Hotel Club Yali

504 reviews over Hotel Club Yali in het Nederlands

Super vakantie

Suzanne
30-10-2018

Net terug van super vakantie

Het was lekker rustig, goed gegeten, service was prima, vriendelijk personeel, lekker weer gehad

En het was ook niet duur, zeker aanraden

Min puntje waterpark was dicht.

FANTASTISCH, EEN AANRADER

STEFAN BAKKER
30-8-2018

Net terug van 2 weken Cactus Club Yali. Met de reacties hieronder ben ik het totaal niet eens. Volgens mij waren dit de mensen die de hele week negatief liepen te doen. Elk nieuwe gast moest van hun horen hoe slecht het hotel wel niet was. De prijs/ kwaliteit verhouding is top voor dit hotel. Wij zaten in Yali met zijn vieren voor 3205 euro 2 weken all-in. Voor dat bedrag en wat je ervoor kreeg was top. Het hotel is mooi. Met de kamers is niks mis mee. Elke dag schone handdoeken en ook toiletpapier. Helaas sliepen we eerst onder de airco unit op het dak, maar zonder problemen kregen we een andere familiekamer. Dus top service. De tuin, zwembaden, strand en aquapark zijn ook mooi. Op het eten ( ontbijt lunch of diner ) was niks aan te merken. Goed, gevarieerd en gaar. Elke middag verse pizza, pannekoeken en ijs. Ook veel vers fruit. Ok geen friet, maar gewoon een soort aardappelschijfjes. Niks mis mee. Top hotel.

Leuk gehad!

YILMAZ
30-8-2018

We zijn net terug van Club Yali. De kids haddden het echt naar hun zin in het aquapark. De kamers zijn een beetje oud, maar het eten was oké. lekekr genoten aan het zwembad en het strand. heerlijk weer gehad. En de markt was heel dichtbij en super goedkoop!

Eerste en laatste keer

Naima
25-8-2018

Wij waren op 3 augustus geweest voor 16 dagen.

Familie kamer is klein en wordt niet schoongemaakt behalve bidden moest vaak zelf opruimen en tafel vegen en balkon ook.

Kinderen vanaf 10 jaar kunnen ze van de gelijbann in aquapark, en dat werd niet aan ons eerder verteld wij gingen uit hoe wij het hadden gelijzen vanaf 120 cm.

heel eng mannen in de aquapark me kinderen waren bang als ze het zien ( veel littekens op hun lichaam)

de zwembaden in het resort en in het aquapark vaak gesloten vanwege poep in het zwembad.

Eten is het elke keer het zelfde, heel veel in olie gebaken of gefrituurde, vaak oud brood vooral bij hamburgers, warme watermeloen waar je zeker ziek kan worden en de frietjes waren belachelijk pas na week klachten werdt het in avond normaal frietjes aangeboden.

geen kinderen menu behalve spaghetti en pasta die je het met moeite eet met katsup.

hygiënisch heel slecht , in de lobby gepoept, naten trapen.

animatie niks

Wees verstandig en boek iets anders.

Van straaten
25-8-2018

Vorig jaar naar cactus yali geweest en een topvakantie gehad. Dit jaar dus weer geboekt maar wat is het hotel achteruit gegaan. Met name de hygiene is om te huilen. De groene rand in het zwembad zat er vorig jaar al, maar dit jaar nog steeds (dus totaal niet gereinigd in de winter). Het eten was vorig jaar veel gevarieërder, nu pas op dag 9 een keer patat voor de kids omdat er geklaagd was. S,morgens vroeg stonden de glazen drank en sigarettenpeuken nog bij het zwembad van de vorige avond. Vorig jaar werd alles netjes opgeruimd en schoongemaakt.

De koks en housekeeping werken zich uit de naat, het is meer het beleid van directie/managers die zich een prima salaris toe-eigenen en de rest moet maar zien.

