Appartement Club Paloma

Appartement Club Paloma
7,8

8 tips over Appartement Club Paloma

M. Groen, 20-7-2015
Eten is zeer goed, fris, vers, veel afwisseling, niet goedkoop i.v.m. omliggende restaurants. Leuke thema avonden. Drankjes duur en niet altijd even origineel.
Ilse Steenkist, 21-6-2015
Laat je (als man) eens scheren bij een echte Turkse kapper, niet naar de barstreet maar de Turkse straatjes in. Een hele ervaring!
Ilse Steenkist, 21-6-2015
Restauranttip: Columbia, beste steaks van Gümbet voor een zacht prijsje en vriendelijke obers!

We hebben een aantal aanbieders voor Club Paloma voor je op een rij gezet:

l_koekoek64, 12-10-2014
Prima uit eten bij Restaurant Divers en Windmill. Bij Windmill kun je ook gewoon heerlijk alleen een drankje doen met een geweldig uitzicht over Gümnbet.
mvanempelen, 6-8-2014
Boek je excursies e.d. niet via Sunweb maar via het personeel van club paloma of via de aanbieders in het dorp. Dit scheelt je veel geld.
S.J.M., 16-8-2013
Bezoek Aquapark Dedeman! Prima te boeken (Ook via lokale agenten) Scheelt al snel een hoop in vergelijking met de reisorganisatie.

Esther, 29-5-2013
Boekt het ontbijt van te voren anders betaal je de dubbele prijs.
tessa keitz, 22-8-2012
zeker een aanrader ook met kinderen. erg knus hotel. op loopafstand van winkels,barstreet en strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Paloma voor je op een rij gezet: