Géén boekingskosten

Appartement Club Alka

TurkijeEgeïsche ZeeGümbet (bij Bodrum)
7GoedScore uit 23 reviews

Meer appartement info

33 Reviews over Club Alka

• 8iris22-11-2012

Leuk appartement

Mooi schoon appartement. Dicht bij het strand en leuke centrum. Wanneer je kamer niet goed bevalt wordt er alles aan gedaan om wel een goede kamer te krijgen. Niets is teveel gevraagd. Het eten bij het appartement is ook erg lekker.

• 8A&A29-08-2012

na negatieve berichte, een leuke vakantie !!!

Gumbet is meer voor de jongeren of als je van harde muziek en veel gezelligheid en drukte houd.Voor de rust moet je hier niet zijn, als je open staat voor contacten met het personeel is men erg vriendelijk, leuk naar de kinderen (17 en 13 jr), vervolgens wil men zeker alles voor je doen om een leuke vakantie te bieden. Ja het zwembad is kleiner sinds het najaar 2011, de reisorganisaties hebben verzuimd de foto's aan te passen, toch nog wel een leuk bad, in de zon met genoeg ligbedden. Oke her en der een nw. kraan en opnieuw een kitrand en evt nw. slaapbanken en dan is dit appartement zeker 3 sterren of meer waard!!!!!!

• 1Mw. Velde14-08-2012

Het red mijn vakantie type!

dit appm is heel klein geworden door een familie ruzie en doordat er een muur is geplaatst in het zwembad. verder is het personeel totaal niet vriendelijk en zeer lui. verder is alles zeer armoedig en oud. zeer luidruchtige engelse en overlast van de barstreet. Zonde van je geld want gumbet zelf is wel aangenaam!

• 1princess10-08-2012

vervolg,

Je krijgt 1 gevlekt/ versleten douchelaken, wordt om de drie/ vier dagen verwisseld! Geef je de werkster een tip, krijg je iedere dag een schone! Zij noemde hun baas; een CHEAP BOSS! kon je goed merken want aan schoonmaken deden ze niet!Lekker als je daar met je gezinnetje bent, in de slaapkamer wel airco (45 euro p/w!)maar je kids liggen te smelten in de woonkamer! Beneden bij de bar duur eten/drinken, kan je laten opschrijven, NIET DOEN! Ze belazeren je met valse en/ of verkeerde/ dubbele rekeningen!Personeel zeer chagerijnig ( Ramadan?) Kortom, Gumbet is een super leuk stadje met een gezellige boulevard, heerlijk strand en lekker eten! Veel uitgaans gelegenheden aan het strand en in Gumbet zelf aan de Barstreet ( heel druk!) Maar Club Alka ook nog alleen te bereiken via een dodelijk steile hol!! NOOIT MEER!!!

• 1roos10-08-2012

Pas op! nooit meer

mensen pas op dit complex is zonder vermelding door de helft gesplitst met een muur heel klein badje nu heel veel herrie. personeel is te lui om brand te roepen met chagerijnige koppen heel de dag. je mag niks zelf eten op drinken verplicht bij hun te kopen en dan verzinne ze allerlei bedragen of willen je twee keer de zelfde rekening late betalen. apprtm was zeer armoedig. je kreeg 1 bevlekte handoek en je moest smeken om schone na 4 dagen. er werd nauweijks schoongemaakt douche en balkon echt te vies airco was alleen in slaapkamer en niet in de rest van appm zodat de kindere in de hitte moesten slapen terwijl ze wel 45euro voor vroegen.

• 3J.W. Smeenk02-08-2012

Dit niet doen mensen.

Foto's kloppen niet op deze website. Het complex is gesplitst. Daardoor heel klein zwembad overgebleven. Heel veel lawaai tot vijf uur 's nachts door de omliggende discotheken. Je kunt daardoor niet slapen. Eigenlijk alleen geschikt voor jeugd die de hele nacht uitgaan.

• 10Jimmy en familie20-09-2011

Super appartement

Wij kwamen op 16 augustus aan in Bitez bij Summer Garden. Dit appartement was zo smerig. De volgende dag zijn wij verhuisd naar Club Alka. Wij zijn heel hartelijk ontvangen door Hazan (receptie). Je hebt een heel mooie uitzicht vanuit dit appartement. Appartement is netjes en schoon. Dit appartement wordt elke dag schoongemaakt (veel dank aan de schoonmaakploeg). Wij hebben hier echt genoten van onze vakantie. Wij gaan zeker terug. Leuke en lieve personeelsleden. Met Hazan hebben wij heel veel lol gehad. Met de Dolmus ben je zo in Bodrum. Echt een aanrader. Wij waren hier met 2 kinderen van 7 en 13 en die hebben echt genoten van de vakantie. Dus met kinderen is het goed te doen.

• 0sophievanuden19-08-2011

bergen

Ik wil nog wel even toevoegen dat het inderdaad op een heuvel ligt wat zorgt voor een prachtig uitzicht maar is niet te doen als je slecht ter been bent of daar geen zin in hebt op vakantie. Het iswel vermoeiend als het heel warm is. Je zit wel zo in het centrum van gumbet. Gumbet zelf is als een klein dorp daar moet je van houden (wij wel) maar je bent ook zo in bodrum daar is wat meer te doen. Met de dolbus kom je overal zo, wel hectisch allemaal moet je tegen kunnen, mijn zus en ik vonden dat juist leuk.

• 9sophie van uden19-08-2011

hele fijne tijd gehad

Ik heb samen met mijn zus echt een fijne tijd gehad in club alka, het is geen mega groot complex wat het voor ons fijn maakte en ook persoonlijk. Ze zijn er heel behulpzaam en vrolijk, hele harde werkers, ze maken lange dagen maar ze zijn altijd vrolijk. Het zwembad is prima en leek op de fotos kleiner vond ik. We zijn vaker bij het zwembad geweest dan aan zee. Ik ben het in ieder geval helemaal eens met de recensie hiervoor. Voor kinderen is t ook fijn, alleen moet je niet verwachten dat ze door animatie vermaakt worden, maar is dat nodig altijd? We hebben er heerlijk gegeten een keer maar meestal zijn we in gumbet zelf gaan eten (bij Saray is super) dat is wel t leukste om verschillende tentjes te proberen, dr zijn er genoeg,iedere keer hebben we weer heerlijk gegeten. Het uitzicht is ook werkelijk prachtig, heerlijk om zo aan het zwembad te liggen. Ook vanaf het hele ruime balkon. Prima appartementen ook, ruim en alle benodigheden in het keukentje. Warm waterheb je alleen niet altij

• 8A.02-08-2011

Topvakantie

Bij aankomst werden wij meteen al vriendelijk ontvangen en voor mij als dame werden mijn koffers meteen gedragen. Vriendelijk personeel, dat altijd in is voor een grapje of om ergens mee te helpen. De appartementen waren zeer schoon (elke dag werd er schoongemaakt) en ruim. Van waterkoker tot broodrooster, alles is aanwezig. De Dolmus, het centrum en het strand zijn allemaal dichtbij. Animatie is er niet, en voor kinderen is dit appartement niet echt geschikt. Eten bij het appartement hebben wij alleen 's middags gedaan, dit was simpel maar goed. En ja er is een heuvel naast het appartement (ook niet mijn hobby met 40 graden), maar ja het blijft Turkije.

Appartement Club Alka info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden