Hotel Turihan

Hotel aan zeeWeer vandaag27°17°
Hotel Turihan
6,9

36 reviews over Hotel Turihan in het Nederlands

Hotel niet bezocht, alleen de hamam.

Tuênke
2-7-2015

We zaten elders in een hotel. Maar de Hamam behandeling hebben wij hier gehad. Hotel ligt aan het strand in Gumbet. Hamam is niet massaal en nog nooit zo'n rustige en persoonlijke behandeling gehad van manager Semih en Enver de masseur. Zeker aan te bevelen !!

Gereisd Met partner in juni 2015

Zeer slecht schoongemaakt, of niet,in de kamers hing een niet te harden rioollucht, schone handdoeken niet schoon!!

Eten niet warm en nooit eens een toetje alleen fruit van slechte kwaliteit!!

Gereisd Met vrienden in september 2013

Dit nooit meer, vies en vuil hotel

Smit
25-9-2013

Verblijf Hotel Turihan te Gumbet Half pension van 17/9 t/m 24/9 - 2013 (7 nachten)

Verblijf in dit hotel was niet wat wij ervan verwachten. Gelukkig maar een week dit hotel geboekt

Op de eerste dag gemeld dat de minibar (koelkastje) defect was op de kamer, dit zou men omwisselen. Pas een dag voor vertrek na steeds vragen is de minibar omgewisseld.

In de kamer werd alleen het ‘zichtgedeelte’ schoongemaakt en niet elke dag De douchecabine, toilet en wastafel is nog nooit schoongemaakt Zelfs is de kamer drie dagen niet schoongemaakt en geen schone handdoeken ontvangen. Kreeg dan pas schone handdoeken en werd ‘schoongemaakt’ als ik naar de manager of receptie ben geweest. Kreeg soms maar 1 handdoek. De ontvangen witte handdoeken waren bruin verkleurd, enkelen oud en rafeli

Gereisd Met partner in januari 2013

In de kamer werd alleen het ‘zichtgedeelte’ schoongemaakt De douchecabine, toilet en wastafel is nog nooit schoongemaakt Zelfs is de kamer drie dagen niet schoongemaakt en geen schone handdoeken ontvangen. Kreeg dan pas schone handdoeken en werd ‘schoongemaakt’ als ik naar de manager (hr. Eaen) of receptie ben geweest. Handdoeken waren bruin verkleurd, enkelen oud en rafeling. Onze balkon en de galerij is nooit schoongemaakt Al deze klachten doorgegeven aan de receptie en manager van het hotel (hr. Eaen) en deze komt pas in actie als men blijft aandringen Laatste zondag de eigenaar van het hotel gesproken omdat op deze dag de kamer al twee dagen niet was schoongemaakt en geen handdoeken aanwezig waren. Deze probeer je met wegwerpgebaren je weg te wuiven en een grote mond op te zetten. Positief was het eten in het hotel en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Tue Sep 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tegenvallen

paul
24-9-2013

Bij Zoover hoge score. Dus reden om te boeken. Maar jammer viel erg tegen. Losse kluis in de kast, en kapotte lamp in de bad kamer wasbak/vloer en balkon, in die afgelopen twee weken slecht of niet schoongemaakt. In handdoeken en het beddengoed zaten vlekken. Eten was redelijk maar vaak koud en weinig keus en vaak hetzelfde Geen toetjes, ijs of gebak gezien in de afgelopen twee weken. Hotel is goed aan het strand en uitgaansleven, gelegen.

Gereisd Alleenreizend in september 2013

Zeer slecht hotel !!

Sjan Hoeks
23-9-2013

Dachten een goed hotel geboekt te hebben via touroperator afgaande op de beoordelingen, wat een domper. Zeer vieze kamers, niet schoongemaakt, lag een tapijt in onze kamer waar voor 3 jaar vuil inzat, konden niet op blote voeten door de kamer lopen, bang om iets op te lopen. Een paar keer gevraagd of er schoongemaakt kon worden, dat gebeurde niet, alleen prullenbak leeg en andere (vieze) handdoeken. Verder veel herrie rondom het hotel, dus lekker rustig een boek lezen was er niet bij. Eten was gewoon vies, geen smaak aan en wat als warm door moest gaan was amper lauw, nooit eens een toetje of ijsje, alleen fruit van slechte kwaliteit.

Kregen ook nooit de kans om bij het zwembad te liggen omdat s,avonds al alle bedjes vol lagen met handdoeken

Dus zeer slechte ervaring, nooit meer terug. Sommige kamers leken wel een rioolput; verschrikkelijke stank.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Stinkende vieze hotelkamers

Peter
22-9-2013

Eerst kamer 600. Vies uitgeleefd hok met niet te harden rioollucht. Na reclameren bleek pas na 2 dagen een andere kamer beschikbaar te zijn. Na inzet reisorganisatie bleek plotseling wel een andere kamer (606) beschikbaar. Waren dus duidelijk niet serieus genomen door manager. Deze kamer aanvankelijk geaccepteerd. Later bleek dat deze kamer vooraf ruim met luchtverfrisser was bewerkt. Rioollucht kwam snel weer terug en was nauwelijks te harden. Kamer was ook vies. Tijdens ons verblijf is de badkamer niet een keer gepoetst. Toiletpot zat los en viel bijna om. Verstrekte handdoeken waren niet schoon en stonken vies. Herhaaldelijk gereclameerd bij manager. Deze beloofde telkens te poetsen maar verder dan luchtverfrisser kwam het niet. Eten is karig, eenzijdig en zonder smaak. Onbegrijpelijk dat dit hotel een 8.2 op Zoover had. Waarschijnlijk door de vaste klanten die in de betere kamer op de benedenverdieping werden gehuisvest. Enige positieve was de ligging direct aan het strand.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer! enorm vies!

cindy
21-9-2013

enorm vies hotel! zwarte vlekken,make-up bloed van andere mensen op je beddengoed en handdoeken! na meerder malen bij de manger geweest te zijn veranderde er helemaal niks! hij vond het ook totaal niet erg! de lucht op de kamer rook naar put lucht echt heel smerig! badkamer was verroest en vol zwarte plekken tandpasta overal! tijdens ons verblijf is de vloer en en het balkonnetje geen 1 keer schoongemaakt!

het personeel was niet vriendelijk hooguit irritant!

het eten was ook niks.. je moest de borden van andere mensen hoog opstappelen zodat je zelf je ergens kon gaan zitten om te eten aan vieze tafels.

dit hotel is nog geen 1 ster waard ongelooflijk dat het 3 sterren krijgt..

Nooit meer!

Gereisd Anders in september 2013

Prima hotel, perfecte ligging

ES
30-8-2013

Goed hotel, perfecte ligging: je loopt vanuit het restaurant zo het strand op. Ontbijt simpel maar goed, andere maaltijden voor lunch en diner prima. Maar ook in de omgeving genoeg leuke en goede restaurants. Kamer is eenvoudig, maar er wordt elke dag schoon gemaakt en nieuwe handdoeken. Met de dolmus ben je binnen een kwartier in Bodrum. Je hoort wel muziek in je kamer, maar niet storend. Personeel is heel vriendelijk en goede service.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer gemengde gevoelens

Susan
6-8-2013

11 dagen verbleven in turihan. Transfer vanaf vliegveld bodrum bedraagt ongeveer een uur. Bij aankomst rondleiding gehad. Hotelkamer was niet schoon, haren in de wc en douche. Vloer was zo vies dat sokken na 5 min al zwart waren. Daarnaast brandmelder weg, losse kluis en kapotte lamp(werd niet gemaakt). Na dag of 3 was er geklust in onze kamer omdat douchedeur kapot was, de modder/glas werd na 3 keer klagen pas opgeruimd. Het zwembad was prima, strand ook prima. Ontbijt is oke. Internet is betaald 3 tl per dag. We hebben 2 dagen geluncht bij turihan niet zo lekker dus zijn bij zetas en een beach club daarnaast gaan eten(heel lekker). We waren blij dat we geen halfpension hadden, hoorde van andere mensen dat ook dit niet super was. Op de boulevard en in het centrum tal van leuke restaurants. Naast Nederlanders veel Britten qua leeftijd is het gemengd. Amper tot geen kinderen. Niet naar dit hotel gaan als je rust wil de muziek in omliggende clubs draaien muziek van 23.00-04.00.

Gereisd Met partner in juli 2013

• Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turihan in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turihan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.