Hotel Sunhill

745 reviews over Hotel Sunhill in het Nederlands

Super

Dave
17-6-2019

Goed hotel zeeer te vreden goed eten goed personeel

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Niet goed, niet slecht

Patricia
5-1-2015

Mijn vriend en ik zijn 10 dagen in dit hotel verbleven. Bij het inchecken kwamen we erachter dat de receptioniste geen engels kon, er moest iemand bij komen. Onze koffers werden hierna heel netjes naar boven gebracht (en dat waren heeel veel trappen!). De kamer was erg schoon, met zoals de badkamer. Het grote nadeel van de kamer was dat het geen balkon had, dus handdoeken konden nergens drogen. Wat ook niet fijn was, was de lawaai wat snachts uit de barstreets kwam. Ik woon in een druk centrum met veel lawaai maar dit sloeg echt alles! Het mooie van dit hotel is het uitzicht, echt prachtig! Het eten was niet heel warm, en vaak hetzelfde maar het smaakte verder goed! Wij kwamen allebei met een buikgriep terug, dus let ergoed op dat de glazen en het bestek schoon zijn. Het kan natuurlijk ook het eten geweest zijn! Er is een man in het hotel aanwezig die veel voor je regelt als iets je tegenzit, dat was echt top! Gumbet is mooi en gezellig, leuke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2014

heel leuk, en mooi gelegen!

joep
5-12-2014

heel leuk wanneer je met de kinderen iets leuks zoekt voor een schappelijke prijs! op loopafstand van centrum/strand!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

D-reizen

nooit meer! wat een spijt

wouter
12-10-2014

hotel sunhill geboekt voor elf dagen (van 28-9 tot 8-10) na flink twijfelen over nog twee hotels de knoop doorgehakt aangezien het cijfer een 7.6 was, wat in onze ogen toch een goed cijfer was.Helaas was hier niks van waar wat een verschrikkelijk slecht hotel ,niemand bij de receptie als je in wil cheken ,oude boxershorts op het balkon (aan de verkleuring te zien lagen ze er niet van een week terug maar langer)kots lucht in de kamer ,en vieze tissues .om over het eten nog niet te spreken! dit aangegeven bij de reisadviseuse bij de meeting de volgende ochtend , en konden kosteloos overgeboekt worden naar sunhill centro wat een verschil kwa kamers ,netjes , verzorgd, en een stuk nieuwer.helaas was het plezier van korte duur ook hier het personeel geen engels kon, geen lachje op hun gezicht konden krijgen en het eten slap, koud en drie dagen hergebruikt werd.het hele hotel klaagde over service, eten,en als excuus krijg je het is einde seizoen we zijn moe!!sunhill noooit meer zonde geld!

Gereisd Met partner in september 2014

Gelukkig hebben we de foto`s nog..

René
25-9-2014

Paar dagen hier verbleven, maar na 4 dagen overgeplaatst naar Sun Hill centro onderaan de heuvel. Het eten was niet voor menselijke consumtie en de drank was steeds op..

Het meisje van de receptie verdiend de nobelprijs voor lief zijn, maar de rest van het personeel had geen plezier in hun werk. 1 van de bar jongens stond zwaar bezopen achterr de bar en de manager had het niet door..

Een aantal dagen was het goed te doen, maar toen kwamen de russen!!! Door het slechte seizoen hadden ze besloten om ook maar russen toe te laten.. toen ging het fout en na een kleine klaagzang werden we ook overgeplaatst naar Sunhill Centro..

Al met al een leuke vakantie gehad, maar je zit op een heuvel en je kuiten worden getraind als je elke dag loopt..

Ga hier naartoe als je jong en vitaal bent. Voor het eten en de vriendelijkheid kom je hier niet.

Alle Nederlanders die er samen met ons zaten zijn overgeplaatst naar Sunhill Centro onderaan de heuvel..

Gereisd Met partner in Tue Sep 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet uitmuntend te noemen

katleen
24-9-2014

de vriendelijkheid kan veel beter, aan receptie verstaan ze enkel maar turks ! ook de maaltijden waren niet gevarieerd en koud, bij laat ontbijt was er zelfs geen brood of eieren meer..dit laat te wensen over ! geen 4 sterren waard

Gereisd Met partner in januari 2014

dit nooit weer

stephan
24-9-2014

hotel sunhill is een hotel wat alleen geschikt is voor jongeren of russen ook al zijn wij zelf ook jong het hotel ziet er leuk uit van de buiten kant maar een grondige renovatie is zeer nodig het eten word iedere dag opgewarmd ze hebben zelf geen echte keuken het eten word aangeleverd en daarom is het echt niet te eten wij mochten eten in sunhill centro en daar is het veel beter wij zijn na 3 dagen er ook naar overgeplaatst want het hotel zat vol met asociale russen die de boel kapot en heel lawaaierig maakten wat echt niet te doen was het personeel was ook zeer onvriendelijk en spraken totaal geen engels en begroeten of aankijken was niet mogelijk zoekt u een fijn verblijf dan kunt u beter naar sunhill centro daar is het schoon en netjes en het personeel is vriendelijk

Gereisd Met partner in september 2014

Begrijp de hoge beoordeling niet!

Zaagmolen2
10-9-2014

Laat ik voorop stellen dat ik van nature geen klager ben (zie recensies Kemer Reach in Kemer en Begonville in Marmaris, hotels die stuk voor stuk slecht beoordeeld zijn). Maar ik begrijp deze hoge beoordeling op Zoover niet. Dat personeels geen Engels verstaat/spreekt, ben ik inmiddels gewend. Maar is het zoveel moeite om in ieder geval het eten in het restaurant warm aan te bieden? Elke dag koud eten, ook als je 1 minuut na opening van het restaurant al naar binnen loopt. Het uitzicht is geweldig, maar onthoud wel dat je hiervoor iets moet doen: de weg naar het hotel is niet stijl, maar mega stijl. Hevig transpirerend aangekomen bij het hotel, mochten we ook nog eens 133 traptredes oplopen, voordat wij bij onze kamer aankwamen. De standaardkamers zijn zeer klein: bed, kastje en dan al geen ruimte meer om een koffer neer te kunnen zetten? Schoonmaakploeg kwam of heel vroeg, of heel laat op de dag. Vaak ongelegen dus. Plastic bekertjes aan het zwembad van slechte kwaliteit, dus en lek.

Gereisd Met partner in september 2014

Hou je van lekker eten?Ga hier dan NIET heen!!!!

kim
28-8-2014

De X bar maakt voor ons een hoop goed,we hebben onze biologische klok omgegooid en zijn maar snachts gaan leven..het eten is erg slecht,geen variatie en smakeloos en dat elke dag weer..deze vakantie kost ons dus eigenlijk meer dan de bedoeling was!de centrale ligging is wel oke.personeel spreekt geen tot engels. Kortom geen aanrader.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker laten verwennen

Miriam Joosse
19-7-2014

Goed gelegen op een heuvel met prachtig uitzicht over Gümbet. All inclusive prima bevallen. veel variatie. Wij hadden een familiekamer waardoor je lekker in de huiskamer kon zitten ipv een kleine slaapkamer. Dolmus vlakbij om naar Bodrum te gaan. Van daar uit kun je vele andere kanten op. Ontzettend verwend in de Hamman van het hotel. Minpuntje is de receptie. de meisjes spreken nauwelijks engels, waardoor communiceren lastig is.

Gereisd Met partner in juni 2014

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunhill in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunhill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.