Hotel Litera Relax Resort

7Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Gümbet (bij Bodrum)

7Goed

• Animatie

65 reviews over Hotel Litera Relax Resort

• 6thierry22-07-2009

alsnog mening gegeven

ben in 2006 in hotel simba geweest, bleek bij aankomst otel te zijn. verschil een ster minder en de bar was niet 24 open. moest het wel zijn, maja hotel kon alles zelf aanpassen en was bij reisorg nog niet bekend. ja en vond het niet bijzonder, zag er wel redelijk uit, maar is niet voor herhaling vatbaar. ligging enz lees je meedere keren terug. ik lees alleen mooi strand,???? nou nee., een aangelegde baai is het zeker geen strand, of je wilt tussen olie zwemmen, was voor ons 14 dagen bij zwembad, wel vermaakt door animatie. een tip vlieg niet met onurair. de terug reis moesten we 4,5 uur in een klein busje naar marmaris!!!!!onur mocht niet meer op bodrum landen. kwamen we ook nog eens aan in roterdam ipv schiphol en de reisorg had niets geregeld, moesten maar uitzoeken hoe we thuis kwamen. hierbij boek ik zeker niet meer en ga ook zeker niet meer terug naar dit hotel

Gereisd met partner in augustus 2006

• 8fam.v.Lieshout25-09-2008

Gewoon proberen!!

Dit was een net hotel leuk personeel goed te eten super animatie zeker Anne was een schat! Alleen jammer dat er voor de kinderen wat minder te doen was maar ja dat kan je van te voren lezen. Al met al hebben wij daar een super twee weken gehad en we zouden zo weer terug gaan.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Carla31-08-2008

Groot veschil in kamers!!

we hebben het erg naar ons zin gehad en het personeel is erg behulpzaam en erg vriendelijk.Over het algemeen kunnen we het als een plezierig en gastvrij hotel beschrijven.Zeker de moeite waard om terug te komen!Het eten zag er elke dag weer goed en verzord uit,en smaakte prima. Het Animatie -team heeft ontzettend goed hun best gedaan om jong en oud het naar hun zin te maken! We hebben van andere mensen die we hebben ontmoet wel anders gehoord! We willen Anne van het A-team speciaal bedanken voor haar inzet!! Dank je wel Anne. Verder willen we iedereen bedanken van het hotel voor hun meer dan goede inzet om het ons naar de zin te maken. Dank jullie wel. Hopelijk tot snel.

Groetjes Carla en Henny.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8J&M16-08-2008

Heerlijke vakantie

Zijn hier toegekomen na het boeken van een 4bingo(hotel is 3).klagen over het eten?Wat eten jullie thuis?Dagelijks een ruime keuze aan groeten, vlees,rijst,pasta,aardappelen of frietjes.Ook 's middags aan het zwembad kon je pizza,...eten.Tijdens het avondeten werd er buiten steeds iets gedaan (bbq,pannenkoeken,verse salade,...)Turkse keuken?De keuken was zelfs zeer westers,behalve de lekkere Turkse koekjes.Je bent tenslotte in Turkije.Hebben eerste dag achter handdoeken moeten gaan vragen,die werden nadien dagelijks vervangen. Door hoogseizoen was het idd druk en sommigen lieten hun handdoek 's avonds liggen waardoor de plaatsen aan het zwembad beperkt waren.Ook voor het avondeten moest je snel zijn om een tafeltje te bemachtigen. Buiten dit alles(je kan je overal druk om maken)hebben wij genoten van dit leuke hotel met zijn vriendelijk personeel en zeer bekwame vrouw aan de receptie.

Gereisd in augustus 2008

• 7m luijten15-08-2008

alle waarden naar zijn geld!!!!!!!!!!!!!!!

Ook wij hadden een last minute bingo reis, de eerste indruk was echt negatief, maar alles is ons 100% mee gevallen. tuurlijk was er wat op aan te merken, maar plezier moet jezelf maken.Het personeel was top, ook het annimatieteam was geweldig. het eten was turks maar voldoende keus, voor alles wat wils. de kamer was niet heel schoon, maar na een fooi, werd het erg goed bij gehouden, ook het beddegoed en handoeken.wij hebben het erg leuk gehad en voor die prijs is het een leuk hotel. miriam

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7Jolanda14-08-2008

helaas niet wat was beloofd

We kwamen in dit hotel terecht nadat we een 4sterren-bingo hadden geboekt. Dit hotel is echter geen 4 sterren maar 3 sterrenhotel. - Kamer slecht schoongemaakt -douche kapot (ook de tweede 'nieuwe' douche) - schimmelvorming in de badkamer, - bedlinnen is een week niet verschoond - handdoeken eens per week verschoond - eten is eentonig - onvoldoende zitplaats tijdens het eten - meestal maar 1 bar open waardoor lange rijen Tussen 10 en 23 is het drinken wel gratis, maar buiten die tijden wordt alles afgesloten, ook het water. Buiten de all-in-tijden om, moet je voor alles flink betalen, hoewel volgens de eigen site alleen import en alcoholisch betaald moet worden.

Tip:Vechten voor een zwembadplaatsje is nutteloos dus ga lekker naar het strand.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 4Wendy09-08-2008

Tsja..

omgeboekt naar dit hotel. Zou 4* zijn en beter dan wat we oorspronkelijk hadden geboekt.. De kamer was echt smerig, stonk naar schimmel en was slecht schoongemaakt. Douche helemaal beschimmeld! De schoonmaker kwam dagelijks, om 8 uur (!!) 's ochtends stond hij al vrolijk voor de deur/kwam binnen...Hij dweilde de vloer en verschoonde de handoeken. Bed is geen enkele keer verschoond en niks werd afgenomen. Eten was redelijk. Weinig afwisseling maar prima te doen voor ons. Omgeving was echt lelijk. Strand was echt te smerig, overal sigarettenpeuken en viezigheid. De glazen werden slecht schoongemaakt, de lippenstift van de vorige persoon zat er vaak nog aan. Mijn vriend kwam dan ook terug in Nederland met een dikke koortslip.... Verder weinig afwisseling qua drank, geen cocktails bijvoorbeeld. Alcoholisch alleen wijn, bier en wodka... Animatieteam was top!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6Pino03-07-2008

Net terug van Litera. Ik begrijp dat het dit jaar veranderd is en een nieuwe manager heeft. Mensen die ik sprak, waren over het oude Simba veel tevredener. Ik kwam hier door overboeking terecht en had er dus niet voor gekozen. Vond het erg luidruchtig en druk. Het eten is Turks en op zich goed. Niet veel keus, maar wel passend bij prijs en sterren. Personeel vriendelijk, kamer werd dagelijks schoongemaakt en handdoeken verschoond. Geen handdoekenservice voor zwembad, strand. Als je voor uitgaan, plezier en weinig luxe kiest prima keus. Voor rust en iets meer comfort, dan niet kiezen! Metalen ligbedden zijn bloedheet aan zwembad!!

Alleen gereisd in juli 2008

• 7sherida01-07-2008

ik vond dit een geweldig hotel voor de prijs de kamers hadden wat leuker gekunt vooral harde kussens ,maar het hotel was hartstikke gezellig het personeel was top ik was helemaal weg van ze. het avondeten vond ik iets minder het ontbijt ging wel en de snacks, het is alleen niet zo'n luxe hotel maar wij lagen er ook niet elke dag aan het zwembad want als je in turkije bent ben je er toch om de cultuur te verkennen! en wat ook leuk was dat het personeel een paar woordjes nederlands konden ik wilde er graag nog een keer heen maar het was dit jaar al volgeboekt omdat het blijkbaar toch een goed hotel is!

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Rob en Ivon04-10-2007

net terug van 12 dagen hotel simba.het is 3 sterren en verwacht dan geen 5 sterren eten of entertament.De obers jimmy (mourat) en fabio (erdal)beden verschrikkelijk hun best.De manager van de bar was 1 grote flapdrol als je borsten heb en engels praat loopt hij hard maar voor de man is het enige wat hij kan zeggen i don't no.wij hebben het in ieder geval priema naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in oktober 2007

Hotel Litera Relax Resort info