Hotel Royal Palm Beach

445 reviews over Hotel Royal Palm Beach in het Nederlands

Nooit meer!

melissa en frederic
30-7-2016

Het eten was niet zo geweldig. De eerste kamer die wij kregen rook muf en was klein met een uitzicht naar een 'werf'. Wij vroegen daarna een andere kamer die kregen we ook met uitzicht op het zwembad.maar de badkamer was hygienisch echt niet oke!.(douche randen vies. Kalk op sproeier. Kraan spuit langs alle kanten behalve de goede. Wc bleeft lopen (ook al hadden wij dit gemeld er werd niets aan gedaan). Hoeken van de badkamer waren echt smerig) De tv en de wifi deden het allebei niet zoals het moest. Klinken zaten los.. kortom het enige goede eraan was het zwembad..

Mooie plaats, hotel niet

Pascal
10-6-2016

Gumbet is een leuke plaats met veel winkels en leuke bars. Ook lekker vlakbij Bodrum.

Over het hotel kan ik niet positief zijn.

Het eten is aan de koude kant, er is wel genoeg afwisseling, maar tegen het einde was het niet meer zo lekker.

Van alle alcohol staat er maar 1 fles achter de bar. Is er 1 leeg dan moeten ze die binnen gaan halen, duurt een minuut of 5. Als je een wodka-cola wilt moet je 3 wodka bestellen en een cola want ze schenken heel weinig alcohol.

De poolbar is de hele dag open, behalve bij lunch en diner, dan moet je drank in het restaurant gaan halen. Krijg je automatisch een glas, staan ze daarna bij het zwembad moeilijk te doen dat er alleen plastic glazen mogen. Terwijl aan de bar werd gezegd, we liggen aan het zwembad.

Toen we `s avonds met een hele groep bij de poolbar zaten was het erg gezellig, volgens de barmanager zo gezellig, dat we een alcoholverbod kregen. Dit terwijl we pas aan ons 3de biertje van de dag bezig waren.

De kamers werden gepoetst, hierbij werd wel de wasbak overgeslagen. En 1 keer gewoon de hele kamer niet gedaan, hun reden: de koffers stonden open en er lag geld in de kamer. Tja wie heeft zijn koffer de hele vakantie dicht? En het geld was hun fooi. Beetje vreemd dus.

Wi-fi is er in de lounge, als er tenminste niet meer dan 2 mensen op internet zitten anders heb je pech.

Animatie bestond uit 2 jongens die de hele dag dezelfde cd draaien en je proberen mee te krijgen om `s avonds te gaan stappen. Of ze begonnen aan waterpolo en na 5 minuten waren ze verdwenen.

Great palce to stay

MrWebster2011
12-1-2016

We stay at the royal palm beach for a 2 week hotel and found the hotel to be in a good location near the beach and shops and also bus stops so you are able to get in to brodum in the day and evening time. The rooms where clean on a daily every day and we also found that all the staff where very friendly and helpful when need anything. The hotel is great value for money as a couple.

fantastisch

rob
11-11-2015

tot de laatste dag voor de winter sluiting 100% serves niets was teveel we waren al uitgeschekt

mochten gewoon op de kamer blijven kregen nog te eten en s ávonds zelfs een lunch pakket mee

Geen tweede keer!

MissM
29-9-2015

Kamers worden Niet schoon gemaakt. Alleen bedden worden opgedekt met een enkele sprei. En schone badhanddoeken zo het uitkomt? Het matras is loeihard. Een balkon met zitje is er niet. Er staan geen stoelen en tafeltje op het balkon. Mocht je willen roken op balkon, neem je eigen asbak mee! We hadden de pech dat het offerfeest was. Dus heel de fam. van het personeel was uitgenodigd. Met als gevolg diep tot in de nacht zwaar luidruchtige feesten . Ook de animatie stelde niets voor. Ronduit amateuristisch.Het eten was goed. Waar ik mij wel behoorlijk aan ergerde was dat de koks achter hun eten constant met hun mobiele telefoons in de weer waren. Enkele personeelsleden waren vriendelijk, merendeel ongemotiveerd. Muziek ( beat en house) stond s,middags keihard! Verzoek voor zachter werd voor 2 minuten gehonnorreerd. Echt te zot voor woorden. Excursie,s check deze eerst goed na alvorens ze je boekt en betaald! ( offerfeest, merendeel alles dicht!).

