Hotel Royal Palm Beach

Hotel Royal Palm Beach
7,3

5 tips over Hotel Royal Palm Beach

mieke prins, 28-5-2015
Vraag bij de receptie een extra laken. Ga eens naar het strand in Bitez(taxi 13 lire) of Ortakent( 30 lire) en je ligt lekker op het strand tussen de turkse families.
Koopman, 13-10-2013
Neem een laken mee!!! Textiel markt Bodrum op dinsdag eentonig van aanbod en enkele agressieve verkopers.
Marianne, 6-10-2013
Handdoeken bij het zwembad en All Inclusief tot 00.00 uur

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Palm Beach voor je op een rij gezet:

M. Bijl, 10-9-2013
Ga zeker een keer naar de Hammam.
Michelle Ramakers, 28-5-2012

Royal Palm beach heeft iets verderop, aan het strand, een eigen restaurantje. Als all inclusive gast in het hotel verblijft mag je gratis gebruik maken van de strandbedden en krijg je 10% korting op een maaltijd. Gratis strandbedden krijg je bijna overal dus dit is geen uitzonderding. Als je een beetje kunt afdingen kun je op andere plekken tot wel 20% korting op je maaltijd krijgen.

Wij hebben hier gegeten. Alles was koud, de rijst de frites de groeten en het vlees.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Palm Beach voor je op een rij gezet: