Hotel Club Palme

9 reviews over Hotel Club Palme in het Nederlands

Prima hotel voor jongeren

danny
30-3-2010

Prima hotel voor jongeren die 's nachts stappen en overdag een beetje bij het zwembad willen liggen. Het eten is niet super, maar het is te doen. De kamers waren redelijk, wel af en toe een kakkerlak gezien. Dicht bij het uitgaanscentrum, lees straat.

Gereisd Met vrienden in augustus 2003
2007

Leuk hotel vlakbij het strand en mooi zwembad, jammer is

Manon
15-8-2007

Leuk hotel vlakbij het strand en mooi zwembad, jammer is wel dat er maar een paar kamers met balkon. Echt een heerlijke rustvakantie gehad. Drukte is op loopafstand te vinden, met de dolmus ben je binnen 10 minuten in Bodrum.

Gereisd Met vrienden in mei 2007

Goed hotel, goed gelegen dicht bij uitgaansbuurt personeel

sara
15-7-2007

Goed hotel, goed gelegen dicht bij uitgaansbuurt vriendelijk personeel goeie animatie maar een groot minpunt is het eten dat elke dag het zelfde is. Groetjes

Gereisd Met vrienden in juli 2007

2006

Dit hotel wil ik iedereen afraden zelfs me ergste vijand

petra
3-11-2006

Dit hotel wil ik iedereen afraden zelfs me ergste vijand wil ik er niet naartoe sturen. Kamers heel erg smerig de schimmel stond in de douch cabine. Kamers wordt elke dag schoon gemaakt maar wat ze doen weet ik niet vloer was ook smerig. Het eten was al helemaal niet te eten was elke dag bijna hetzelfde totaal geen variatie. We zijn twee weken in totaal geweest en hebben bijna elke dag oude brood gehad, het beleg is meerdere malen bedorven geweest. De melk ook en zelfs tot twee keer aan toe de boter. Het enige wat wel goed was aan dit hotel was het zwembad lekker groot en genoeg ligplaatsen er omheen.

Gereisd Anders in Fri Nov 03 2006 18:44:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eten was steeds hetzelfde, drank aan zwembad geserveerd in

NOL EN BEA
4-10-2006

Eten was steeds hetzelfde, drank aan zwembad geserveerd in plastieke bekertjes. Kamers zeer oppervlakkig gepoetst, personeel was echt niet vriendelijk.

Gereisd Met partner in september 2005

Qua prijs gezien is het een goed hotel, kamers, zwembad en

leon en laura
6-9-2006

Qua prijs gezien is het een goed hotel, kamers, zwembad en restaurant zijn schoon maar.... 1 groot nadeel waar je wel rekening mee moet houden is het ETEN. het is echt niet lekker elke dag gehakt rijst en macaroni als je hier van houd is dat natuurlijk wel goed maar na 8 dagen gaat het je keel oud wij aten altijd bij jany's restaurant als je het hotel uitloopt gelijk rechtaardig personeel en goed eten. personeel is wel heel aardig. als u verder nog iets wil weten kunt u gerust even emailen

Gereisd Anders in september 2006

Ik ben samen met mijn vriend van 1 tot 11 augustus geweest

Claudia & Remko
29-8-2006

Ik ben samen met mijn vriend van 1 tot 11 augustus geweest. Het is een netjes verzorgd hotel, het personeel is erg vriendelijk al spreken ze gebrekkig engels. De ligging is ideaal, het dolmusbusje rijdt iedere 5 minuten en je zit aan de winkelstraat van Gumbet zelf. Het eten had van mij wat gevarieerder gemogen, het was vaak hetzelfde.

Onze hotelkamer + badkamer waren wel netjes verzorgd en werden netjes schoongemaakt iedere dag

Het strand vonden wij iets minder omdat er veel steentjes liggen en het misschien 3 meter zand/stenen was en dan meteen zee.

We hadden via Touroperator ook veel uitstapjes gehad, ook de kroegentoch was super o.a door de vele nederlanders die gingen. Kos is ook een aanrader om een keer langs tegaan !!

Gereisd Anders in augustus 2006

Ik ben van 12-25 aug

Isabel
26-8-2006

Ik ben van 12-25 aug. 2006 in hotel Club Palme (het vroegere club Turmen) geweest. Het is zeker geen hotel. Het is eerder een * hotel maar dan wel vervallen. Het geheel maakt een verouderde indruk. Vooral de badkamers zijn verouderd. MAAR de service, de sfeer en de vriendelijkheid van het personeel maakt heel veel goed. Bovendien is het er schoon en netjes. De kamers worden iedere dag schoongemaakt. Het strand is heel dichtbij maar je moet wel op tijd erbj zijn om een strandbedje te bemachtigen. Het animatieteam doet haar uiterste best om eenieder te vermaken. Bovendien is de ligging van het hotel ideaal. Er komen veel nederlanders, turken, engelsen en een aantal russen. Er komen veel gezinnen en ook veel jongeren. Dit verschil in publiek zorgt voor een bijzondere sfeer. Voor een leuke vakantie in een goed en redelijk geprijsd hotel is Club Palme ideaal.

Gereisd Anders in Sat Aug 26 2006 16:18:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

24juni/8 juli 2006 hebben wij in Club Palme in erg gunstig

Fam Bloem
8-7-2006

24juni/8 juli 2006 hebben wij in Club Palme in Gumbet(Bodrum)gezeten.Ligt erg gunstig t.o.v het centrum van Gumbet en van het strand.Het eten valt niet tegen.Schoonmaak rondom het zwembad en terras, restaurant kan in onze ogen wel beter. Personeelis over het algemeen vriendelijk, ze spreken er alleen erg slecht Engels.

Gereisd Anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Palme in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Palme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.