Hotel Riviera Güler Resort

Hotel Riviera Güler Resort
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Riviera Güler Resort voor je op een rij gezet:

315 reviews over Hotel Riviera Güler Resort in het Nederlands

SUPER!!!

Dennis
17-11-2011

Hotel met perfecte ligging.Kamers ruim en schoon alleen airco op slaapkamer ( wat jammer ).Eten was niet erg uitgebreid maar genoeg en zeker van goede kwaliteit.Bezoek aan haman is zeker de moeite waard.Animatie is voldoende aanwezig. Personeel erg vriendelijk. Zwembad schoon en voor hotel groot genoeg Al met al een perfecte 15 daagse vakantie gehad

Gereisd Met partner in september 2011

Nooit meer

kwakkwak
25-9-2011

Wat een drama!

We wilen op het laatste moment naar Gümbet en wisten dat we niet veel van de accomendatie mosten verwachten, drie sterren in Turkije is tenslotte niet veel maar wat we aantroffen hadden we niet verwacht!

De kamer werd niet elke dag schoongemaakt, het eten was slecht en onherkenbaar (nergens stond wat het was) Als je in het restaurant wat drinken wilde halen moest je jezelf door een muur van zure (bijna) kotslucht heen proberen te krijgen.

De man aan de receptie deed elke serieuse vraag van mij afwimpellen met een grap en was niet voor enige service bereikbaar.

Wij kunnen niemand dit aanraden! ga er niet heen. Zie onze foto's voor de bevestiging!!

Gereisd Met partner in september 2011

guler resort is helemaal leuk!

O
14-8-2011

Dit hotel is Gumbet is helemaal goed! voor wat je betaald mag je niet veel terugvragen, maar toch krijg je er genoeg voor terug. Eten is prima, de kamers iets minder, maar ach hoe vaak zit je er! personeel super vriendelijk! er is animatie voor de kinderen en vanuit het hotel worden er excursies geregeld en iedere avond is er de mogelijkheid om met zn allen naar een leuke bar/club te gaan. Dichtbij winkeltjes, restaurantjes, bar/clubs. Helling is killing, maar dat neem je maar voor lief. Als je eenmaal boven bent en het uitzicht ziet vanaf het zwembad dan maakt dat alles goed. Aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Leuk

Sel
12-8-2011

Het ligging was een beetje ver van de strand, een beetje helling. In laste minute kregen we een familie kamer, met alles erop aan. Er werd dagelijks schoongemaakt! Als je wakker wordt, wil je naar balkon gaan, zie je supergeweldige uitzicht voor je. Kan je uren genieten van mooie uitzicht.

De bediening en gastvrijheid van de medewerkers zijn oke! Ze doen hun uiterste best om je tevreden te stellen. Ze zijn superaardig. Animators doen hun best, van mij mag iets meer leuke activiteiten uitvoeren. Eten zijn superlekker! Zwembad met mooie uitzicht, is ook prachtig! Als je naar winkels wilt gaan in gumbet, hoef je maar lopen. En centrum Bodrum moet je dolmus/taxi nemen, duurt maar slechts 15 minuten. Het is niet zo ver. We hebben genoten van ons vakantie.

Nadeel: Hotel ligt een beetje helling, helemaal boven.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

heerlijk hotel

zlatan & simone
7-8-2011

Dit hotel is erg leuk. Alle mensen die hier werken staan steeds voor je klaar en nooit is iets teveel als je iets aan hen vraagt. Leuke mensen ook die er werken: Lucky, Happy, Funny,...staan ook altijd klaar om uitleg te geven en een grapje te maken. Een hele dag lopen ze te poetsen, dua alles erg netjes. Ruime kamer, ideaal met kinderen. Animatie was goed. De ligging van het hotel is prachtig! Die trappen neem je daarvoor wel voor lief. Ze hebben er ook een Hammam (turks bad): ze maken een goede prijs en het is echt een aanrader. Moet je daar zeker doen.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

TOP

s.
19-1-2011

Hotel Guler resort is top! De mensen die daar werken zijn supervriendelijk! Aan de kamers moet hier en daar wat gebeuren, maar derest maakt het helemaal goed. Om alle kamers, huisjes etc..heen zijn overal mooie planten en bloemen!

's avonds is er altijd wel wat te doen. Niet super maar wel gezellig, Karaoke..of gezellig met z'n alle de macarena doen haha!

Ook zijn er veel zwerfkatten..Heel mager..zo zielig. Maar denk dat ze na ons bezoek wel een aantal kilo's zijn aangekomen. Borden met kip aan ze gevoerd haha (A). En de helling waar het hotel aanzit..ja die is wat minder leuk..hahah maar goed voor de beenspieren!

En het laatste; HET ZWEMBAD IS TOP! Mooi uitzicht, lekkere bedden, drankjes/eten in de buurt.

TOPVAKANTIE GEWEEST!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Super!

Anouk B
29-9-2010

Ik ben vorige week terug gekomen van een heerlijke vakantie in Guler Resort. Wat een uitzicht heb je er! Wow! Verder is de weg naar het hotel inderdaad hellend, maar leuk stukje klimmen. De kamers zijn ruim, schoon en wat verouderd, maar dat maakt niet uit! Het eten is kwalitatief goed, alleen het komt redelijk op hetzelfde neer elke dag. Zwembad is heerlijk en wat een mooie tuinen liggen er tussen de appartementen/kamers! Bij ons zaten er nogal wat Turken. Dit komt voornamelijk door het einde van het seizoen. Ze laten eten vallen, ruimen het vervolgens niet op. Als je in de rij staat, komen ze gerust voor je staan. Ook hebben we meegemaakt dat een Turks meisje ons luchtbed had gepakt zonder te vragen, nou mooi niet dat je die terug krijgt. Je kan het in gebarentaal doen, in het Engels. Neits helpt. Gelukkig was de barman zo aardig om te helpen..

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

anoniem
26-9-2010

Dit hotel is in staat van afbraak de plafonds en muren lekken en het stinkt er naar schimmel in de zaal waar je moet eten vreselijk ook het zwembad is geen haar beter de tegels en de roosters zijn kapot de spijlen van de trap verroest de traptreden kapot het hele gebouw vertoont scheuren in de muren het personeel is zeer onvriendelijk en stinkt naar de zweet het is een afbraak zoals het er daar uitziet en de stank is echt verschrikkelijk kamers niet schoon ongedierte in de badkamer echt niet normaal dit.

Gereisd Met vrienden in september 2010

tegenvaller

klant van reisbureau
17-9-2010

in naseizoen is dit hotel erg aan het afglijden qua service en kwaliteit hotel is slecht onderhouden, zwembad vies

Gereisd Met partner in september 2010

Knus gezellig hotel!!

Tessa
30-8-2010

Wij hebben 2 dagen voor vertrek nog dit hotel geboekt (er was niks meer over) en we verwachten er niet veel van (na beoordelingen te hebben gelezen) Maar toen we aankwamen viel het allemaal reuze mee! Wij hadden een voordeelkamer geboekt en kregen een appartement! Iedere dag schone handdoeken en netjes schoongemaakt. Het was lekker rustig (de drukte was volgens mij al geweest), geen geruzie om bedjes (die waren zelfs over) en glijbaan vond onze dochter (4) ook helemaal geweldig! Het eten was weinig keus, maar zeker van goede kwaliteit! ( heb ieder jaar nog maagklachten gehad en nu niet!) Ze hadden ook iedere dag iets anders als extra. Personeel was ook heel vriendelijk. Drinken lekker en hamburgers en frites die je de hele dag kunt eten ook lekker! Ik vind het zijn 3 sterren zeker wel waard! Vooral voor de prijs die wij hebben betaald(die trouwens ergens anders 600 euro duurder was, heel vreemd...) riviera guler resort een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera Güler Resort in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera Güler Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.