Hotel Club Yali

Meer hotelinfo

538 reviews over Hotel Club Yali

• 10Chantal09-10-2019

Fantastisch.

Alles is goed schoon, vriendelijke mensen, heerlijk eerlijk eten, erg gevarieerd. Eten wordt geserveerd. Dit is zeker voor herhaling vatbaar maar dan met mijn kinderen. Genoeg zwembaden. Mooie nette kamers. Elke dag schone handdoeken.

Alleenreizend

• 8M.23-09-2019

Uitstekend

Goed resort, maar niet dicht bij grote plaats

Met vrienden

• 10Romy08-09-2019

Geweldige vakantie gehad

Na een fout van ons reisbureau zijn wij in dit hotel geplaatst. We waren nogal sceptisch na het lezen van de reviews. Maar niets is minder waar. Het hotel is in oud Turkse stijl, daar moet je even door heen kijken. We kwamen midden in de nacht aan, de tafel was gedekt en we kregen een warm welkom van het vriendelijke personeel. De familie kamer was ruim en erg schoon, zelfs met bad! De volgende dag sliepen we uit, schoven we aan bij het uit slaap ontbijt en we waren blij verrast dat er nog bedjes beschikbaar waren. Heerlijke dagen beleefd, strand, zwembaden allemaal top. Het animatieteam was geweldig. Er waren wel wat weinig Nederlanders, wat de kids jammer vonden, maar uiteindelijk hadden ze een leuk groepje. Het personeel was helemaal gek van ons dochtertje en iedereen was aardig en vriendelijk. Het aquapark is groot en spectaculair. Al met al een top vakantie dus. We willen terug!

• 7Nijhof30-08-2019

Alles bij elkaar een voldoende, meeste personeel met verkeerde been uit bed gestapt op een enkeling na. Het aqua park maakt weer een hoop goed. Schoonmaak is veel te summier!

• 9Evsen31-07-2019

Super leuk gehad

Voor vakantie met je hele gezin, vriendelijke personeel, schone hotel en kamers, uitgebreid eten en heel veel soorten, animatie personeel top, heel veel activiteiten om het uur, zee 100meter van afstand. Heel fijn vakantie gehad. Een aanrader

• 10Nisa31-07-2019

Heel gezelig en leuk

Het is er heel gezelig. De mensen die er werken zijn heel vriendelijk. Je hebt heel veel verschillende soorten eten. Elk uur heb je verschillende soorten activiteiten binnen en buiten het water. Het is heel bestemt voor gezinen

• 10Emine31-07-2019

Het was heel leuk en ze hebben elke dag verschillende activiteiten. En elke avond hebben ze verschillende optredes. Ze hebben ook een aqua park naast het hotel. Door de weeks is het gratis alleen in het weekend moet je betalen. Je krijgt wel 50% korting in het weekend. Bij het ontbijt hebben ze elke dag wel wat anders. De mensen die hier werken zijn verwelkomend en heel gastvriendelijk.

• 9Roos20-07-2019

Tophotel

Geweldig vakantieresort met super waterpark. Familiekamer was netjes en ruim genoeg voor 4 personen. Elke dag schone handdoeken, ook bij het zwembad. Buffetten met eten waren zeer uitgebreid. Top animatieteam! Waterpark naast het hotel is fantastisch. En op 10 minuten lopen ligt een gezellige Turkse markt. In hotel wel veel Fransen, alles is Franstalig en Turks.

• 8Astrid10-07-2019

Vooral met kinderen fantastisch

Wij waren hier met drie volwassenen en drie kinderen. Een jongen van acht en een tweeling van 1 jaar. Fantastisch gehad. Keuze uit zwembaden, rustig en ook met vertier. Alles was prima te ontdekken en personeel was zeer behulpzaam. Buiten het resort was er het waterpark en een soort winkelstraat op loopafstand, Alleen na 23:00 uur stelt het uitgaan niet zoveel voor. Het is een heel fijn resort, zeker met kinderen. Wij gaan zeker volgend jaar weer. en dat komt mede door de mensen van het animatieteam!!

• 7Bekkema03-07-2019

Mag het dit jaar weer redelijk noemen.

Ben met familie als zo'n 13x in 17 jr naar Yali geweest.Na vorig jaar hadden wij besloten er niet meer terug te keren. Dat jaar waren er veel Oost Europeanen (waarschijnlijk door de boycott ). Het resultaat was toen, vies, veel lawaai en dronkenschap tot diep in de nachtelijke uren.Ook het personeel, vooral de receptie was weinig vriendelijk.Het park was toen ook smerig.Dit jaar op verzoek van mijn dochter nog een keer gegaan (met een beetje tegenzin). Valt wel op dat het hotel steeds ouder wordt. Het internet was in die jaren van niets naar redelijk gegaan. Maar dit jaar weer slecht. Het personeel was weer vriendelijk en minder oost-Europeanen en waren west Europeanen meer vertegenwoordigd.Dit was ook wel te zien. Het eten was weer als andere jaren veel, vers maar weinig gevarieerd.Wat mij in eerdere reacties opviel de klachten over het eten en schone kamers is mij nooit opgevallen.Misschien ouderwets.Omgeving is sterk achteruit gegaan

16 tips over Hotel Club Yali

• F.Berens, 09-05-2014

Neem waterschoenen mee. De obers spreken soms Nederlands of Engels. De pizzabakker spreekt Nederlands en brengt je voor weinig een dagje naar Kusadasi.

• René, 09-10-2013

Kussens van de bedden zijn hard en plat. Vraag gelijk in het begin om extra kussens. Vanaf 1 oktober is het bijbehorende Aquapark gesloten dus ga je met kids dan is het raadzaam om voor 1 oktober te gaan. Ga je in oktober of later neem dan een warme jas en lange broek. Het kan nog eens afkoelen in de avond.

• Ricardo, 13-09-2013

Links van de pier is de zeebodem wat rotsachtig en waarschuwen ze voor zee-egels. Rechts van de pier daarentegen heb je een heerlijke zandbodem!

En wat betreft het Frans georienteerde, het heeft ook wat romantisch 's avonds na de minidisco worden er Franse chansons gedraaid. Bij een ondergaand zonnetje lekker dansen met een drankje en een mooie chanson; jezelf eventjes wanen in Zuid-Frankrijk is ook geen straf....

43 vragen over Hotel Club Yali

• Borgers, 12-09-2019

Waterpark

Wij willen graag in de herfst vakantie naar dit hotel, is het waterpark dan open?

Gr Bianca

• Elisa, 31-05-2019

Strandbedjes

wie weet of de strandbedjes gratis zijn of Moet je voor betalen

• E, 09-04-2019

Wigi

Weet iemand of de WiFi gratis is of moet je voor betalen. En is deze overal in het hotel te gebruiken

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV