Hotel Jasmin Beach

6.4Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Gümbet (bij Bodrum)

6.4Voldoende

• Animatie
  • Sauna

77 reviews over Hotel Jasmin Beach

• 9Simone22-06-2015

heerlijke vakantie

heb een heerlijke vakantie gehad bij dit mooie hotel. De ligging is perfect, vlakbij de gezellige barstreet maar ver genoeg er vandaan om last te hebben van geluidsoverlast. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is mooi en schoon. De kamersw orden goed schoon gehouden al met al een aanrader!!

Josette/Guest Relations Manager, GENERAL MANAGER, 04-07-2015

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen in ons hotel. Ik ben heel blij dat u een fijne vakantie hebt gehad, uw positieve commentaar zal ik doorgeven aan het gehele team! Wij kijken er naar uit u nog eens te verwelkomen in Jasmin Beach!

Alleen gereisd in januari 2015

• 10annie22-06-2015

apparthotel Jasmin beach is super. Heerlijk eten ,vriendelijk personeel.

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het geven van uw mening over Jasmin Beach. Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons hotel! We zouden het fantastisch vinden u nog eens terug te zien!

• 7web tax07-06-2015

Redelijk

Geen ruimte om s:avonds lekker te zitten of een boek te lezen erg druk bij het eten voor de rest naar ons zin gehad 15 dagen wel genoten

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie over ons hotel. De meningen van onze gasten zijn altijd zeer waardevol voor ons, maar nu extra belangrijk omdat we voor het eerst op basis van all-inclusive werken en we constant bezig zijn onze service te verbeteren. We zijn blij dat u twee fijne weken bij ons heeft doorgebracht en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!

• 9Berry Meijberg01-06-2015

Prima hotel!

Hier 13 dagen verbleven van 16 t/m 28 mei 2015. We hadden een gerenoveerde kamer recht tegenover de spa en de kapper (eerste gebouw) dit heeft als voordeel dat de centrale wifi prima werkt op je balkon! Eten en drinken is gewoon goed , zeker als je de prijs voor het verblijf afzet tegen de geleverde prestaties. Zeker een aanrader dit hotel. Vooral de dagelijkse (houtskool) BBQ! Enig minpuntje is de ligging, de directe omgeving rond het hotel is wat rommelig, maar op het terrein zelf merk je daar helemaal niets van. Ligt rustig, want aan het eind van de bebouwde kom.

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven over ons hotel. Het doet ons goed dat u tevreden was over onze faciliteiten en de prijs/kwaliteitsverhouding. We zouden het geweldig vinden u nogmaals te mogen begroeten in Jasmin Beach!

• 8Jolanda Treure Jansen 01-06-2015

Zeer gemoedelijke sfeer

Prima prijs kwaliteit verhouding, zeer vriendelijk personeel. Eten prima, 3 zwembaden waaronder 1 met glijbanen. Sommige kamers zijn verouderd, maar deze worden ook opgeknapt tzt. Wij zaten er in mei en hadden dagelijks schone handdoeken en er werd iedere dag schoongemaakt. De jongens van het animatie team doen enorm hun best om het iedereen naar de zin te maken. Ze gaan elke avond uit ( na een leuke show/spel ) de jeugd vragen ze dan gezellig mee ( heel vertrouwd en goed geregeld ) A la Carte restaurant heerlijk ! Gezellig plaatsje Gümbet met leuke barretjes/eettentjes aan een mooi wit strand ( gratis bedjes voor het Hotel ) Hammam in Jasmin Beach is goed ! Taxi naar Bodrum 35 TL

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van ons hotel. Het verheugt ons dat u onze faciliteiten en service goed vond. Ik zal uw positieve commentaar doorgeven aan alle betrokken medewerkers, uw enthousiaste verhaal is enorm motiverend voor het gehele team! We hopen van harte u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Jasmin Beach!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 7R. Hamers05-09-2014

