Hotel Palm Garden

• Onvoldoende: 1 - 5

Fantastic

Rachel
31-1-2018

Ik ben daar met vrienden groep geweest. Personal is vriendelijk.dicht bij strand.animatie is perfeckt. Geen klacht.I wil nog een keer daar heen.je krijgt wat je geef.fijne vakantie allemaal.

Heerlijke tijd

Patricia gerrits
26-9-2017

Palm garden is een heerlijk familie hotel.

Vlak bij het strand .

En bij winkels voor leuke kleding maar ook supermarkten.

De zweer is gemoedelijk.

En elk probleem geen toilet papier of een handdoek te weinig word gelijk geregeld als je het meld

Top service

Nooit meer!

Mem
13-8-2017

Aankomst 20 juli 2017: 2 volwassenen 2 kinderen van 12 en 9....Dus 4 personen maar 3 bedden in onze Vieze kamer waar alles gewoon gammel en kapot was (hebben er veel fotos van genomen) Ik overdrijf echt niet ik heb nog nooit zo een ranzige en vieze hotel meegemaakt...wij verwachten niet veel maar prijs verhouding heeft niks met vies en kapot te maken.,...Fotos op de website van touroperator en andere reis organisaties kloppen niet met werkelijkheid...Mensen ik lieg niet wij zijn daar na 12 uur verblijf vertrokken, kon niet eerder omdat het nacht was en los van de aardbeving ga er AUB niet heen is echt Doodzonde voor uw geld...kan alle fotos ook persoonlijk laten zien...Echt een nachtmerrie, wat een aankomst, heb je de kamer vanaf 14uur geboekt kom je 9 uur later aan een bed tekort op de grond broodkruimels,koffie,thee,popcorn,van alles onder en naast de bedden,wil je de receptie bellen doet de telefoon het niet......Gooi je Ged niet in de prullenbak...

Dus met bijbetaling aan touroperator en hotel die wij niet hebben geboekt, minder faciliteiten gekregen...toch mee akkoord gegaan...Verschrikkelijk!

p.s. Alinda van touroperator heeft wel haar best gedaan en ons goed geholpen, een vriendelijke dame die ons niet in de steek heeft gelaten!

Groeten Mem en rest van familie Seyrani

mooie ligging.

jane
1-2-2017

Meerdere keren in oktober in dit hotel geweest. Mooie ligging, ruim terrein genoeg rustige plekjes.Vriendelijk personeel, ook als het seizoen bijna afgelopen is. Leuk animatie team, altijd vol energie, niet opdringerig.

Natuurlijk wel eens problemen maar die zijn snel opgelost.

Gumbet is een gezellig klein dorpje. Wil je cultuur of meer dan neem je een dolmus waarheen je maar wil. En wat voor mij het belangrijkste is ik heb me daar nooit onveilig gevoeld, hoe laat (of vroeg) het ook is.

Lekker

Wilfredbrunovic
6-11-2016

Prima, het weer was alleen niet om over naar huis te schrijven maar ach.. dat is niet te plannen

Goed hotel

jeanine - adrie -Santino
5-9-2016

Goed ,schoon hotel..goede service.

Wifi werkt niet altijd optimaal.

Jammer dat de animatie s avonds niet bij t terras is, maar in beneden buitenplaats maar dan zonder een gezellig terras .alleen overdekte tribune met houten banken.

Eten is goed

Lekkere vakantie in basic hotel

Marijke
20-8-2016

Prima hotel als je eisen niet al te hoog zijn. 2 ruime zwembaden met genoeg bedjes. Eten geringe keuze maar elke avond wat lekkers. Kamers worden dagelijks schoon gemaakt. Kamers zijn wat verouderd met name de badkamer. Op loopafstand van strand en centrum gumbet. Dolmus naar Bodrum stopt voor de deur. Heerlijke vakantie gehad.

nooiet meer

anoniem
16-7-2016

eten koud bestek en borden vuil kamer leelijk en oud personeel niet vriendelijk

Eens, maar nooit meer!

Joëlle
6-7-2016

Sinds gister weer thuis na 11 dagen in Palm Garden in Gumbet. Positief: de 2 zwembaden. Wij lagen altijd bij de silence pool, een wat kleiner en rustiger zwembad dan de andere. Heerlijk! Er is nog een groter zwembad waar muziek wordt gedraaid, een kleine wildwaterbaan is en waar dingen worden georganiseerd door het animatieteam. De locatie is ook super, met de trap naar beneden en je staat al bijna in barstreet en naar het strand van Gumbet is het 5 min lopen. De gratis airco op de kamer is heel fijn en het personeel is vriendelijk. Ik kreeg samen met een vriendin een 3 persoonskamer dus ruimte zat. Klein Frans balkon met 1 stoel maar daar zit je niet. Ook een ruime douche. Op het eerste gezicht denk je prima, maar dan de schoonmaak... echt een dikke onvoldoende! Schoonmaak hield in: prullenbakje legen in de badkamer, je bed rechttrekken en soms nieuwe handdoeken. Veel handdoeken zaten onder vlekken/gaten, ons bed is in die 11 dagen niet verschoond, er is niet aangeveegd, helemaal niks. Er zat al veel schimmel op de randen in de badkamer, de minibar bleef aan je hand plakken, er zaten doodgeslagen vliegen op de muur toen we aankwamen, we vonden dingen onder het bed, een haarelastiekje om de douchekop etc. Er is in die dagen dat wij er waren nooit een doekje over de spiegel, wasbak of kraan gehaald. Tot overmaat van ramp hebben de schoonmakers, toen wij een dag naar Bodrum gingen (ze kwamen aan in de kamer toen wij vertrokken), de kamer open laat staan. De deur heeft een uur of 6 helemaal open gestaan. Ons slot was kapot maar was er makkelijk met de hand weer op te zetten, hebben zij blijkbaar niet naar gekeken en er is ook niemand gehaald. Godzijdank was er niks weggehaald, want op wat geld na hadden we alles in de kamer laten liggen. Wifi werkte bij mij gelukkig vaak wel, maar anderen hadden vaak problemen en moesten vragen om resetten.

Er is een privé strand werd vermeld, waar de bedjes en parasols gratis zijn. Er stond niet bij dat dit alleen mogelijk is met min. 4 personen. Met z'n 2en hadden we hier dus niets aan en het was te ver om te lopen.

Het eten/drinken vonden wij ook zeer matig. Weinig keus aan warm eten, vooral veel salades en desserts. Het eten was ook vaak koud. Voor cola stond vaak een hele rij omdat het zulke oude automaten zijn dat er voornamelijk schuim uit kwam... Begin juli kwamen er opeens hele bakken fruit bij, liep er meer personeel rond, de parasols werden vervangen voor nieuwere, er werden anti slipmatten neergelegd bij het zwembad etc. Waarbij ik me afvraag waarom dat niet eerder wordt gedaan. Geloof me, voor die prijs had ik echt geen super luxe hotel verwacht maar dit was echt heel ver beneden onze verwachtingen. Voornamelijk vanwege de hele slechte schoonmaak en het eten! Eens maar nooit meer dus.

Top vakantie gehad!

K&N
2-7-2016

Het is een gezellig hotel met een goede ligging. Het uitzicht wat je vanuit het hotel hebt over Gumbet is echt prachtig. Het personeel is erg vriendelijk en het animatieteam is de hele dag bezig met leuke activiteiten.

Ik kom zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Garden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Garden in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Garden scoort een 7.25 uit 10 op basis van 1057 reviews.