Appartement Green House

8.1Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Gümbet (bij Bodrum)

Op vakantie geweest naar Green House?

8.1Fantastisch

• 7.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Green House

• 2019
    8Netty28-06-2019

Prima

Gezellig kleinschalig appartementen complex. Geweldige medewerkers, niets is teveel. Elke avond maken ze er daar een feestje van.We vonden het 1 kamer appartemet gezelliger Qua inrichting. Balkonnetje wel klein. Strand op loopafstand en winkeltje naast de deur. Voor 1 euro busje naar Bodrum. Taxi ca. 4 euro. Boottochtje bij restaurant op strand geboekt 25 euro all incl. Zeer relaxed en lekker windje op de boot

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Reina26-08-2018

Geweldig

Super accommodatie! Ruim appartement Je kan er ook geweldig eten. Gastvrije mensen, behulpzaam Leuk personeel. Enige minpuntje handboek wisseling mag wat vaker.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Patricia21-08-2016

Gezellige, klantvriendelijke hotel

Het hotel is midden in het centrum gelegen en lekker dichtbij het strand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en er heerst een informele warme sfeer. Er zijn veel touropties die je ook kunt boeken zoals dagje naar de dolfijnen, safaritour en hammam of een dagje naar Datça met een erg mooie en schone strand. Kortom, topvakantie met heel zon zee strand en natuurlijk ideaal verblijf in een mooie hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9J. Balk09-08-2015

Aanrader!

Wij zijn net terug van een verblijf van 10 dagen in Green House. Wat een fantastische vakantie. Het personeel is geweldig, altijd vriendelijk en doen alles voor je. De kamer was ook prima, niets op aan te merken. Wij hebben bijna iedere avond in t restaurant gegeten en dat was ook top. Heel goedkoop en super lekker. Als je iets anders wilde dan op de kaart stond, was dat ook geen probleem. De ligging is perfect : overal dichtbij maar toch rustig. Wij zouden iedereen aanraden te verblijven in Green House, met of zonder kinderen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Sanne14-03-2013

Geweldig genoten

Eenvoudig maar wel compleet, dichtbij zee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Aletta08-11-2007

Leuk complex, vriendelijke eigenaar en personeel. De service was uitstekend en wisseling handdoeken en linnen zoals beloofd. Zwembad ligt in de middag in de schaduw, maar ik zie dat niet als een probleem. Gezellige bar voor de avonden, eten was er ook prima.

Gereisd met familie in november 2007

• 8mark en cindy16-02-2006

wij hebben het erg naar ons zin gehad in dit appartement. Alleen hadden wij een kleine kamer met 2 bedden, een ijskast en een douche. Het balkon was ook niet groot.In de reisgids stond dat het appartement veel groter zou zijn. Wij hadden dit meteen nagevraagd bij de receptie en reisorganisatie. Na 3 dagen konden we in het grotere appartement. Hier kon je boven slapen en er was een groter balkon. Bij het strand en het centrum was je binnen 10 minuten. Het centrum van bodrum vonden we minder gezellig.

Gereisd in februari 2006

• 7marretje12-09-2005

De appartementen zien er goed en netjes uit. Elke dag werd alles opgeruimt. Verder kregen wij om de drie dagen schone handoeken ets. Jammer alleen dat het de balkonnetjes klein is en het zwembad in de middag in de schaduw komt te liggen. Verder aardig personeel en een goede bediening. De ligging is ook goed je zit lekker dichtbij de winkeltjes. Alleen een als je naar een grotere supermarkt wil moet je wel een busje nemen. Een aanrader voor een leuke vakantie.

Gereisd in september 2005

• 9Heidi & Gerco01-09-2005

Wij zijn van 3 t/m 17 augustus hier op vakantie geweest en we vonden het echt super! Het complex zag er echt uit als een paradijsje, heel gezellig! Het personeel was ook heel erg vriendelijk. We hadden wel een andere verwachting van de kamer, maar ach, dat weet je met reisgidsen-plaatjes toch? De badkamer was ook prima, niet altijd warm water, maar je had het toch al warm genoeg! En vergeet niet: als je geen lach geeft, krijg je (ook in anderen landen) geen lach terug. Kortom, je moet er zelf ook het leukste van maken, maar met Green House ben je al een heeeeeeeel eind weg! Echt een aanrader dus!

Groetjes!

Gereisd in september 2005

• 8sue24-01-2005

Ben afgelopen jaar in Appartement Green House geweest en vond het helemaal top. Alleen op een paar vervelende engelse kinderen na, hebben we nergens last van gehad, gezellige mensen, schoon en de badkamer was klein, maar zeker niet te klein. Je hoeft toch ook geen uren per dag op de badkamer door te brengen....en de ligging was ook perfect, weet niet naar welk strand jeroen de groot is gelopen, maar als je zo'n verwende NL bent, moet je maar wat meer centjes neertellen mag je dit soort commentaar geven.

Gereisd in januari 2005

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart