Aparthotel Seray

30 reviews over Aparthotel Seray in het Nederlands

Appartement met uitstekend restaurant

Truus van Buuren
22-8-2013

Wij hebben in augustus 2013 een week in dit hotel/appartement doorgebracht en we zijn er heel tevreden over. Perfecte ligging t.o.v. Bar Street en het strand. Je hebt geen last van de muziek van Bar Street. Heerlijk zwembad. Uitstekend restaurant waar je voor heel weinig geld kunt eten. Een Engels ontbijt kost nog geen 3 euro. Bijzonder aardig personeel. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het kan beter.

eef
29-7-2012

Het appartement was goed en schoon. Het appartementencomplex heeft een gunstige ligging, het ligt namelijk dichtbij het centrum, bar street en het strand. Gümbet is erg druk en de omgeving valt tegen vergeleken op andere plaatsen in Turkije waar de natuur veel mooier is. Toch is Bodrum een heel mooie stad en makkelijk te bereiken met de dolmus. Het personeel in het horecagedeelte van het appartementencomplex was onbeschoft en waren constant aan het zeuren of wij bij hen kwamen eten. Een van de jongens daar is nog heel jong en is voor meiden heel irritant en plakkerig. Het personeel aan de balie en de schoonmaaksters waren verder heel aardig en hielpen waar ze konden. Bij de hotelomschrijving staat dat je van wifi gebruik kunt maken. Hier moet je echter wel voor betalen. Bij de meeste hotels en restaurants is wifi gratis. Wij zaten in een 3-kamerappartement met 3 airco's en dit koste 10 euro per dag. Toch hebben wij het heel erg naar ons zin gehad !

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Leuk appartementencomplex

Marco en Peter
7-7-2012

Leuk complex netjes, schoon en vriendelijk personeel Het licht vlakbij het strand en aan het eind van de barstraat Wij hebben geen last gehad van de herrie andere gasten klaagde daar wel over . Het eten is goed en personeel vriendelijk Zeker de moeite waard voor het geld

Gereisd Met partner in juni 2012

Zeer zeker een topper

Jolanda
18-8-2010

Wij zijn afgelopen juli-augustus 2010 in Appartementen seray geweest, Inderdaad de kamers zijn klein net als het teras, maar voor de rest een zeer goede vakantie gehad. Personeel zowel van de receptie al de bar zeer gastvrij en erg vriendelijk. Ps voor mensen die slecht tebeen zijn de plaats gumbet ligt wel wat lager maar per dolmus goed tedoen bijvoorbeeld naar bodrum

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Leuke vakantie

karin de vries
7-11-2009

We hebben het hier geweldig gehad, ontzettende vriendelijke mensen. Dorpje gumbet en strand op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Nov 07 2009 19:37:02 GMT+0000 (UTC)

Top Vakantie:)

Marjolein
19-8-2009

Dit jaar voor het 4e jaar naar Gumbet geweest. Wij zijn 10 dagen naar Seray geweest. Het personeel is erg vriendelijk, en ze willen dat je een fijne vakantie hebt. Het personeel spreekt goed Engels, dat komt ook niet altijd voor. Het eten en de kamers waren goed. De kamers werden elke dag schoongemaakt en om de 3 dagen kreeg je nieuw beddengoed en kreeg je nieuwe handdoeken.

Het strand en het centrum van Gumbet zijn dichtbij dus dat was helemaal goed. Je zit wel buiten de drukte, maar 5 min lopen en je zit midden in de gezeligheid:)

Verder is Gumbet een leuk plaatsje waar je gezellig ergens kan eten en lekker kan uitgaan. Overal vriendelijke mensen. Je moet geen luxe verwachten maar alles is gewoon goed en netjes. Wij hebben echt een top vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het is 'n prima complex met 2 zwembaden en zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Het is er schoon en het eten is er goed. Wij hebben genoten in deze accomodatie.

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

leuk, gemoedelijk, kleinschalig appartementen

fam. Bakker
16-8-2008

prima appartement met goede persoonlijke service. De mensen die er werken zijn erg aardig. Wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd Familie in Sat Aug 16 2008 22:29:35 GMT+0000 (UTC)

Turkije nooit meer! Stappen is een ramp

3 vrienden op vakantie in Turkije
4-8-2008

Dit was de 2e keer Turkije, maar ook meteen de laatste. Je wordt overal afgezet (Was mij wel bekend), stappen stelt niks voor, alleen maar op s*x beluste Turkse mannen. Prijzen slaan nergens op. Het strand was ongeveer 3 meter breed.

Jammer, volgend jaar weer naar Griekenland.

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Ik vond het een goed appartement,verwacht geen overbodige luxe.Maar dan moet je gewoon meer betalen.Alles zag er keurig uit de kamers waren ook mooi schoon,en werden ook elke dag keurig mooi schoon gemaakt!

Gereisd Met partner in juni 2008

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Seray in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Seray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.