Hotel WOW Bodrum Resort *****

Hotel WOW Bodrum Resort *****

Hotel WOW Bodrum Resort
Hotel WOW Bodrum Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor WOW Bodrum Resort voor je op een rij gezet:

1114 reviews over Hotel WOW Bodrum Resort in het Nederlands

Mooi hotel goed eten

Wilma, 10-2-2018

Het buffet was erg uitgebreid, restaurantjes ook erg goed.

Mooie ligging .Vanaf strand kan je zo lopen naar de winkels.

Naar bodrum met de bus,maar wij vonden de winkels in gumbet de mensen vriendelijker en niet opdringerig.

Kamers wat gehorig ,ligging leuk opgezet.

Wij raden dit hotel zeker aan

Geweldig

Oldenburg, 13-1-2018

Dit jaar wordt ons 18e jaar hier. Het totaalpakket is geweldig. Het is ons 2e huis.

Top. Klantvriendelijk, erg hygienisch, prima eten.

Trouwe bezoekers, 12-11-2017

. Niet goed de vele wilde katten in het ressort. Ook in eetzaal. Enkele gasten werden gebeten/gekrabd en moesten in ziekenhuis worden behandeld wegens infectie. Veel gasten voeren de dieren en nemen zelfs kattenvoer van thuis mee. Dit ondanks verbod. Strenger handhaven.

. Massage is in verhouding tot prijs verblijf te hoog.

. Bovenlakens worden gemist.

. Erg uiteenlopend publiek.

. Nederlanders, gedraag je. Claim bijv. geen zonnebedden die niet of nagenoeg niet gebruikt worden en hang geen vlaggen van je voetbalclub aan balkon of als groep de pianiste in lounche openlijk honen.

. Uitstekend resort. Veel jaarlijks terugkerend gasten. Een aanrader.

Leuk hotel, gebouwd tegen heuvel hierdoor veel trappen lopen.

Kamers gedateerd / verouderd, en zeer gehorig, schoonmaak kan beslist beter,

geen lakens /dekens , dit 2x gemeld bij receptie,

uiteindelijk gekregen ( op bed gegooid!!)

eten/drinken over algemeen goed en voldoende gevarieerd

div. restaurants ( Vis / Turks / italiaans om a la carte te boeken, simpel via gast relations bij receptie

Ruim strand ( grof zand) met div. steigertjes. met ligbedden.

Leuk zwembad maar koud water ( oktober) voldoende ligbedden/stoelen,

de "nieuwere " staan bij zwembad, bij strand "oude" verschillende ligbedden/stoelen

Op de dag van vertrek hadden wij ontbijt om 07.00 hr, verschillende NL-ers hadden al Handdoekje gelegd voor 07.00hr, en die kwamen hier al jaren !! Zaten eerder trots te vertellen dat er altijd plaats was bij zwembad??

Vriendelijk behulpzaam personeel, ook voor je koffers naar de kamers te brengen.

Goed hotel

Rico, 18-10-2017

Veel krekkels voor een goede nachtrust..kamers zijn gehorig, onderburen werden snachts snel wakker door Roy..goed eten. 1 op de 20 biertjes wat je krijgt had een mini schuimlaag.. we hebben veel dood bier gedronken

Alles klopt !!

Deventer, 11-10-2017

Perfect hotel. De ligging, service, eten, zwembad, zee en animatie is helemaal top. Op al deze punten scoort dit hotel goed. Het complete plaatje voor een heerlijke vakantie is hier aanwezig. Zeker als je dit afzet tegen de prijs- en kwaliteit voor dit hotel.

Gumbet en Bodrum gemakkelijk te bereiken met dolmus of taxi.

We waren voor de tweede keer hier, maar zeker niet de laatste keer.

weer geweldig

Gerrie Temming, 8-10-2017

Wij zijn weer een weekje na wow geweest en weer was het geweldig,alles wordt voor je geregeld ook het eten was weer goed al het personeel is daar altijd even aardig niks is hun te veel

Het animatie team was weer heel goed ,leuke shows en als je op de dag geen zin had om ergens mee te doen blijven ze niet zeuren

Ook de pool boys blijven ondanks de warmte waar ze hele dag in bezig zijn altijd vriendelijk

De kamers zijn inderdaad gehorig maar ja daar zit je alleen nachts om te slapen in.

De schoonmaaksters doen hun best om alle kamers weer schoon te krijgen en dat valt ook niet mee met de warmte waar ze in werken

Ja wat zal ik nog meer zeggen over dit hotel alleen dat wij volgend jaar weer terug gaan naar Wow in een woord het beste hotel voor ons.

Super!

Y. P., 7-10-2017

Voor de vierde maal naar Wow geweest. Eigenlijk is alles prima bevallen, sommige mensen hebben altijd wel wat te klagen. Als je het water koud vindt in oktober moet je misschien in juli of augustus naar Turkije gaan en als je over het eten klaagt vraag ik mij echt af wat je thuis eet.

Ik heb mensen over betere hotels gehoord (wow is wel wat aan het verouderen) maar er zijn veel mensen die elk jaar terugkomen voor de gezelligheid. Het leeft en dat hoor je 's avonds als je om 20.00 uur naar bed gaat. Ze hadden nu in september nog 1050 toeristen in het hotel, in juli zaten ze op 1300.

De kamers zijn inderdaad gehorig. Het is allemaal laagbouw verspreid over het terrein en dat geeft een leukere sfeer dan een groot flatgebouw waar je met zijn allen inzit. Het hotel is tegen een heuvel aangebouwd dus er zijn veel trappen maar alles is ook met de lift te doen.

Prijs kwaliteit is vind ik top!

Schoonmaak is elke dag maar wel een beetje met de Franse slag, wel elke dag schone handdoeken. Als je er om vraagt meerdere malen per dag.

Niks gemerkt van politieke onrust, personeel allemaal super vriendelijk.

Leuk hotel maar wat waren de kamers Vies

Fam .janssen, 6-10-2017

Het animatie team was echt leuk

Het zwemwater was verschrikkelijk koud

De kamers schandalig vies, oud ,en veel dingen stuk en als je elektrisch scheert heb je pech geen stopcontact in de douche en in de kamer maar 1 die half uit de muur komt, zo gevaarlijk.

Kamers erg gehorig, alles kun je horen wat je buren zeggen gewoon walgelijk en dan moeten ze ook nog bezopen thuis komen je doet geen oog meer dicht.

Het eten prima ook aan het strand een hapje eten was erg leuk.

Om je kamer te vinden bij aankomst is nog een hele puzzel , maar even mee lopen ho maar ,hier is de sleutel en zoek het maar uit , dus met de koffers trap op trap af en dat tig x. voor je de kamer hebt gevonden.

Voor ons geen 2e x.

Wederom fantastisch!

Anita, 30-9-2017

Wij waren voor de 8e keer hier en hebben weer een fantastische tijd gehad. Al het personeel van de receptie tot de obers, van de poetsvrouwen tot de animatie zijn allemaal even vriendelijk en doen alles om het je naar de zin te maken. Enige nadeel wat ik kan bedenken zijn de vele trappen maar dit staat dan ook duidelijk aangegeven. De kamers zijn idd ook gehorig, maar persoonlijk heb ik daar geen last van gehad. Voor ons wordt het volgend jaar dan ook weer WoW!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WOW Bodrum Resort in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WOW Bodrum Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WOW Bodrum Resort scoort een 8.52 uit 10 op basis van 1125 reviews.