Hotel Grand Newport (Tatlises)

Hotel Grand Newport  (Tatlises)
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Newport (Tatlises) voor je op een rij gezet:

240 reviews over Hotel Grand Newport (Tatlises) in het Nederlands

Buiten gewoon goed personeel

Roel.Schoenmaker
12-6-2015

Het personeel maakt het Hotel we vonden de muziek nogal hard weer onmiddellijk zachter gezet.

Kleinschalig familie hotel

Never en nooit meer!!!

mahmut
11-9-2013

Elke dag hetzelfde eten,kamers zijn hartstikke vies..rioollucht!! Er lag gwn een put in de badkamer zonder deksel..veel trappen..een dag van te voren wat je op de bbq had lag de volgende dag op je bord in de lunch!! Ik ga hier nooit meer na toe en raad ook alle vriende,familie en VIJANDEN af!!! Echt een hotel voor Rob....red mijn vakantie!!!!

Redelijk

Nina
15-6-2013

Het hotel heeft absoluut een prachtig uitzicht, we hadden kamer met zeezicht. Ook tijden het eten kun je prachtig over de baai kijken. Kamer was niet erg groot, maar wel goed en schoon. Personeel is vriendelijk.

Hotel is absoluut niet geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Ook voor rustzoekers geen aanrader, veel overlast van lawaai in de omgeving. En de muziek bij het zwembad staat de hele dag hard aan.

Schitterend uitzicht!!!

Trudy
31-10-2012

Jammer dat niet al het personeel goed engels kon. Vaak moesten we handen en voeten gebruiken. Klachten werden meteen verholpen.Het eten was ondanks het naseizoen toch nog redelijk divers.Helaas niet altijd even goed van temperatuur. Het personeel was zeer vriendelijk en beleefd.Ook al maakten zij zeer lange dagen.Kamers waren redelijk schoon.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Jo
28-10-2012

Het is een leuk en gezellig hotel met een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Enige nadeel is dat bij het hotel geen zandstrand is, maar slechts een paar vlonders. Wel is er in het naastgelegen Bitez een zandstrand met (gratis!) zonbedjes. Het busje van het hotel brengt je er graag naar toe. (en ook dit kost helemaal niets)

Daarnaast is het hotelpersoneel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Als je traplopen en steile hellingen geen probleem vindt, is dit zeker een aanrader.

Prima hotel

Anneke Boerdam
4-10-2012

Net een paar dagen terug, prima hotel. Eten was prima en gevarieerd. Animatie was goed geregeld door Gigi, enige opmerking is dat de kamers beter schoongemaakt mogen worden .

Top hotel

Wilma, anneke
4-10-2012

Geweldige tijd gehad in grand newport. Eten was erg goed en warm. De kamers mogen beter schoongemaakt worden en volgend een kamer met balkon. Zelfs de animatie was leuk en dat deed hij alleen. Volgend jaar gaan wij zeker terug.

Super goed hotel op top locatie

Marouke
30-9-2012

Wij zijn dit jaar voor de vierde keer in dit hotel geweest en het hotel was al goed maar het wordt ieder jaar beter! als je een kamer boekt met zeezicht heb je een geweldig uitzicht en bijna altijd een erg ruim balkon, kamers worden iedere dag schoongemaakt. Het eten in het hotel is ook goed en altijd vers. Als je niet van het turkse eten houdt heb je iedere middag hamburgers en frietjes dus er is voor ieder wat wils.

De jongens van de animatie zijn aardige jongens en er wordt diverse muziek aan het zwembad gedraaid en diverse activiteiten georganiseerd. Tijdens ons verblijf waren er ook veel turkse gasten, maar dit geeft naar mijn idee alleen maar aan dat het gewoon een heel goed hotel is.

Er zijn veel trappen in het hotel maar dit wordt aangegeven bij alle aanbieders, als je dat niet wil moet je een hotel boeken in het centrum maar dan heb je de hele nacht last van harde muziek.

Personeel is ook altijd erg aardig, het hotel is een absolute aanrader!!!

als je van trappen, lawaai en koud eten houdt

Will Bierman
10-9-2012

Ligging is oke. Kamer is niet schoon. Zeezicht (kamer 122) kun je vergeten, je kijkt tegen bomen aan. Airco werkt niet naar behoren. Het eten is een ramp, alleen het ontbijt is redelijk. De lunch en het diner zijn hetzelfde en worden de volgende avond en de avonden daarna opnieuw opgediend. Het eten is nooit warm. Buiten aan het buffet krijg je patat, hamburgers en vis, als je geluk hebt. Meestal zijn deze te doorbakken of aangebrand. Om 10.30 start aan de pool harde muziek en deze gaat door tot 18.00 uur, non stop turkisch-disco. Dit hotel heeft overwegend Turkse gasten.

leuk hotel

Miranda
15-8-2012

Wij zijn in juli naar Grand newport geweest.

Het hotel is mooi, inderdaad veel trappen, wij hadden op aanraden van andere vakantie gangers zeezicht kamer geboekt en dat was nog 44 treden, maar goed te doen!!

Het eten was wat eentonig, vaak het zelfde, maar wel lekker en goed. In de douche waren zwarte randen op de voegsels te zien.Veder werdt er elke dag je kamer schoongemaakt en schone handoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Newport (Tatlises) in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Newport (Tatlises) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.