Hotel Peda Gümbet Holiday Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°16°
2,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Peda Gümbet Holiday Beach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Peda Gümbet Holiday Beach in het Nederlands

Met oudere kinderen

Red mijn vakantie

Amanda
10-9-2013

Zit je in twijfel om dit hotel te boeken? Never nooit niet doen. Erger dan dit kan niet. De ligging van het hotel is oké, als je graag een half uur wilt lopen. Maar wat een drama hotel, met de 30 trappen die je telkens weer moet lopen om bij de zee of restaurant te komen.

Alles wat vies en kapot kon zijn was het. Bedlakens waren smerig, en spiralen kwamen erdoor. Klerenkast was kapot, douche was vies en kapot. En tot overmaat van ramp kon onze voordeur niet sluiten! Voordeel airco deed het wel!

Denk je Savonds lekker te gaan dineren, lekker echt niet. Het was goedkoop en koud. En gezellig samen aan een tafel, nou echt niet. Je zit bij vreemden aan tafel.

Het personeel was ook niet vriendelijk.

Genoeg geklaagd, boek dit hotel absoluut niet. Gelukkig heeft touroperator goed gehandeld en zijn we na 2 dagen overgeplaatst naar een mooier en luxer hotel in Gumbet! Uiteindelijk een top vakantie gehad om nooit meer te vergeten.

red mijn vakantie

verdonk
17-7-2013

afschuwlijk hotel, kleine kamers vol schimmel en stof.

de bedden en kasten rollen uitelkaar, er was eigenlijk niks goed in dit hotel ook overgeplaats naar andere kamer maar was niet veel beter.

voor de derde keer in Turkije maar nog nooit zoiets meegemaakt.

Gelukkig de volgende dag al over geplaatss naar een ander wel goed hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peda Gümbet Holiday Beach in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peda Gümbet Holiday Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.