Hotel La Rosa

• Goed: 7 - 8

Geweldig hotel!

Ron Tesselaar
15-11-2009

Het was voor ons de 1e keer naar Turkije maar zeker niet de laatste! Het hotel ligt redelijk buiten Gumbet (een fikse wandeling van ongeveer een 1/2 uur naar Gumbet en het strand). Het hotel zelf is uitstekend. Prima kamer, fijn zwembad in een mooie tuin en erg vriendelijk personeel. Het eten is ook uitstekend.

Kortom, een dikke aanrader.

2008

clemence we zyn net thuis van la rosa

clemence
7-6-2008

clemence we zyn net thuis van la rosa. erg vriendelyke mensen behulp zaam , eten was goed,de drankjes duur voor een glaasje wyn 3euro bodrum halfuur te lopen gaat makkelyk ,je moet wel goed ter been zyn. want alles looptomhoog.best een aanrader .
2006

Net terug van 2 weken La Rosa

Gerjan
15-7-2006

Net terug van 2 weken La Rosa.

Een prima 3* hotel.

Mooi zwembad met kinderbad.

Ontbijt goed.

Avondeten onbekend (9 euro,incl. drankje).

Airco 5 Euro per dag.

Strand en stad is te wandelen(15 Min.)of per dolmus/taxi.

In omgeving ook diverse leuke turkse restaurants.

Consumpties in hotel vrij duur.

In de stad eet en drink je goedkoper.

Hotel heeft geen lift en veel trapjes.

Personeel vriendelijk en spreekt goed engels en duits.

Wel tot laat luide muziek in de buitenbar.

Veel Engelse gasten.

We hebben een aantal aanbieders voor La Rosa voor je op een rij gezet:

Hotel La Rosa is een zeer net hotel met een hele mooie tuin(italiaanse stijl). Ook het zwembad is heel netjes en wordt goed bijgehouden. Het ontbijt is in Turks buffet.

Het personeel is vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. In de nacht hebben we geen geluidsoverlast gehad. Eens in de week is er ook een Turkse avond. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Het enige nadeel is alleen een kwartier lopen naar het centrum van Gumbet. Maar voor de deur stopt de Dolmus en een taxi kost maar 2,5 euro.

Hotel ziet er zeer keurig uit, Prima kamers, goede verzorging, mooi aangelegd en heerlijk rustig. Personeel voornamelijk vriendelijk, maar erg overdreven, barman erg slijmerig en achterbaks en inderdaad erg vervelend met de muziek. Let ook op je rekening!! bediening 's middags/ zwembad slecht, lunchkaart zeer beperkt en eten slecht. Avondeten prima!! Ligging inderdaad rustig, maar wel ver weg. Lange wandeling naar Gumbet!! Paarse dolmus stopt op het kruispunt voor de deur en gaat naar Gumbet, groene Dolmus naar Bodrum. Restaurant Saray en Turkisch Delight aan te raden in Gumbet. Duiktrip ook aan te raden!!! Gezien de prijs echt een prima hotel, maar dus wat verder van het strand gelegen (15 minuten wandelen)
2005

Het hotel is erg mooi(luxe uitstraling)

Kris Eikelenboom
5-10-2005

Het hotel is erg mooi(luxe uitstraling).Het personeel spreekt zeer goed engels en is erg vriendelijk en behulpzaam.De kamers zijn zorgvuldig en smaakvol ingericht,dagelijkse schoonmaak.Sateliet tv op de kamer (airco tegen betaling).De kamers en het hoofdgebouw liggen om een mooie tuin met veel groen en bloemen.Er is een zwembad (+kinderbadje) met ligbedjes,grote ligkussens.Er is een bar buiten. Receptie,lounge,tv ruimte, kluisjes en internet.Het hotel ligt wat verder van het drukke centrum van Gümbet.Het ligt wat hoger gelegen aan een hellende weg. Goed te doen voor fitte benen, maar de dolmus stopt voor de deur.Soms zijn de barmannen wat enthousiast met de muziek.Het Italiaanse restaurant heeft zeer lekkere gerechten. Turks ontbijt in buffetvorm. Tijdens mijn verblijf waren er veel,wat oudere(Engelse)gasten.Voor foto's en meer info zie:

http:/www.hotellarosa.com

We hebben een aantal aanbieders voor La Rosa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Rosa in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Rosa scoort een 8.5 uit 10 op basis van 6 reviews.