Hotel Costa Luvi

9.4Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Gümbet (bij Bodrum)

9.4Fenomenaal

25 reviews over Hotel Costa Luvi

• 9sylvia02-08-2015

Fijn kleinschalig hotel

Goed gelegen hotel, uit de drukte maar langs het strand ben je zo in Gumbet. Goede kamer met klein terras. Ondanks niet veel faciliteiten toch erg kindvriendelijk, vanwege de kleinschaligheid en het vriendelijke personeel. Goed en gevarieerd eten, enige minpunt bij slecht weer is er niet veel mogelijkheid om binnen te zitten en is het behelpen. Fijn zwembad. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Helen en Tim31-07-2015

Hotel Luvi beter dan verwacht!

Na alle negatieve verhalen, die je hier terug vindt op zoover, kan ik niet anders zeggen dat wij wel genoten hebben. Tuurlijk is het jammer dat het time to smile concept er niet was, maar daarentegen was het buffet heel uitgebreid, het eten was warm, en goed. Het personeel was heel erg vriendelijk, en ze deden hun best om het iedereen naar de zin te maken. De kamers waren schoon, ruim en we hadden ook een heerlijk balkon. Wij komen zeker terug!

• 6Shashi Sookhoo19-07-2015

dit nooit meer

Ik ben volledig voor de gek gehouden. Touroperator moet zich schamen om klanten dit aan te bieden. Ik had geboekt omdat het time to Smile concept van touroperator ons wel aanspraak. Na een aantal weken kregen wij te horen dat het concept niet doorgevoerd is bij Hotel Luvi. Weer een week later kregen wij te horen dat het hotel geen 5 maar 4 sterren heeft, daar kregen wij wel een bescheiden compensatie voor. Ik ging ervan uit dat een hotel met 4 sterren wel oké is, maar schijn bedriegt. Volgens mijn beoordeling is het 3 sterren waard en niet meer. De Wifi is heel erg slecht. De Turkse gasten worden beter bediend dan andere gasten. Het personeel spreekt gebrekkig tot slecht Engels, waardoor de communicatie nogal moeizaam verloopt. De keuze van het eten is ook zeer beperkt, omdat het kleinschalig is. De hygiëne met al die vliegen en katten en loslopende honden is irritant. Het enigste positieve is de ligging en kamer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 5Anja16-07-2015

Dit nooit meer !

Onze kamer was vrij groot, niks hierover te zeggen. Etensbakken waren zeer slecht aangevuld en als er eten was zaten er vele vliegen op. Sommige personeelsleden waren vriendelijk en hebben ook het achterste van hun tong laten zien. Schrikbarend ! Wij zijn regelmatig gaan uiteten en was zeer goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Esmee06-07-2015

Beter dan verwacht na alle negative reacties.

Wij makten ons veel zorgen over dit hotel. Er waren zoveel negatieve reacties waar wij erg van geschrokken waren. Het klopt dat bv de wijn bar ontbrak en nog wat dingen. Maar hier heeft iedereen een brief overgehad dus kan je daar niet over klagen. We kregen mooie afgewerkte kamers met een balkon en een super douch kamers werden elke dag goed schoongemaakt. genoeg plek op het zwembad en strand. Stand is wel smal maar op de vlonder lig je heerlijk. Drinken en drank tot 12 uur en niet tot 11 uur wat gezegd word. Personeel spreekt weinig tot geen Engels maar werken hard. Wij hebben een top vakantie gehad in dit hotel Ps: Ik heb er foto's opgezet zodat jullie kunnen zien hoe het hotel er nou werkelijk uitziet.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10Marleen04-07-2015

Super leuk hotel!

Super leuk hotel! Personeel werkt hard en doet alles om het je naar je zin te maken! We hadden een super mooi 3 kamer appartement met zelfs een wasmachine erin. Eten was ook goed. Alleen jammer dat er zoveel Nederlanders lopen te klagen en elkaar alleen maar aansteken met het geklaag! Die verpesten het voor degene die wel een leuke vakantie willen hebben!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 2Van rossum30-06-2015

Foto's kloppen niet,niet geheel gerenoveerd.slecht

Foto strand is van hotel ernaast, "strand" hotel is nog geen twee meter breed. Veel foto s kloppen echt niet. Bv. Receptie, is een hokje met een bureau, kamers niet allemaal gerenoveerd.een aantal zijn echt piepklein. Geen lounge, minibar is leeg, 2e bar wordt niet gebruikt. All inclusive tot 00.00 uur is na 23.00 betalen, zo ook cappuccino overdag!! Halverwege koffie automaat stuk dus geen koffe. Eten tot 21.30 maar na 20.30 is op=op. Te weinig ligbedjes en parasols en ga zo maar door. Info touroperator is ronduit misleidend!

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Kaylee27-06-2015

Goed hotel met een lekkere sfeer

Een heerlijke vakantie bij hotel Luvi in Bodrum/ gumbet.

In het begin was het personeel inderdaad wat onervaren maar in de loop van de week zie je het personeel beter worden, andere mensen en alles werd aangezet qua koffiezetapparaten, sap apparaten, geen plastic beker meer maar gewone glazen. Het eten is prima, word goed bij gevuld en lekker van smaak.

Heerlijke zwembaden waarvan het water prima is.

Kortom: ik vind het absoluut niet terecht dat er zulke negatieve reacties op zoover staan want dit hotel verdient dit niet.!

• 8Jose27-06-2015

Prima plek voor een chill vakantie

In tegenstelling tot eerdere berichten hebben wij het prima naar ons zin. Staff was wat onervaren maar komt verbetering in. Luvi is op de goede weg..eten is goed en gevarieerd , familiesuites zeer comfortabel. Als je van een Beach club sfeertje houdt zit je hier prima!! WiFi op kamer werkt goed.

• 5Nelleke23-06-2015

veel te mooi voorgesteld

Eten zeer matig, om 20.30 alles lauw en veel lege bakken, Kamers zeer verschillend, van mooi appartement tot kleine kamer zonder kast en geen balkon, mensen die ouder waren werden daar ook ingestopt, slechte service en personeel die geen engels spreekt en vaak niet echt aardig is, muziek bij zwembad steeds hetzelfde en veel te hard, kortom veel te mooi voorgesteld door touroperator, die schrijft top kwaliteit in casual sfeer, dat is het toch echt niet, organisatorisch klopt het van geen kant.

Gereisd met partner in juni 2015

Hotel Costa Luvi info