Poep in het zwembad, 1 of andere vage bacterie die minstens 25 mensen heeft genekt en waar niets mee wordt gedaan door het hotel of de reisorganisatie. Conclusie: nooit meer naar cactus yali.

perfect holiday

lou
24-8-2018

We verblıjven momenteel ın Club Yalı en vınden het ın een woord geweldıg!We zıjn hıer al een week en hebben nog een heerlıjke week te gaan, Het eten ıs echt top,Turks vooral, maar er ıs voor ıeder wat wıls op de buffetten! Ook elke dag verschıllende soorten pasta en frıet. We begrıjpen nıks van het negatıeve commentaar. De omgevıng ıs prachtıg, de tuınen heel mooı en goed onderhouden net als de verschıllende zwembaden. Je kan elke dag je handdoeken wısselen, en er ıs altıjd een heerlıjk plekje, ın de tuınen,op het strand of aan het zwembad. Het personeel ıs zeer vrıendelıjk en doet er alles aan om je een goed gevoel te geven. De kamers zıjn ruım en heel proper.

Voor ons ıs dıt de 4de maal ın Club Yalı en het voelt telkens als thuıskomen!

Volgend jaar weer!

Lou DS
21-8-2018

Mooi Hotel/ Club met prachtige tuinen, fantastisch Aquapark ( let op,tijdens WE te betalen!) heerlijke buffetten ( Turks getint, maar ook elke dag pasta en frietjes voor de 'moeilijke eters'.

Hadden een kamer in het hoofdgebouw met uitzicht op zee, met balkonnetje en droogrek.

Perfect onderhouden en heel vriendelijk personeel.

Wij komen terug!

Trap er niet in als je om je leven geeft!

spiering
21-8-2018

bij aankomst midden in de nacht werden we ontvangen in club yali.

na een dag van lekker uitrusten even een rondje door het hotel gelopen, op het eerste gezicht dik in orden. dag twee begon de eerste ster van het bord te verdwijnen, namelijk mensen werden ziek, slecht lauw eten, vieze zwembaden, en onbeschoft ongemotiveerd personeel. schoonmaak van de kamers is ver onder de maat voor wat je van 5 sterren verwacht. de handdoeken werden van de kamer gehaald verder niks, je moest zelf maar achter je wc papier aan anders had je gewoon pech!. het balkon lag vol met muizen keutels en anders troep klacht in gediend maar oplossen ho maar. weer een ster minder. dag 5 van ons verblijf werd ik ziek spugen Hooge koorts en diarree een week plat gelegen. mensen vielen per bosjes om en werden af gevoerd met de ambulance. dus ga hier echt niet heen!!!!

Nooit meer club yali zeker geen 5 sterren !

Daniel
20-8-2018

Club yali in kusidasi geweest ligging oke, hotel slecht.

Niemand sprak Engels erg lastig als er een virus heerst.

Management is gewoon een aanfluiting .

Er heerste een mega virus en er werd er niks aangedaan ,ze ontkenden in alles terwijl de een naar de ander met ambulance werd afgevoerd!

Geef om je gezondheid en ga er niet heen

Senyurek
        19-8-2018

Ga er NIET heen!

Na ruim 15 jaar Turkije en 5 sterrenhotels, is dit de slechtste.

Eten: 15 dagen hetzelfde op de 2 hoofdgerechten na. Kwam ons strot uit.

In 2e week kamen er steeds meer zieken bij, waaronder wij. Diaree, buikkrampen, misselijkheid. Groep van 25 mensen hebben in mijn bijzijn een klacht ingediend bij de receptie, omdat hun partners of kids ziek waren geworden. Hotelmedewerkers klagen zelf ook over het hotel.

Zwembad: elke dag een of meer gesloten omdat er (elke dag) in gepoept wordt. Ook bij de lobby was er gepoept.

Tot 10 uur 's ochtends zit er een slot om de koelkasten waardoor je geen water kan pakken.

Hotel: zeer grimmige sfeer, we hebben opnames van vechtpartijen.

Aquapark: in weekend betaald en door de weeks mochten niet hotelgasten in. Lugubere types, zeer onveilig en extreem druk. Bovendien mochten onze kids niet op de glijbanen omdat ze onder de 10 jaar zijn. Dit stond niet aangegeven toen wij boekten.

Vreselij

adotravel.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Yali in Gumuldur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Yali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.