Prima

wij zaten met 2 kinderen in een appartement. Appartement redelijk 1 slaapkamer met 2 een pers bedden en woonkamer met 2 slaapbanken. Bedden waren goed, slaapbanken hard. Wij vonden zelf dat er niet geweldig was schoon gemaakt toen wij ons app. betraden. Simpel electr. kookplaatje, koelkast met vriesvak en televisie op de slaapkamer. Wij waren toch alleen maar om te slapen en te douchen in het app. dus voor ons prima. Elke avond lekker uit eten in Gumbet of Bodrum. Met de Dolmus voor 3 tl pp naar Bodrum ben je in 10 min. Dolmus stopt voor het hotel dus heel makkelijk. Goed en groot zwembad met een apart gedeelte met 3 glijbanen die zijn alleen van 14.00 uur tot 15.00 uur open. De weg over en je staat op het strand waar ook ligbedjes zijn die je gratis kan gebruiken. Wij zaten nooit op het strand omdat het strand echt vies was veel vuil, moet zeggen dat ik ook geen vuilnisbak op het strand heb kunnen ontdekken. Iedereen gooit daar echt alles van zich af.Weinig geluidsoverlast.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9de Koning31-08-2014

goed complex!

3 buitenzwembaden, waarvan 1 groot zwembad met heel veel ligbedden. Al kom je pas 's middags uit je bed, dan kun je nog steeds een ligbedje uitzoeken! Je hebt compleet vernieuwde luxe appartementen en wat verouderde appartementen, maar deze worden vermoedelijk ook vernieuwd. Prima Hamam. Je steekt de weg over en je loopt zo de boulevard en het strand op. Boulevard vol met restaurants met heerlijk eten.Centrum ligt achter de boulevard met eveneens diverse restaurants en bars. Volop watersportmogelijkheden in de baai van Gümbet. Overal gratis strandbedjes en parasols. Prima plaats om te verblijven! Het gerucht gaat, dat Jasmin volgend jaar over gaat op All-in, maar dat zou zonde zijn, vind ik persoonlijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8De Koning21-08-2014

Goed complex

3 buitenzwembaden, waarvan 1 groot zwembad met heel veel ligbedden. Al kom je pas 's middags uit je bed, dan kun je nog steeds een ligbedje uitzoeken! Je hebt compleet vernieuwde luxe appartementen en wat verouderde appartementen, maar deze worden vermoedelijk ook vernieuwd. Je steekt de weg over en je loopt zo de boulevard en het strand op. Boulevard vol met restaurants met heerlijk eten.Centrum ligt achter de boulevard met eveneens diverse restaurants en bars. Volop watersportmogelijkheden in de baai van Gümbet. Overal gratis strandbedjes en parasols. Prima plaats om te verblijven! Het gerucht gaat, dat Jasmin volgend jaar over gaat op All-in, maar dat zou zonde zijn, vind ik persoonlijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9G.K.23-10-2008

We gaan hier zeker nog eens naar toe!

Wat een mooi opgezet appartementencomplex is dit. Mooie tropische tuin, sfeervol opgezet. Het omheinde speeltuintje bij de bijbehorende Bar Moods was ideaal voor onze dochter van twee. Ruime en schone appartementen. Geweldige service, de klant is hier echt koning! Voor een klein bedrag konden we tot 19.00 uur blijven en volop genieten van onze laatste vakantiedag. Ideale ligging, alles op loopafstand. Bodrum op 5 min. met Dolmus, ideaal. Een AANRADER: Restaurant Divers in Gumbet. Het beste restaurant van Gumbet met fantastisch eten, geweldige service. Wat een vriendelijk personeel, ongeloflijk! We gaan hier in het voorjaar nog een keer heen!

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8Koos01-08-2008

Alles was goed, mooie appartement en tuin!

Ziet er allemaal heel netjes en schoon uit. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Wel harde bedden. Wij waren de enige Nederlanders, voor de rest alleen maar Engelsen. Weinig overlast van gehad trouwens. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving en Gümbet is fantastisch om uit te gaan.

Gereisd met familie in juli 2008

Hotel Jasmin Beach info