holiday Village
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Denizati Holiday Village voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Denizati Holiday Village in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijke oase onder de Turkse zon!

Krijn
5-5-2013

Mooi plekje aan zee. Kleinschalig vakantiepark in een prachtige tuin. Superaardige mensen, lekker eten. Wij zaten hier in de eerste week van de meivakantie nog lekker rustig. Alleen in de weekenden veel Turkse gasten maar dat was juist wel gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Denizati Holiday Village in Gumuldur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Denizati Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Denizati Holiday Village scoort een 8.4 uit 10 op basis van 4 reviews.