Hotel Club Yali

8,6

487 reviews over Hotel Club Yali in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Fam de Vries, 6-2-2018

Voor ons was dit de ideale vakantie. Ligging, eten, zwembaden plus waterpark was dikke prima. Je kan per taxi overal goedkoop naartoe zoals de grote steden. Dit park is echt een aanrader voor gezinnen.

Geweldige vakantie

Pieter, 1-11-2017

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad in dit prachtige hotel! zoals de vele reacties hier onder hebben wij ook een hele fantastische tijd beleefd! dit hotel is uitermate geschikt voor gezinnen, in het naast gelegen aqaupark is het prima te vertoeven voor jong en oud! de kamers worden goed schoongehouden en het personeel is ontzettend vriendelijk! de maaltijden zijn gevarieerd en voor ieder wat wils, maar ook in de omgeving is het prima vertoeven of je nu naar de winkeltjes gaat of naar het strand in 1 woord een geweldige vakantie gehad en we komen zeker nog een keer terug!

Heerlijke vakantie

Suzanne, 17-10-2017

net terug van een week naar cactus yali. We hebben het heerlijk gehad, helaas we 2 dagen regen, maar daar kan niemand iets aan doen. Aquapark was leuk ,veel glijbanen, eten daar ook inclusief, maar in het weekend veel te druk. We zagen in het annex gedeelte, prima te doen, lekker rustig ook.

In één woord Fantastisch

Yvonne Smit, 13-10-2017

Dit hotel is een echte aanrader voor iedereen! Zo zijn er veel faciliteiten in het hotel en waren de kamers super goed schoongemaakt elke dag. In het restaurant konden we elke dag goed eten en werd het steeds aangevuld. Hier waren wij dan ook super blij mee !! De medewerkers van dit hotel waren over het algemeen super aardig en altijd behulpzaam.

Wij waren echt blij met het naast gelegen aquapark. We hebben hier dan ook veel van onze tijd doorgebracht aangezien het niet alleen leuk is voor kinderen maar ook voor volwassenen. Dit zullen alle volwassenen dan ook merken als zij hier hun vakantie aan het vieren zijn. Natuurlijk was het centrum ook in één woord Fantastisch. Zoveel mooie dingen gezien en meegemaakt.

Ik raad de mensen aan die dit hotel nog niet hebben bezocht, echt een bezoekje te brengen aan dit mooie hotel. Het is echt zeker de moeite waard!!!

Voor herhaling vatbaar

Kim vervoort, 7-10-2017

Wij zaten normaal een week in cactus paradise (4*) maar omdat dit hotel ging sluiten mochten we (zonder enig. Bijbetalen) naar yali (5*), er mocht dan ook nog eens gebruik gemaakt worden van cactus paradise --> eten,... Club yali is een super hotel; lekker eten met variatie en veel keuze ook qua desserten, de hele dag door kan je lekker eten.. ook in de namiddag.. katten zijn niet storend als je hen niets te eten geeft.

Personeel is super vriendelijk.. animatieteam was heel aangenaam en verschillende activiteiten.. leuke animatie ook savonds. Indd Frans gesproken maar ze passen zich aan aan hun gasten, dus ook in het Engels doen ze dit goed. Niets op aan te merken op dit hotel. Nadeel; einde seizoen is er niet veel te zien, Aquapark niet open, weinig winkeltjes op de markt,.. maar voor shoppen kan je ook naar kusadasi, zee leuk om te winkelen.. voordeel; einde seizoen is alles NOG goedkoper.. 😊 wij gaan volgend jaar zeker terug!!

Niet voor herhaling vatbaar

Sharon, 26-9-2017

Dit hotel valt onder de cactus resort. Je hebt Club yali resort en cactus hotel naast elkaar die var elkaars faciliteiten gebruik kunnen maken. Dan heb je aan de overkant yali charme wat klaarblijkelijk ook bij dit hotel hoort. Wanneer in je boeking vermeld staat 'annex' bij de kamer dan wordt je hier geplaatst. In cactus hotel worden alle Fransen geplaatst. Kamer was prima en de ligging ook. Wanneer je aan de uiteindes ligt heb je wel geluidsoverlast.

Animatie is Frans gericht. Leuk team en deden het leuk. Tot half september is het aquapark geopend, dus let hier op als je boekt.

Eten is slecht qua keuzes. De hele week is hetzelfde menu zonder enige afwisseling. Behoorlijk tegenvallen voor een 5* hotel. 3e weekend van sept is er een meeting van turkchoppers die samen met hun gezinnen komen. Weekend wordt op hun aangepast en hebben een eigen programma, waar je dus als gast mee opgezadeld zaten. Maar hierdoor extreem drukte bij eten, dus in het hoogseizoen wegblijven. Lange rijen.

Goed hotel

RD, 9-8-2017

Prijs kwaliteit een goed hotel. Wij lagen in het charme gedeelten, ideaal met een kleuter. Alles in het Frans is een nadeel. Kamer was proper, wel een zeer hard bed. Kleine badkamer, kwam vuil water uit de kraan. Wi-Fi zeer slecht en traag

Eten vond ik niet geweldig, straatkatten in de eetzaal

Het lijkt een mooie hotel maar....

Inna, 6-8-2017

indd veel frans arabieren en turken uit europa (duitsland) , kleuine maar leuk dorpje om mee te wandelen naar de avond eten. Show in de avond hadden we maar een keer bekekn. Saai en niet interessant. Er wordt maar frans en turkisch gesprkn. Eten = was veel fruiten en groenten in de turkische manier gemaakt en weinig tot bijna geen vlees . (ik had meteen naar terug in NL veel vlees gekocht , had echt te kort aan ) . Lange rijen bij het eten (stuk vlees) krijgen . Dik halfuur voor de sleuting begonnen ze met opruimen van de tafels. Als iets op is doen ze niet toevoegen.

Bij de zee waren zee-egels zodat verboden wat in de zee vanuit het strand komen. Jammer. Wi-Fi was erg vrezelijk en alleen op beperkte plekjes maar de helf kun je niet opladen en zeer moielijk fotos versturen.

In het algemeen : een redelijk hotel voor een ontspaan klein wekje. Als je aan een goede service opzoek naar of een luxe, moet je hier niet zijn

Frans georiënteerd , redelijk hotel

Georgina, 23-6-2017

Hotel ziet er verzorgd uit en heeft een mooie entree

De kamers zijn oud maar opzich wel netjes. Klein balkon dat wel! Badkamer ook netjes alleen door dat de douche en bad een zijn een hooge instap wat lastig kan zijn. Er is niet tot nauwelijks te communiceren met het personeel spreken alleen Frans! Dit moet je van te vorren weten zeker met kinderen ! Slechte animatie alleen Frans en heel amateuristisch. Jammer dat de all in tot 00:00 uur is maar je bij de buiten bar om 23 uur echt gevraagd word weg te gaan. Je man dan nog een uurtje terecht in de binnen bar maar das nog al zonde op vakantie binnen zitten. Wc's op en om het complex zijn wel erg smerig !

mooi groot en ruim opgezet complex aan zee

genoeg bedjes aan zee en zwembad

goed geselecteerde en ruime keuze aan eten

vriendelijk personeel

frans georrienteerd dus ook frans talige animatie

animatie erg amateuristisch

gehorige hotel

slechte schoonmaak toiletten op complex

We hebben een aantal aanbieders voor Club Yali voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Yali in Gumuldur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Yali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Yali scoort een 8.55 uit 10 op basis van 504 reviews.