Hotel Jasmin Beach

Anders

Nooit meer

Perry en Tina
16-10-2018

Hotel is 3 sterren !! Schoonmaak heel slecht kwamen niet of na klagen 1 keer en dan weer niet. Geen schone handdoeken beperkt wc papier stof overal . Eten was goed. Wi-Fi heel slecht alleen bij de lobby. Het strand was vervuild en ongezellig. Na meerdere keren klagen bij de reisorganisatie kregen we gelukkig een ander 4sterren hotel wat wel goed was . We zijn al 25 keer in turkije geweest maar nooit zo slecht gehad helaas.

Geen woorden voor gewoon top

Peter
29-7-2018

Mooi hotel personeel aardig eten top ligging vlakbij centrum

Heerlijk om te verblijven.

Sophia
7-6-2018

Goede ligging aan het strand met gratis strandbed met kussen en handdoekservice. Naast receptie zit een bar waar je drinken kon pakken en mee mocht nemen naar t strand. Kamers zijn verschillend en verspreid over het gehele complex, waarvan veel met paar treden bereikbaar waren. Wij kregen bij elkaar gelegen kamers. Prima kamers met airco en gratis kluisje en grote spiegels. De schoonmaak van bedden en handdoeken prima maar de rest was niet best. Vloeren en wastafel werden nauwelijks gereinigd en zuinig met toiletpapier. Supergoed en gevarieerd eten en lekkerder dan in menig resort met meer sterren !! Aardig behulpzaam personeel die oprecht over kwamen. Animatie is beperkt maar het Centrum van Gumbet is erg leuk en op korte loopafstand. Heerlijke hamman op het complex met super massage. Gratis sauna en binnen zwembad.

De wifi alleen in lobby en zwembad maar niet heel goed.

Tjingo

pluspunten

goed 4 sterren hotel.3 mooie zwembaden,1 druk 2 minder druk

vooral panorama bad op dak schitterend uitzicht

goede keuken met donderdags Turkse avond

mooie tuinen met bloemen

kamer bij boeken niet duur voor bv laat vertrek

goede hamam.let op je kan nog flink afdingen

dolmus stopt voor hotel,die je naar bodrum brengt voor 3 lira van daar uit kan je overal heen voor weinig

minpunten

strand.

wifi heel erg slecht .viel ook steeds weg.je kan alleen online in lounge of net buiten op terras voor hotel

veel oostblokkers

gumbet is meer voor jongeren

geen duitse of ned tv zenders

leuk maar zullen er nooit meer komen

timmermans
26-9-2016

locatie is goed. Net ver genoeg van het centrum om geen last te hebben van barstreet. Hygiëne was slecht, toen wij op de kamer kwamen was deze niet schoon. op veel plaatsen nog stof de natte ruimte was niet schoon en er hing een rioollucht. Schoonmaken van de kamers ging met een emmer voor de hele etage.Het eten was niet warm en het maakte niet uit of je er als eerste was of laatste. Door de negatieve reacties in de media waren er weinig europanen, dit hadden ze opgelost door turkse gasten toe te laten tegen gereduceerde prijzen. Hierdoor waren er 90 % turken en hier werd gelijk het eten-muziek en annimatie op aangepast(alles werdt in het turks verteld. Ook hier door de turken veel eten op de borden en ook gelijk de toetjes meenemen, zodat als je wat later kwam er niet veel meer was en de volle borden op tafel werden weggegooid omdat ze genoeg hadden. Hierdoor niet zo'n goede indruk van de turkse toerist gekregen. Voor jasmin beach zijn er nog wel wat verbeter punten

Heerlijk hotel

Lisette
17-9-2016

Heel goed eten. Kamers beetje verouderd maar er zijn ook gerenoveerde kamers. Zwembaden zijn goed en mooi. Animatie is super !!! Geweldige vakantie gehad. Echt een aanrader. Super lieve hardwerkende mensen.

Verschrikkelijk

Ben Meertens
10-7-2016

Wat een slecht hotel is dit zeg eten ver onder de maat koud en geen smaak. Luxekamer betaald en geboekt via touroperator maar afspraken komen ze niet na. Personeel praat slecht Engels.

Allinclusive drinken is ook zeer beperkt.

Wat een drama

geweldig

peter
29-6-2016

we hebben een familie club kamer gehad niet gerenoveerd maar zag er goed uit over het hotel niks aan te merken het personeel het eten alles was naar wens

Ga zeker nog een keer terug

aardig hotel

miranda
15-10-2015

Jasmin beach is een leuk hotel, naar mijn mening waren zelfs de niet gerenoveerde kamers prima in orde (onze groep had kamers verdeeld over het hele hotel). zelf zaten we in een kamer aan het hoofd zwembad, kamer werd goed schoongemaakt. eten was goed van smaak maar wel altijd hetzelfde, laatste 5 dagen kipsnitzel. nou eet je thuis inderdaad ook geen 10 gangen menu, maar voor een kieskeurige eter wordt het na 10 dagen toch een opgave. ontbijt goed, jammer dat de tosti ijzer na een aantal dagen foetsie was (misschien kapot door kortsluiting). personeel vriendelijk en behulpzaam. 1 keer per week mag je eten in a la carte restaurant, dacht mijn menu uit te kunnen kiezen. waarheid: zelfde als buffet maar dan netjes opgediend aan tafel. wandeling naar centrum goed te doen en bodrum nog geen 5 minuten met taxi (vind de dolmus echt vreselijk). zou er niet voor kiezen om weer naar deze regio te gaan, voorgaande jaren naar de regio rondom dalaman geweest en qua omgeving en natuur veel mooier.

Goed hotel, zeker voor de prijs die je betaald!

Daniella
13-10-2015

Heerlijk hotel, het is geen resort, dus daar moet je het niet mee vergelijken. Alles is volgens prijs/ kwaliteitverhouding.

Neem geen clubkamer maar een kamer bijvoorbeeld in het hoofdgebouw. Deze zijn gerenoveerd.

Het strandje is kleinschalig, maar erg gezellig. Je kunt gewoon drinken meenemen naar het strand.

De kamers zijn mooi, schoon en hebben een zitje buiten.

De ligging is echt goed, je zit net buiten de drukte van Gumbet, maar je loopt er zo naartoe, een leuke wandeling over de boulevard en je bent zo in het Centrum.

Dolmus stopt voor de deur, voor 3 lira ( 1 euro) ben je in Bodrum.

Eten is goed, de smaken zijn goed en er is voor iedereen wel wat. Er is minder keus dan in grote resorts, maar het eten is zeker goed! En zeg nou eerlijk, thuis eet je meestal ook geen 10 gangen..

Personeel is vriendelijk en op hun manier grappig ... ( is niet altijd echt grappig, maar ze proberen het )

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jasmin Beach in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jasmin Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.