Hotel Magnific

363 reviews over Hotel Magnific in het Nederlands

Nooit meer

Ria Geelen
6-10-2018

De kamer is prima in orde. alle eten wat warm moet zijn is Koud. wil je warm eten hebben dan kun je beter buiten de gaan eten. Wat een heel goed restaurant is boven aan de berg Shanghaj,leuk personeel en heerlijk eten.De kamers zijn gehorig tot 4uur harde muziek van de omliggende discos. Als we dit van te voren hadden geweten dan waren we hier Nooit naar toe gegaan.

Voor ons geen Magnific meer

Eeka
9-9-2018

Het zwembad is het enige positieve, geen handdoekje leggen. Wel gevaarlijke uitstekende schroeven. Ook geen bedjes zoals op de foto’s staan met lounge kussens, gewoon simpele bedjes. Slechte schoonmaak, bedden niet opgemaakt, koud eten, het lounge gedeelte is verkocht aan broer eigenaar daar mag je dus niet zitten zonder iets te kopen. A la cart restaurants verdwenen. Zelf steeds om het juiste aantal handdoeken moeten vragen. Bed niet gereed bij aankomst. ( nadat we na anderhalf uur eindelijk de kamer op mochten). Vriendelijk personeel.

Maar verouderde kamers en echt vies. Veel vliegen op het eten. Enige goede eten was het brood!

Geboekt op basis vd de beloofde luxe, niets van teruggezien 😖

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Ongelukje tijdens vakantie

Sjaak
28-4-2018

Vrouw was met een excursie gevallen en had knieschijf gebroken. Door het hotel werden we aan alle kanten geholpen. b.v Kregen gelijk andere kamer beneden ,een rolstoel werd aangepast (mocht been niet knikken). Als we naar bar/eetzaal wilde moesten we een helling op vrouw riep Help en van personeel kwam aangerend. Gastvrouw zorgde ervoor dat we met taxi naar vliegveld konden. Touroperator zorgde ervoor dat op Schiphol speciaal vervoer voor haar klaarstond.

Fantastisch!!

Maike
31-1-2018

Hotel is erg netjes en verzorgd. De ligging is fantastisch! Direct aan het strand en wanneer je het hotel uit loopt kom je overal winkels, restaurants en uitgaansgelegenheden tegen. Wel raad ik aan oordopjes mee te nemen i.v.m het geluid van de clubs. Zelf vonden we het niet super storend en waren er al op voorbereid. Het eten vonden we wel iets tegen vallen. Het eten is wel lekker maar elke dag hetzelfde. Avond entertainment was erg leuk. Elke dag een nieuw optreden. Ik raad dit hotel zeker aan. Voor een klein budget hebben we een vakantie gehad als koning en koningin.

Ontzettend leuk en gezellig hotel!

Ilse,Sanne&Britt
Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

goed/redelijk

geesje breedveld
9-10-2017

geen 4 sterren hotel mag de naam hotel niet hebben zeer veel lawaai niet geschikt voor kleine kinderen

Gereisd Met vrienden in september 2017

Prima

Pleub
27-9-2017

Prima hotel, mooi groen, prima groot zwembad! Alleen wel in het hele hotel is achterstallig onderhoud een rode lijn. Eerste kamer had schimmel, lekkende kraan en geen koud water en bedompt. Netjes opgepakt en gratis upgrade gekregen! Super. Wel aan barstreet. De muziek had ik verwacht (na recensies) maar onderschat. Met oordoppen slaap je er doorheen maar ff rustig op je balkon zitten, zit er niet in. Eten was goed, elke dag iets anders. De gasten zelf heb ik meeste aan geïrriteerd, groepen jongen die met luide speakers zitten. Terwijl resort zelf en dat ernaast ook eigen muziek draait. Dus je zit hele dag in chaotische harde muziek. Personeel is heel vriendelijk maar ik vind het hun taak dit af te schaffen, muziek van hotel of koptelefoon. Dit is niet te doen. Ook zijn de foto's bij touroperator niet accuraat, de lounge is er niet en ook de het strand is 3x zo klein omdat hier nu een restaurant zit. Overal: top hotel. Asociale gasten, geen rustgevende vakantie.

Gereisd Met partner in september 2017

Super leuke vakantie

Ramona
22-6-2017

Super vriendelijk personeel vooral Hale echt een topper zit naast de reseptie. wordt goed schoon gehouden om zwembad en rest van complex Klachten of andere vragen Hale helpt en regelt het. Alleen muziek maar met oordopjes is het zeker de moeite waard om daar heen te gaan. Dichtbij bodrum centrum en de winkel om hotel is ook goed. Eten was goed en ik ga zeker weer terug.

gezellig

wilma
11-10-2016

Gezellig hotel wat heel centraal ligt, achterkant ligt aan aan zee\strand, voorkant loop je zo de winkelstraat en Barstreet in . hierdoor wel echt geluid overlast van de Barstreet. de kamers liggen hoofdzakelijk tussen de bomen dus vrij donker en geen uitzicht. verder een top hotel , en voor Rana de serveerster een dikke pluim voor de verzorging ;-)

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Super

Van der sar
8-9-2016

Fijne vakantie gehad, goede service en vriendelijk personeel, voornamelijk dj Irfan die altijd behulpzaam was. Grote zwembad met voldoende ligbedden waar altijd voldoende plek is en een knusse strand met comfortabele ligbedden waar je een hele dag kan genieten. Het eten is varierend en vers en wordt regelmatig bijgevuld. Een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2016

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magnific in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magnific zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.