Reviews over Gumuldur

Super vakantie

Suzanne,
    30-10-2018

Net terug van super vakantie

Het was lekker rustig, goed gegeten, service was prima, vriendelijk personeel, lekker weer gehad

En het was ook niet duur, zeker aanraden

Min puntje waterpark was dicht.

Ontspannend en relaxend

Janneke,
    7-10-2018

Heerlijk resort. Alleen de bedden waren heel erg hard. En het eten niet altijd warm maar dit kwam meer doordat de deksels door onze medevakantiegangers niet dicht werden gedaan.

FANTASTISCH, EEN AANRADER

STEFAN BAKKER,
    30-8-2018

Net terug van 2 weken Cactus Club Yali. Met de reacties hieronder ben ik het totaal niet eens. Volgens mij waren dit de mensen die de hele week negatief liepen te doen. Elk nieuwe gast moest van hun horen hoe slecht het hotel wel niet was. De prijs/ kwaliteit verhouding is top voor dit hotel. Wij zaten in Yali met zijn vieren voor 3205 euro 2 weken all-in. Voor dat bedrag en wat je ervoor kreeg was top. Het hotel is mooi. Met de kamers is niks mis mee. Elke dag schone handdoeken en ook toiletpapier. Helaas sliepen we eerst onder de airco unit op het dak, maar zonder problemen kregen we een andere familiekamer. Dus top service. De tuin, zwembaden, strand en aquapark zijn ook mooi. Op het eten ( ontbijt lunch of diner ) was niks aan te merken. Goed, gevarieerd en gaar. Elke middag verse pizza, pannekoeken en ijs. Ook veel vers fruit. Ok geen friet, maar gewoon een soort aardappelschijfjes. Niks mis mee. Top hotel.

Leuk gehad!

YILMAZ,
    30-8-2018

We zijn net terug van Club Yali. De kids haddden het echt naar hun zin in het aquapark. De kamers zijn een beetje oud, maar het eten was oké. lekekr genoten aan het zwembad en het strand. heerlijk weer gehad. En de markt was heel dichtbij en super goedkoop!

perfect holiday

lou,
    24-8-2018

We verblıjven momenteel ın Club Yalı en vınden het ın een woord geweldıg!We zıjn hıer al een week en hebben nog een heerlıjke week te gaan, Het eten ıs echt top,Turks vooral, maar er ıs voor ıeder wat wıls op de buffetten! Ook elke dag verschıllende soorten pasta en frıet. We begrıjpen nıks van het negatıeve commentaar. De omgevıng ıs prachtıg, de tuınen heel mooı en goed onderhouden net als de verschıllende zwembaden. Je kan elke dag je handdoeken wısselen, en er ıs altıjd een heerlıjk plekje, ın de tuınen,op het strand of aan het zwembad. Het personeel ıs zeer vrıendelıjk en doet er alles aan om je een goed gevoel te geven. De kamers zıjn ruım en heel proper.

Voor ons ıs dıt de 4de maal ın Club Yalı en het voelt telkens als thuıskomen!

Gumuldur scoort een 5,6 uit 10, op basis van 105 reviews