Hotel Royal Panacea

4 reviews over Hotel Royal Panacea in het Nederlands

Hotel of Hell

Willem Haakma
28-9-2017

Ongastvrije staff, zeer smerig, wordt niet schoongemaakt. Kamers elke drie dagen schoonbeddengoed en elke dag schone handdoeken volgens de kaart in kamer Helaas niet waar, als je er niet om vraagt krijg je niets. Met geluk wordt je kamer een keer aangeveegt. Trappen, gangen, ruimte om zwembad wordt niet schoongemaakt. Eten lunch en diner smaakvol maar eentonig, elke dag het zelfde. Ontbijt gesneden stokbrood uit een grote plastieke zak. Wij hadden de eerste en tweede kamer met zwarte schimmel, derde was redelijk in ieder geval geen zwarte schimmel. Onze laatste dag zouden we om 18:30 uur worden opgehaald, heeft de staff maar besloten dat er na het ontbijt geen gasten meer waren dus was er geen eten meer te verkrijgen.

Vakantie from hell

Slachtoffer
13-9-2017

Slechtste vakantie ever

Geen housekeeping zwarte schimmel in de hele kamer

Leek wel een kraakpand dit hotel mag niet eens open zijn

Hebben totaal geen personeel.

Zonder dollen schaamteloos slecht hotel

Zeker een aanrader fantastisch

Miranda SLOMP
24-4-2014

Leuke locatie en erg mooi uitzicht, zeker 's avonds. Vele trappen heeft dus ook zijn voordeel. Eten is heel goed doordat er geen keuze uit tig bakken is heb je nu iedere dag iets anders en ieder dag dus een verassing wat er is! Van shoarma van de rol, grill-sate tot mousaka echt top! Is een leuk hotel, super aardig personeel...een aanrader. En oh ja...naar het nstrand via shuttlebus heen en terug wanneer jij wilt!! Geweldige service. Aldaar altijd een ligbedje en bediening aan je bedje. Super

Super

Marc Michiels
21-4-2014

Dit hotel is erg leuk. Alle mensen die hier werken staan steeds voor je klaar en nooit is iets teveel als je iets aan hen vraagt. Leuke mensen ook die er werken: Lucky, Happy, Funny,...staan ook altijd klaar om uitleg te geven en een grapje te maken. Een hele dag lopen ze te poetsen, dua alles erg netjes. Ze hebben er ook een Hammam (turks bad): ze maken een goede prijs en het is echt een aanrader. Moet je daar zeker doen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Panacea in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Panacea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.