Nooit meer

Ton
25-9-2015

Wat een slecht hotel. Kamers rond uit smerig, worden slecht tot niet gereinigd. Eten matig, personeel loopt ook niet zo vriendelijk te kijken, op een enkeling na. Kan echt merken dat het hotel 15 oktober sluit. Wij hadden de pech dat de laatste dagen slachtfeest gevierd werd. 4 nachten lang tot half 4/4 uur slaan met deuren, enorm luidruchtige mensen, en een overvol hotel. Van alle keren dat we in Turkije zijn geweest was dit het slechtste hotel wat we gehad hebben. Muziek kan blijkbaar alleen maar heeeeeeeeeel hard staan. Als je er een opmerking over plaatste ging het zeker 2 minuten wat zachter. Ook de receptie deed er niets mee. Kortom......dit hotel??? Eens maar nooit meer

Super Hotel

Richard, Bea, Devon en Kas
26-7-2015

In een woord fantastisch. Wat een lieve mensen werken daar. Wat een service. Het complex is werkelijk schitterend. Het eten is veel en heerlijk. Echt een ruime keus. De kamers zijn ruim voldoende, niet hyper modern, maar wel schoon en het bed en de douche zijn goed. Kortom prijs en kwaliteit zijn meer dan goed te noemen. Wat ons betreft mag dit hotel toegevoegd worden aan de absolute toppers. De winkels liggen op loop afstand, de taxi stopt voor de deur, supermarkt en Dolmus ook op loopafstand. Ook voor de kinderen is er genoeg vertier. De entertainment in de avond is leuk en veelzijdig

Prima hotel

mieke prins
28-5-2015

Op loopafstand van Gumbet.Prima dus.Personeel heel vriendelijk, behulpzaam en correct.Slag mensen wat er komt?Dat moet maar net je ding zijn.Over het algemeen luidruchtige Engelsen die s`nachts met deuren slaan en staan te schreeuwen in de gang.Zo jammer want je staat brak op.Ligt op bed alleen sprei maar bij receptie kun je extra lakens vragen.Kamer met name badkamer sterkt verouderd en schimmel maar wel het idee dat er goed schoongemaakt werd.De boottocht die wordt aangeboden door personeel is leuk maar houd rekening met muziek op de boot.Is heel leuk maar het volume staat echt voluit!We hebben leukere tochten meegemaakt.Maar smaken verschillen.Eten in hotel wat niet heel erg uitgebreid maar het smaakte allemaal erg goed.Alcohol wordt tot 23u gratis geschonken tot woede van veel Engelse die vervolgens bij receptie staan te schreuwen. Jammer hoor want het hotel zelf is prima.

Prima hotel

Koopman
13-10-2013

Kleinschalig hotel,centraal gelegen,kamer omgeboekt naar kamer met uitzicht zwembad geen probleem en geen extra kosten. Gumbet-Bodrum prima te doen met dolmus ,strand is minder maar als je een stukje doorloopt zijn er genoeg ligbedden om prima te liggen en waar het strand iets beter is.Strandtentjes

bieden gratis ligbedjes/wifi aan.betaalbare prijzen voor eten/drinken.

Hotel is het eten goed verzorgt,lokaal bereidt,voldoende salades,gevarieerd vis/vlees vers v/d grill.Ben niet zo'n zoetekauw,desserts waren mierzoet, maar er lag ook genoeg fruit.

Slaapkamer was prima in orde,enige nadeel geen laken maar meer een sprei om onder te slapen.Elke dag schone handdoeken en kamer.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.Voor de prijs die je betaald kun je ook geen hoge eisen stellen,what you see is what you get!!

Wij hebben het prima naar ons zin gehad,vinden het ook weer voor herhaling vatbaar.

Een aanrader

Marianne
6-10-2013

Na overplaatsing kwamen we in dit hotel terecht, een geweldig hotel, kamers zijn netjes, ze zijn bezig met een renovatie, zeer vriendelijk personeel, lekkere bedjes bij het zwembad. Het eten was zeer goed, iedere dag iets anders, veel keuze en alles smaakte lekker.Iedere avond werd er vlees gegrild. Twee avonden animatie. In de lobby wifi, jammer was dat je er geen handdoeken waren voor bij het zwembad en dat de all inclusief maar tot elf uur 's avonds is.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Palm Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Palm Beach in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Palm Beach scoort een 7.29 uit 10 op basis van 445 reviews.