Hotel Eken Resort ****

Hotel Eken Resort
7,7

13 tips over Hotel Eken Resort

leon, 30-6-2015
neem eens een boot tocht boek dan via roys place vraag naar serdal
cor hoornik, 4-10-2014
betaal alleen met lira's,met euro's wordt je belazerd.
wil, 28-9-2014
wandel gezellig door de beide winkelstraten en loop dan naar het strand beneden. Daar loopt een voetpad tot aan de achterkant van Hotel Eken Resort. Dit is te doen in ongeveer een uur.

Gabriël, 31-7-2014
Behandel de mensen zoals je zelf behandeld wilt worden, dan heb je een top vakantie.
Jiska Hansen, 11-6-2014
Lekker gaan duiken (Scubadiving)! Echt heel mooi, ook voor beginners (ik had het zelf namelijk nog nooit gedaan).
Brıgıtte Tımmermans, 10-6-2014
Neem zeker een scrubbehandelıng ın het hotel!

Nick, 4-8-2013

Alora Beach (geheel roze loungebanken en parasolletjes ) op de boulevard is gezellig vertoeven zowel overdag als s'avonds.

Je moet zeker een wafel gegeten hebben van het wafeltentje links van het pad op het strand(naast de pinautomaat)

W. Boer, 6-5-2013

Jeepsafari is altijd leuk. Genoeg aanbieders in Gumbet: wij zijn met Bodrum Jeep Safari gegaan. Vaak kinderen gratis of halve prijs.

Big Bazaar in Bodrum op dinsdag.

Aan de doorlopende weg (75 meter lopen) stopt de Dolmus en die brengt je voor 3 TL (of 1,5 EUR) p.p. in nog geen 10 minuten naar het centrum van Bodrum.

Bodrum leuk centrum en mooie haven met plezierjachten.

P Dekker, 31-10-2012
Bodrum is aan te lopen (half uurtje over heuvel). Leuke tocht, mooie uitzichten
mb, 9-10-2012
Ga niet naar kos.. voordat je er bent is het middag( steeds wachten bij douane en tot boot vol is ) en om half 5 vertrekt deze weer ennvoor die tijd moet je weer door douane in die tijd zie je niets van Kos.. wel tijd om lekker grieks te eten.