83 tips over Hotel Parkim Ayaz

• naomi , 01-06-2014

in het hotel zelf zitten een paar bars en ik zelf vind de cozzy beach bar het aller leukste en ook echt een aanrader!! ook de barjongens zijn erg aardig.

• Marciela van de Voort, 14-05-2014

Het hotel beschikt over een uitmuntende welnes met een hemelse hammam en goddelijke massages! Echt een aanrader

• robby, 01-06-2014

het hotel heeft ook een super goede ligging met allemaal uitgaansgelegenheden echt top :)

• Terry, 05-02-2014

Wanneer je kamer niet aanstaat gewoon met de receptie overleggen. De eerste kamer proberen ze je alsnog een zelfde kwaliteit te geven, maar als je aangeeft er meerdere te willen zien kan dat ook. Zorg dat je zelf tevreden bent met de kamer, het is immers jou vakantie voor 1 / 2 weken!

• karin, 28-10-2013

Een boottocht is erg de moeite waard en betaalbaar voor een leuk dagje. Bodrum is 3 km en daar ben je snel met een dolmus busje die om de 5 minuten voor het hotel langs komt. Een mooie stad om te bekijken en de wekelijkse markt is daar op dinsdag.

• lisanne, 28-05-2014

Doe de boottoch bij peter pan. En ga eten bj restaurant ottoman boven de dininghal super lekker en super romantisch uitzicht over zee!!!

• angelina, 05-11-2013

Duiken is zeker een aanrader. Verder de eilanden tour geboekt bij het strand moet je ook zeker doen. Voor 20 euro een dag op de boot inclusief eten en drinken. Markt/bazaar bodrum ook erg leuk om eens een kijkje te nemen.

• Carolienthuuh, 11-07-2012

Boek zowiezo in je vakantie een boottrip.. er zijn heel veel die het aanbieden maar mij tip is exen bureau is gelijk recht tegen over parkim ayaz.. hele leuke mensen,, is ook het goedkoopste.. en als je op zaterdag boekt heb je wat kleinere boot met 14 personen.. en zeeeen aan ruimte op de boot.. echt geweldig!!

• van nistelrooy, 17-10-2013

boottocht naar 5 eilandjes. aanrader met warm weer. bij klachten of opmerkingen , doorgeven bij de receptie. er is altijd wel een oplossing.

• petra, 13-10-2013

Regel bij Peter Pan op het strand een boottocht, echt leuk voor 20 euro incl eten en drank

• tonysterckx, 24-09-2013

als je een kamer krijgt, vraag onmiddelijk een kamer aan de silent pool. Anders te veel last van barstreet behalve als je er zelf naartoe gaat natuurlijk

• Miriam, 25-09-2013

Dagje naar Bodrum zelf (15 min met Dolmüs) is zeker de moeite waard. Stap op de terugweg wel uit bij Centrum, want anders rijdt de bus eerst de bergen in voordat ie op de terugweg langs het hotel komt. Boottochtje (te boeken bij Peter Pan naast het hotel) is ook leuk.

• Laura, 04-06-2012

Markt in Bodrum, leuke dingen voordelig geprijst, handdoeken bij de receptie halen tegen borg € 20. Deze krijg je gewoon terug. Verder kun je goed afdingen, beste is wel om gewoon een prijs in je hoofd te hebben. Beter in Lira's dan in Euro's. Als ze de euro prijs geven bijv. 10 euro dan vraag je de lira prijs dan doen ze het door de helft. Dan is het in Lira's goedkoper :-)

• esther, 09-09-2013

Heerlijke vakantie gehad in dit hotel! Zeker een aanrader om een keer bij de windmill te gaan eten! Aan het einde van de barstreet. Super eten. X-bar ook zeker een aanrader.

• tonysterckx, 08-08-2013

geef ook eens per week een fooi (wat is 5 € nu voor ons?)aan de kelner van de bar of resto en ik zweer je, je zult nooit moeten wachten. Ze kennen je dan.

• Ilse, 04-08-2013

als je komt voor de rust en je krijgt een kamer aan de achterzijde, vraag een andere !!!! a la carte restaurants zijn lekker

• Veronique, 13-06-2013

Voor een stapvakantie ook zeker een aanrader!! Wij gingen niet om te stappen, maar uiteindelijk iedere nacht in de barstreet gestaan, met mensen van uit het hotel maar ook mensen uit de winkels en restaurants in de straat!

• Claessen, 19-08-2013

Op dag vertrek moet je 12 uur uit je kamer zijn. Bij receptie kun je je koffers kwijt en verder hele dag nog gebruikmaken van alle faciliteiten. Wij hebben hamamfaciliteiten einde dag nog gebruikt en ons heerlijk koel kunnen omkleden bij de fitnessruimte voor vertrek. Wat een luxe!

• Carla, 26-08-2013

Gratis wifi bij receptie (code vragen bij receptie), code blijkt ook te werken bij andere zwembaden.

• Paula, 06-09-2013
    • Ga een dagje naar Kos! Erg leuk en je bent er zo.
    • Het Ottomaans restaurant bij het hotel is een heel mooie plek om voor je eenmalige a la carte diner heen te gaan!
    • Verder hebben wij een auto gehuurd, afstanden naar andere steden/dorpen is prima te doen!
    • De jachthaven van Bodrum is leuk om een beetje rond te slenteren en 's avonds een hapje te gaan eten

• Mariska van Dalen, 28-08-2013

Boek een boottocht (+/- € 23) via Exen Travel bureau tegenover het hotel. Wij zaten met 14 personen (ruim!) op de boot. Je kan tijdens de boottrip erg mooi snorkelen en je komt langs Camel beach, erg leuk.

Ga op zoek naar het 'verstopte' zwembad de 'Bubble Pool'. Erg mooi, niet al te groot, zwembad.

Indien je de bedden te hard vindt, geef het aan bij de receptie, wij kregen 2 dekens op ons matras.

Vraag een 2e pasje, dan kan overdag de airco aan voor een coole kamer 's avonds.

Dagje Kos.

• Danielle , 19-06-2013

p.s. WIFI is op verschillende plekken in het hotel (volgens mij ook aan het strand) aanwezig!

• Vosakker_1, 19-05-2013

Bodrum haven en markt vonden wij de moeite waard. Naar een origineel Turks badhuis was ook geweldig!! Er zat ook een Haman in het hotel maar daar zijn we niet geweest.

• Mariët, 19-05-2013

Totale pakketprijs met € 15,00 verhogen en dan duidelijk vermelden dat verse jus d'orange inclusief is. Meer controle bij snooker- en tafeltennistafel, telkens alles kapot. Op tennisveld werd net gesloopt en werd er gevoetbald!! Weinig mooie shows/optredens gezien tijdens ons 11-daags verblijf!

• brink365, 21-05-2013

Boottocht op de Black Angel via Corendon

• Dirk-Jan de Witte, 07-05-2013

Met de bus naar Bodrum voor 3 Lira is aan te raden. Leuke binnenstad.

• Andre, 16-06-2014

Baddoeken kun je regelen bij de receptie en dagelijks omwisselen.

• p dikisci, 22-05-2014

Ga naar de hamman of kapper bij het hotel !!

• j-sekewael, 27-08-2012

Excursies boeken buiten de reisorganisatie om, scheelt vaak de helft!

• willems , 01-11-2012

Voor de wat gevoelige voeten zijn waterschoenen onmisbaar. Wifi gratis in de lobby. Pas op met de te grote lira bank biljetten, zijn vals! Bodrum is duur, Gumbet is goedkoper.

• Sanne, 21-10-2012

Carpe diem (chinees restaurant) zat bij het all-inclusief recept. Hier konden wij 1 keer kosteloos eten, is erg goed!!

• joke en harry neijman, 09-10-2012

ottomaans eten is niet een aanrader restaurant is saai en ligt boven op het dak van het hotel wel mooi uitzicht over de baai. Chinees eten in Gumbet is beter.

• despiertjes, 06-10-2012

Gumbet is een zeer levendige plaats. Wie voor rust komt kan beter wat anders uitzoeken zeker in het hoog seizoen.

• V, 30-09-2013

Probeer een kamer te vragen bij de Bubble bar of pool of uitkijkend op de tennisbaan, daar heb je het minste last van de muziek.

• Evelien, 30-09-2012

Watersport direct aan het strand. Boottocht (via Exen boot te boeken met weinig mensen) en dan snorkelen in aquarium bay!

• B.Harms, 24-05-2013

Ruim aanbod op het gebied van bezienswaardigheden van cultuur en winkels in Gumbet en Bodrum,

• katy_kids, 28-08-2013

Geniet bij bar Ladybird van het uitzicht over de baai met een kopje turkse thee of van het entertainment bij Cozzy Beach. Wifi is helaas alleen beschikbaar bij de hotelreceptie en je merkt het als er veel gebruikers zijn... Mijn kinderen en ik hebben genoten van ons verblijf en gaan sparen voor volgend jaar!

• tonysterckx, 13-09-2012

doe een boottrip met harry van baba, te vinden aan de boulevard aan het terras van sami hotel

• Kelly, 14-09-2012

Tip : watersporten en naar Bodrum waar je heel leuk een keer uiteten kunt gaan! (leuk aan het water)

Kortom : DOEN!

• Lisa, 08-09-2012

de watersport bij het parkim ayaz strand is heel goedkoop, en heel leuk om te doen! in the templebar komen vooral britten maar de Xbar is een aanrader, verschillende landen lekker dansen en bier 2.50 super! haha, verder is ook molly's malones bar een aanrader niet duur en je bent toch even een avondje ergens anders!

• Baakman, 25-06-2013

Bodrum is een erg leuke stad met veel winkeltjes en restaurants. Zeker de moeite waard.

• Tim, 20-08-2012

Restaurant Carpe Diem was ook restaurant waar je 30% korting krijgt. Elke avond live muziek en lekker eten en zeer betaalbaar. 4 keer gegeten in een week.

Je kan ook gehele dag snacks halen maar komt niet verder dan kipnuggets, burgertje en pasta. Burgers waren niet te doen.

• Heidi, 11-08-2012

Neem geen voordeelkamer in het appartementen gebouw bij het zwembad/ gamehalHet gebouw zit ingeklemd tussen andere gebouwen,zodat je op je kleine balkonnetje geen privici hebt,je kijkt bij andere naar binnen en benauwd bij 40 graden en je kijkt op afgedankte rotzooi.1100 nummers( achterkant) Voorkant heb je last van vertrekkende luid toeterende automobilisten,die daar va parkeerplaats s,nachts vertrekken,maar deze grenst ook aan de luxe kamers met zeezicht,die ook weer grenst aan de barstreet.

• Bou, 17-07-2012

Betere muziek in Ladybird bar. Personeel klooide maar wat aan. Hotel werd voornamelijk door Engelsen, NL, Vlamingen en Turken bezocht. Boottocht naar Kos is leuk maar zeer ingewikkeld en tijdrovend door paspoort perikelen. Hotel is ons inziens het meest geschikt voor (jong) volwassenen die willen luieren, eten, drinken en evt. stappen in de om de hoek gelegen "barstreet". Onze kinderen (16-25) vonden het er erg gezellig. Bodrum is om de hoek en is een leuke stad om te winkelen en eten.

• tonysterckx, 30-10-2012

doe een boottocht met harry van sami hotel te vinden op de zeeboulevard op ongeveer 50 meter naar rechts als je parkim buitenkomt. Heeft een klein standje maar voor 50€ heb je een leuke boottocht met eten en drank all-in voor 2 personen. Men vrouw en ik hebben ons echt geamuseerd. De kapper, rechts als je buitenkomt op ongeveer 200 m, is zeer goed voor je te scheren en een full-in gelaatsverzorging voor men vrouw voor 100 lira nl minder dan 50€ en een bar rechtover als je even moet wachten

• Marian, 15-05-2012

Dagje kos, geen opdringerige verkopers ;) Hammam in het park. Flink afdingen, is een sport en hard werken.

• van hoey willy, 25-06-2012

neem een suppkamar die zijn veel groter en ruimmer,probeer kamersnummers beginnend met 1600 en 1700 te vermijden te veel lawaai

• Lonkie, 17-06-2012

Met de dolmus naar de lokale markt in Yalikavak.

• hans anita en isabelle groenouwe, 06-05-2012

Bodrum is een leuke plaats met een mooie jachthaven en leuke winkels. De markt is op dinsdag, zeker leuk om dat te bezoeken.

• Peter en Ria v Broekhoven, 03-06-2012

wij raden je wel aan om een luxe kamer te boeken met zeezicht of zwembadzijde.

• elinekeijssers1991, 06-07-2012

je kunt verschillende watersporten doen, dat ligt meteen bij het hotel. ook een trip na kos is aan te raden je rijdt dan 20 min. met de ferry. op dinsdag is er een overdekte makrt in bordum. wel warm maar voor mensen die inkopen willen doen ga er heen. en met de dolmus is het prima te doen die rijden wel als gekken.

• Ernst, 21-05-2012
    • kamer kunnen lawaaiierig zijn door de omliggende disco's en bars aan de straatzijde. -De "blue lagoon"cocktail is een aanrader! :) -Gewoon een prima hotel voor de prijs, uiteraard valt er altijd wat aan te merken op de schoonmaak en staat van het onderhoud maar er valt goed overeen te stappen!

• Ieteke, 19-06-2012

Jeep Safari + Hamam! Bezoek aan Bodrum

• marja koster, 26-09-2012

Zijn nergens heen geweest alleen een paar markte afgestruind voor deze week hebben we 1week op een boot gezeten

• a.coppoolse4, 21-05-2013

Probeer een kamer aan de straatzijde en in de omgeving van de Cozy bar te vermijden. Stel de tijdstippen van de maaltijden uit om de grootste drukte te vermijden. Heb geen hoge verwachtingen van de boottochten die vanaf het hotel worden aangeboden. Huur een kluisje, dat geeft toch een veiliger gevoel. Wissel euro's om bij de receptie van het hotel. De omrekenkoers is misschien niet scherp, maar je wordt daar niet opgelicht. Leg regelmatig een fooi neer voor de kamermeisjes, ze verdienen het.

• Roy-Arne, 05-11-2011

Tip: zit je op de onderste verdieping? hang dan niet je kleren uit, want de katten gaan er in hangen.

• tonysterckx, 13-09-2012

neem een kamer aan de achterkant wegens discotheeklawaai aan de voorkant waar de iets goedkopere kamers liggen. Na één klacht krijg je een rustige kamer. Ga ook eens eten in DENNYS STEAKHOUSE, zeer lekker voor een prijsje want je krijgt er 30% korting als je in parkim logeert. vb: op het strand 2 lekkere steaks met mexican saus en een lekkere hoogwaardige fles rode wijn voor 60 lira (27€)met een gratis voorhapje, vind dat maar eens in Belgie

• Kacozo, 16-05-2015

Gelukkig hadden wij geen kamer bij Cozzy maar bij Ladybird. Rustig gelegen en toch maar een paar meter van zwembad, bar en eetzaal. En geen last van muziek!!

• Rowena20, 17-05-2015

Is er iets niet naar wens? Vraag gerust aan het personeel van de receptie die kunnen veel voor je regelen.

• Diana, 18-05-2015

Huur badlakens bij de receptie. Iedere dag weer schoon en fris.

• bendy, 26-05-2015

Boek geen voordeelkamer maar een standaard of boek een voordeelkamer en mail naar hun dat je een upgrade wil naar een standaard 10 euro per nacht meer per kamer.

Een priveboot boeken bij Peter Pan 250 euro. Erg leuk all-in hele dag op zee. En als je aan het strand hotel uit loopt naar links, bruggetje over kom je bij een familie die step scooters verhuurd 10 euro voor 1 uur. Echt super leuk, om via het strand naar de linkerkant en rechterkant de berg op te gaan. Wat een uitzicht.

• cor, 06-06-2015

Omdat dit een goed hotel is, vraag om een kamer waar je niet direct het geluid van de disco`s hoort! Breng ook een bezoek aan de haven en markt in Bodrum. Gezellige barretjes en eettentjes.

