Appartement Club Pedalisa

137 reviews over Appartement Club Pedalisa in het Nederlands

SLOOPKOGEL ERDOORHEEN NOOIT MEER

andre,
14-8-2018

alles was slecht daarzo nooit meer wat een zootje er was echt niks goed ik snap niet dat de touroperator hier zaken mee doet de sloopkogel moet er doorheen de manager was alleen maar uit op geld en als we klachten hadden werd er niks aan gedaan airco deed het niet ,de bedden waren slecht [je moest je eigen vastbinden anders lag je s,morgens op de grond kamer 1422 zo scheef matras douce was helemaal verroest niet normaal wat een stinkhok we zaten toen we aankwamen in kamer 1701,maar na 3 dagen deed de stroom het niet meer,toen zeiden ze kan wel 3a4 dagen duren omdat de kabel onder het huisje was verbrand [het was een huisje van 6 personen] we kregen toen kamer 1422 dat was een HEL alles was kapot niks werd er gemaakt,,het mooiste was een dag later kwamen er 6 fransen en die kregen ineens onze oude kamer 1701 dus wij zeiden snel gemaakt kunnen we niet terug naar onze oude kamer maar nee hoor de manager zei dat wij daar niet voor geboekt hadden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeer fijne rustige vakantie gehad

Fam Hage,
10-8-2018

Na 6 jaar (2012) dit jaar weer bezocht. Wij hebben er wederom een goede vakantie gehad. In vergelijking met een eerder bezoek is er wel achterstallig onderhoud. Kussens op de ligbedjes zijn aardig vervaagt in kleur. De matrassen zijn aan vervanging toe, en de badkamer kon wel wat vervanging gebruiken aan de kit randjes. Verder was ons appartement keurig schoon en het meubilair begint te verouderen maar dat was voor ons niet storend. Handdoeken en bed goed is versleten maar wel schoon. Elke dag is ons appartement keurig schoongemaakt en kregen ook steeds nieuwe handdoeken en bedlinnen werd ook op tijd verschoond. Wat wel op zeer snelle termijn vervangen moet worden zijn de roosters rond om het zwembad deze zijn op plaatsen stuk wat voor niet oplettende kinderen gevaar oplevert. Vriendelijk personeel alles werd keurig en snel voor ons geregeld. Voor wie van superdelux houdt is dit niet de juiste plek. Geen overlast van de 4 poezen 1 hond

Gereisd met partner in augustus 2018

NOOOIT MEER

Hans,
3-8-2018

Je kunt wel zien dat de reviews wat ouder zijn, dit appartement is overgedragen aan de zoon van de oude eigenaar en die heeft volgens zijn zeggen niets met het appartement. Nou dat kun je wel zien, kapotte parasols, kapotte strandbedden, een oude vuile bar. 1 onbeschofte barman die met iedereen ruzie ging liggen maken en zelfs bedreigingen uitte. Doorgezakte bedden, geen warm water op bepaalde momenten. Vieze banken waar de vlekken inzaten. gevaarlijke situaties rondom het zwembad, waardoor een aantal kinderen verwondingen hebben opgelopen (was zelfs geen EHBO koffer aanwezig) Elke keer als er nieuwe vakantiegangers kwamen hadden deze dezelfde klachten en er werd niets aangedaan. Wij zitten nog op de afronding van onze klachten te wachten bij touroperator. Maar de reisleidster van touroperator had al gezegd dat zij hun contract gingen opzeggen. Hoop touroperator ook, want de reisleidster van touroperator werd ook zeer onbeschoft behandeld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super!

Jolanda,
17-6-2017

Super vakantie gehad!! Wij zijn nog geen week trug en we hebben weer geboekt. De mensen waren erg vriendelijk. Schone kamers mooi zwembad...strand 15 minuutjes lopen winkels lekker dichtbij..aardige mensen overal. En het eten was ook lekker!! Maar 12 september zijn we weer van de.party kan bijna niet wachten 😊😊

Gereisd met partner in mei 2017

Schone en grote kamers, maar vergane glorie

Hannah,
17-6-2017

Goed: de kamers zijn ruim, zeer schoon (tot aan het bestek) en netjes met een groot balkon en de meesten met uitzicht op het zwembad en een stukje zee. Ook kregen we kregen iedere dag schone handdoeken. Het personeel was vriendelijk en beleefd, de barman overdag deed er alles aan het je naar de zin te maken. Mijn turkse ontbijtjes waren heerlijk en vers met dank aan de chef. Minder: de eerste aanblik van het hotel is niet warm noch gezellig. De receptie is niet altijd bemand, heb bv 's ochtends bij de barman moeten uitchecken. Er was 's ochtends en 's avonds laat geen warm water, het bed aan 1 kant doorgezakt. Er was geen zitje op het balkon, ook na vragen niet gekregen. De matrasjes op de ligbedden waren allen aan vervanging toe, maar niet gek met zulke tegenvallende bezettingen. En het dunne gordijntje in de slaapkamer houd weinig licht tegen, dus we waren vroeg wakker. Houd in de gaten dat het gebied zeer heuvelachtig is en er 2 verschillende dolmuswijken zijn in Gumbet. De blauwe stopt om de hoek van het hotel, de groene in het centrum van Gumbet op zon 10-15 min lopen 2 heuvels op en af. Zo kan je bv niet rechtstreeks naar Barstreet in Gumbet en rijdt de dolmus van bodrum na middernacht niet meer rechtstreeks naar het hotel. Heuvel af ben je zo bij het strand, al hoewel de wat leukere restaurantjes wat verderop aan de boulevard lagen, maar goed dat kan ook persoonlijk zijn. De supermarkt lag onderaan een vrij steile heuvel, iets verder dan gedacht en was dus heuvelop weer teruglopen naar hotel. Kortom als u weinig nodig hebt en weinig geld wilt besteden aan uw hotel dan is dit een prima keuze, maar wilt u meer of bent u slecht ter been dan zou ik voor een ander hotel kiezen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk appartementen complex. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en handdoeken om de 3 dagen. Appartementen zijn ruim genoeg met een groot balkon. Ongeveer 10 minuten lopen naar de winkels/ barstreet en 15 minuten naar het strand. De dolmus stopt om de hoek van het hotel.

Receptie is 24 uur geopend en de bar ook tot laat. Iedereen die er werkt is enorm aardig. De kamers zijn schoon en basic. Maar daar betaal je ook voor. Ik begrijp sommige negatieve reviews echt niet. Ok, de verf op de voordeur is niet overal helemaal netjes. Maar daar is ook alles mee gezegd.

Ik zou dit appartement bij iedereen aanbevelen!

Enige tip: Als je als 2 meiden komt. Houdt een beetje afstand van barman A. Hij is in het begin heel aardig, maar zodra je niet in gaat op zijn avances, gedraagt hij zich daarna als een klein kind. Eenzelfde soort review was ook over hem geschreven bij touroperator. Ik begrijp exact waar die meiden het over hebben jammer genoeg.

Gereisd met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uiteindelijk fijn

Nicole Broersma
4-10-2015

Het appartementencomplex is gedateerd. Badkamers ogen oud, maar worden wel redelijk schoon gemaakt. Alles is wat verouderd, maar de mensen maken het wel helemaal goed. Het zwembad is heerlijk en het personeel is heel erg aardig. Het complex ligt ca 500 m van het strand. Zwembad en omgeving konden wat beter schoongemaakt worden. Na wat opmerkingen verbeterde het wel, het bleef wat aan de magere kant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De staat van het appartementencomplex was zeer slecht, tegels zaten in het zwembad overal los, in onze kamer groeide de schimmel met de dag verder over de muur en viel het pleisterwerk van de muren. Uit het plafond drupte constant water, van onze bovenburen, heel smerig! Helaas werd aan onze klachten niets gedaan door de medewerkers. Rondom het zwembad was het echt heel smerig, waarbij je met zwarte voeten rondliep. We zijn heel wat gewend, wat betreft reizen en slechte accommodaties in het buitenland, maar dit hebben we nog niet veel meegemaakt. De jongens aan de bar zijn aardig, maar maken er een potje van, vergeten bestellingen en eten was erg eenvoudig. We hebben zelfs een keer moeten wachten met de lunch, omdat de kok inkopen aan het doen was, een uur later konden we pas lunchen. De uitstraling is mooi en de kleinschaligheid ziet er leuk uit, maar daar is ook wel alles mee gezegd, jammer, want er kan heel wat leuks van gemaakt worden. Een plek waar we zeker niet weer komen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontzettend leuk app.complex

Romy
26-3-2013

Afgelopen jaar met mijn vriend hier geweest, heel ruim app. Balkon van 2 x 4 en in de woonkamer was ontzettend veell ruimte enige nadeel is dat het balkon van de buren er pal naast zit waardoor je op je balkon geen privacy hebt. Veel nederlanders wat best gezellig was. Personeel erg vriendelijk de jongens bij de bar doen ontzettend hun best terwijl de baas ze slecht behandeld en zelf aan de bar zit. Ze slapen zelf snachts op zwembadbedjes aangezien ze een kelder znder airco hebben, maar ondanks dat zijn ze altijd vrolijk en ontzettend leuk met kinderen. Centrum is 5 minuutjes lopen en in de restaurantjes rennen ze voor je zodra je wat nodig hebt. Dolmus komt voor de deur en je bent binnen 10 min. In bodrum . Gumbet zit vol winkeltjes en barretjes ontzettend leuk, zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2012

super goed apartement

danny
30-12-2012

super apartement wij komen terug tot volgend jaar

Gereisd met vrienden in september 2012

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Pedalisa in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Pedalisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.