Gumuldur

Reviews over Gumuldur

zon zee strand en rust

thilly,
    18-6-2017

rustige omgeving weinig te doen

goed voor de rust

ozdere en gumuldur met dolmus makkelijk te bereiken en een bezoekje waard

strand heeft wel stenen dus strandschoenen mee

vriendelijke mensen

donderdag markt ozdere

geen disco uitgaansleven

Gereisd met vrienden in juni 2017

Weinig te doen.

Kraaibeek,
    15-7-2015

Gumuldur is een klein plaatsje waar maar weinig is te doen. Het enige vermaak is het Aquapark, de zwembaden van het hotel, de animatie, een lokaal marktje en het strand. (als je de zee in loopt houdt dan rekening met de stenen die er liggen).

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

klein dorpje

suzuki,
    17-10-2014

Gumuldur is een rustig dorpje er is niets te doen behalve elke avond een markt,t-shirts horloges,tassen souvenirs enz.Het is een karakteristiek Turks dorpje met mannen op de weinige terrassen,kleine dorpswinkeltjes.

bewoners zijn vriendelijk,velen spreken ook wat frans en engels

Gereisd met vrienden in januari 2014

leuk dorpje

petra van de biezenbos,
    1-6-2014

in het dorp zelf is er niet heel veel er zijn wel wat winkeltjes maar niet bijzonder maar.....het is een super leuk dorpje om gewoon lekker doorheen te lopen zeker qua cultuur er is van alles te zien en de mensen zijn super vriendelijk allemaal!! je kan met het busje regelrecht naar kusadasi voor 4 euro!!

Gereisd met vrienden in mei 2014

Gezellige omgeving

Thomas DW,
    12-9-2012

Elke avond is er een marktje. Ook het aquapark is elke dag open (in het weekend wel niet voor de hotelgangers). Onze avonden hebben we gevuld met strandwandelingen, in het hotel raki's e.d. drinken, kaarten,... Je moet jezelf dus wel bezig houden.

We hebben vele vriendelijke mensen ontmoet in het dorpje en het was er proper. Er liepen wel wat zwerfhonden- en katten, maar dat kom je wel meer tegen.

Een uurtje met de dolmus naar Kusadasi. Ephese ligt er ook niet al te ver van, maar daar ben ik niet geweest.

Gereisd met partner in september 2012
Gumuldur scoort een 5,5 uit 10, op basis van 105 reviews