• kj bruins, 10-09-2017

Boek inderdaad op de boulevard ( oa. Peter Pan) bv boottour is 18 e en bij corendon/neckermann 43e, Drinken all.inn en heerlijk eten incl. Tel uit je winst !!!

• Linda Knol, 19-08-2014

Alle wijnen zijn droog in dit hotel. Als je zoete wijn wilt, vraag dan te mixen met Sprite

• likemoeders, 02-06-2015

Boek je boottocht bij Peter Pan, prima verzorgd en je stapt bij je hotel op de boot. Heen stopte de dolmus met grote regelmaat voor de deur, maar terug kun je beter uitstappen bij het Windmillrestaurant en via de Barstreet teruglopen naar het hotel.

• tessaa__, 12-06-2015

Boek een Jeep Adventure Safari. Heel leuk en je ziet veel. Lekker actief bezig. Zeker je geld waard.

• Sabien, 13-05-2015

Neem een boottocht bij Peter pan, hele aardige man en we hebben echt een super dag gehad!

• Cindy, 26-06-2014

De boottocht voor het hotel is top! 20 euro inclusief drinken en eten! En je ziet mooie plekjes waar je heerlijk kan zwemmen in een heldere zee!

• L en M , 26-06-2014

Met de dolmus die voor de deur stopt, ben je op een kwartiertje in het centrum van Bodrum.

• Dave, 23-09-2014

Met de dolmus naar Bodrum.

• Wendy, 02-05-2015

de jeep safari is een erg leuke excursie.

• Rien, 18-05-2015

Boottocht te boeken via de man die altijd op het terras loopt. Goedkoper kan haast niet.

• R. Miedema, 28-07-2014

Als je na het Aquapark wil boekt dit dan een tentje om de hoek, ook niet bij het hotel het scheelt je een hoop geld.

• Ingrid, 25-10-2014

Combipakket sauna en massage. Vanaf €30,- heb je al 80 min. ontspanning met sauna, turks bad, scrubben, gezichtsmasker en rugmassage. En dat is allemaal uit te breiden.

• Deborah, 18-05-2015

maak een leuke boottocht. ook de hammam van het hotel is prima.

• Boukje meijerink , 15-11-2015

Het ligt gunstig direcht aan het strand en het personeel is geweldig.

• Vrienden, 30-04-2015

Ga voor dagtochten, haman ( turks badhuis) , dagtocht kos, jeep safari enzevoort eens langs bij peter pan excursie's. Deze zit in een straatje als je het hotel uit loopt links het dorp in. Zij regelen hét perfect voor je.

• M&M, 09-07-2014

Pak de dolmus naar Bodrum en vandaar uit kun je een andere bus pakken naar bv de markt op zaterdag naar turgutreis. Kost weinig en is leuker als georganiseerd gaan.

• Els, 21-09-2014

Boek je excursies bij Pieter Pan aan het strand van het hotel, is goedkoper dan de reisorganisatie aanbiedt!!

• Jos, 29-04-2015

Schakel uw telefoon om op het Griekse telefoon net ( GR Cosmote )en bespaar zo 60 tot 90 % op uw belkosten . Griekenland hoort bij de EU

• marit van den Heuvel, 18-05-2015

met de dolmus die stopt voor het hotel kan je naar Bodrum (3 lira pp) de dolmus stopt bij het busstation in het centrum. Van hier uit kan je heel makkelijk naar het kasteel lopen (entree 25 lira pp en onze dochter van 7 was gratis) De bus terug pak je gewoon weer bij het busstation vandaan. (de groene met bodum- gumbet erop)

• Amber Valentine, 09-06-2015

Een boottrip boeken bij Peter Pan is erg leuk, is betaalbaar en goed eten aan boord en je bezoekt mooie plekken.

Als je het eten even zat bent van het hotel is er op het park zelf een restaurantje genaamd "carpe diem' waar je heerlijk kan eten voor weinig geld!

• Marinda, 01-09-2017

Doe de hammam in het hotel, of de pedicure. Prima !!! En niet duur