Hotel Shark Club

Hotel Shark Club
7,9

54 reviews over Hotel Shark Club in het Nederlands

het is een mooi hotel met zwembad en buiten kon je patat of wat warm eten halen het eten in het restuarant is perfect

Sfeerloos

Freek
28-9-2016

Hotel ligt direct achter de barstreet. Geen geluidsoverlast. Hotel is op en in elkaar gebouwd. Zwembad klein. Weinig ruimte voor bedjes. Deze staan dan ook erg dicht bij elkaar. Doordat hotel in de vorm van een driehoek is gebouwd maar weinig zon.

Strand op 5 minuten lopen. Terug is het een aardige klim berg op.

Eerste kamer had terras met een driezijden een 4 meter hoge muur en een grote watertank. Tweede kamer fransbalkon. Op zich prima. Hotel is nog niet zo oud maar heeft wel al wat achterstalig onderhoud. Met name de badkamer. Vieze kitranden, verf afgebladerd e.d..

Restaurant erg ongezellig en erg remoerig. Keuze van het eten beperkt maar wel goed van smaak.

Personeel is zeer vriendelijk.

Al met al een sfeerloos hotel. Geen gezellige lobby, restaurant of terras. Gezien ligging prima voor jongeren.

Super.

R. Verbruggen
29-10-2015

Perfecte accommodatie. Vriendelijk personeel. Goed eten alles was netjes schoon.Bodrum is een leuke plaats voor zowel jong als oud.

Prima plek ,hotel zeer laagdrempelig

Wabe van der schaaf
12-10-2015

Maar ,toen we incheckten kregen we kamer die was goed ,maar het

Balkon zat je tussen muren van 4 meter hoog en een watertank van 2000 liter en ook nog gezamenlijk delen met de buren

Gelijk andere kamer gevraagd deze de volgende dag ook gekregen was een stuk beter maar ook hier zeer klein balkon ( Frans balkon )

Mwah

Merel
25-8-2015

Ik snap eerlijk gezegd niet waar mensen zo positief over zijn. Het eten was beperkt en meestal koud. Bij het schoonmaken van de kamer werd alleen maar gedweild waardoor alle troep bij de deur bleef liggen. De kamers zijn mooi, maar ook al weer aan renovatie toe. Bij de bar hebben ze de rare regel dat je na 22:00 uur maar 1 drankje per keer mee mag nemen i.v.m. de drukte, zelfs als je er in je eentje staat en zij staan er met z'n vijven achter. Ook de animatie viel tegen, het meisje was er vooral voor de kroegentocht en verder gebeurde er niet veel. Bij de receptie zijn ze wel heel netjes en ze helpen je meteen als je daarom vraagt. Het hotel ligt mooi dichtbij de winkels en restaurants.

Bahar
25-7-2015

Het personeel in het hotel werkt hard en is zeer klantvriendelijk. De kamer en badkamer was modern en schoon. Elke dag kwam de schoonmaak service en werd alles goed schoongemaakt, opgeruimd en werden schone handdoeken achter gelaten. Het eten in het hotel was divers op smaak aangepast aan de buitenlandse toeristen. De locatie is in de bar street (tussen alle kroegen en discotheken) in het centrum van Gümbet. Maar ondanks dat geen geluidsoverlast van het uitgaansleven. Het hotel is wel een aanrader voor de jonge doelgroep, niet voor mensen die van rust houden.

Mooi hotel in het centrum van Gumbet

Jordi
28-6-2015

Hotel club shark is een net hotel midden in het centrum van Gumbet.

Het personeel is erg vriendelijk, ze staan altijd voor je klaar en niks is te gek. De bedden werden elke dag opgemaakt en de handdoeken werden daarbij vervangen.

Wat betreft het eten. Het is best goed, alleen niet divers. Dat was voor mij eigenlijk wel een domper.

De kamers zijn vrij modern ingericht met een mooie badkamer. De badkamer beschikte over een mooie douche. Helaas was het water niet goed te regelen, wat resulteerde dat als je onder een warme douche stond dat die nog weleens lauw water wilde geven. Het stoorde niet, dus heb het verder ook niet bij de receptie gemeld.

Wat ik persoonlijk wel jammer vond was dat het zwembad niet echt bijzonder is. Het was lekker om erin af te koelen maar verder was het niet bepaald bijzonder.

Al met al een goede vakantie gehad en genoten van het plaatsje Gumbet. Het hotel is zeker een aanrader als verblijfplaats voor partners of een familie met oudere kinderen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Merel
24-6-2015

Samen met vriendin een korte last minute geboekt (4 dgn). Erg goed opgevangen, vriendelijk personeel, prima eten, perfecte ligging voor strand, winkeltjes en nachtleven (allen op 2-8 minuten loop afstand). Op hotel zelf geen geluidsoverlast van omgeving. Zeer tevreden!

goed hotel, perfecte ligging

van Woensel
18-8-2014

Goed hotel. Vriendelijk personeel. Eten zeer gevarieerd, vond vooral de lunch erg uitgebreid. Ontbijt was ook goed in tegenstelling wat er hier gezegd wordt. Kregen elke ochtend of een omelet of een gebakken eitje of een pannenkoek. Weinig tot geen Nederlanders wat ik persoonlijk niet erg vond. De ligging is perfect want je loopt het hotel uit en nog geen 50 meter verder loop je zo de barstraat in waar van alles te doen is en je hebt 's nachts geen last van het geluid. Zeer zeker een aanrader. En wat betreft de handdoekjes 's morgens. Zijn al in veel Turkse hotels geweest van duur tot goedkoop en je moet overal je bed uit wil je plek hebben.

mooi hotel rustig gelegen wel dichtbij centrum

jolandavanaalst
6-8-2014

goed netjes verzorgd mooi uitzicht gelijk bij centrum 10 min lopen naar strand alles dicht bij de hand/ rustig gelegen/ personeel is zeer vriendelijk niet opdringerig/als je gegeten hebt alles wordt gelijk opgeruimd/ elke avond was er iets te doen alleen op zondag niet rustdag/ het eten was algemeen goed gevarieerd soms kon het eten lauw zijn maar er werd wel elke avond op de grill gebakken super/ goede prijs voor de kwaliteit/kamers keurig netjes nieuwe stijl zelfs plasma tv/ kamers elke dag schoongemaakt en schone handdoeken elke dag super dit is geen kindvriendelijke accommodatie omdat dit meer een hotel is voor jongelui vanaf 18 jaar en volwassenen

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shark Club in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shark Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.