Hotel Bodrum Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel Bodrum Beach Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Bodrum Beach Resort voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Bodrum Beach Resort in het Nederlands

Dus wees wijs boek dit hotel niet

H hultermans
14-8-2018

Personeel loopt hard maar is er te weinig en word vernederd door de Turkse hotel gasten dit geld voor het horeca personeel en het personeel dat de kamers moet schoonhouden

Vlug een dweil door de kamer handdoeken mee en als je nieuwe wil haal je ze zelf maar bij de receptie

Het hotel was net een toevlucht oord voor de Turkse studenten die hier zeer goedkoop op vakantie konden dit omdat het hotel niet vol was

Avond eten op ligbedden en tafels met stoelen 20 stuks voor meer dan 200 gasten

Er was ook geen animatie aanwezig 1 persoon voor de muziek

WiFi alleen bij de receptie tegen betaling duur en bar slecht

Ik stop kan nog wel een uur doorgaan

mijn complimenten voor het Eten er is vol op van smorgens tot savonds.

Ook het drinken . Ze doen er alles aan om het gezelig te maken

Wij hebben fijne vakantie gehad. Maar ..... de mensen zelf die daar naar toe gaan moeten meer fatsoen hebben . Borden vol schepen niet een bord maar vier vervolgens twee happe nemen en dan weer weg gaan niet normaal hoe veel eten ze daar weggooien . Het licht niet aan de kok eten was verrukkelijk lekker. En dan niet te spreken over een persoon die dol graag zijn geld terug wil hebben van de verzekering of zo.muis in het zwembad gooien vind ik zo laag en foto maken

Met gevolg zwembad gesloten voor drie uur ontsmetten zuiver maken . Dit alleen al om dat hij zijn geld terug wil hebben.

al mee al ik heb fijne vakantie gehad.. leuke bediening netjes en behulp saam.mijn reiskoffer is achter gebleven stuuren ze netjes op naar ons adres . heel mooi land of stad .

Dus het licht niet aan het personeel

Niks mis mee!

Joey
24-7-2018

Nadat we eerst in een belachelijk slecht hotel zaten. Zijn we overgeplaatst naar dit hotel !

Her is geen super-de-luxe hotel,

Maar zeker geen slecht hotel!

Bij binnenkomst rond 12 uur, werden we snel en goed geholpen door de mensen van de receptie en Erkem( Guest Relations ).

We konden helaas pas om 2 uur in de kamer. Na de rondleiding van Erkem over het resort zijn we bij het zwembad gaan liggen bij het zwembad tot onze kamer klaar was.

De kamers waren proper.

Het Eten was prima!

Iedere donderdag turkse avond in het restaurant.

Zwembad is niet her grootste maar prima!

Over het resort loopt een dokter.

Hele vriendelijke dame.

Resort Ligt op een steenworp afstand van het gezellige Gumbet. Dit is lopend via het strand goed te doen in 10 minuten.

Over de service valt niks te klagen!

Als we een vraag hadden, dan werd deze meteen door de altijd vriendelijke Ekrem beantwoord.

Iedere dag schone handdoeken gekregen.

Kortom Prima vakantie!

Heel leuk en leuk hotel

Edas
21-7-2018

Ik heb een geweldige tijd gehad met mijn familie. De locatie van het hotel was erg leuk. Het Aquapark was erg leuk voor onze kinderen. Onze oven bestond uit 2 verschillende delen en was groot. Bodrum lag op een locatie vlak bij het stadscentrum en daarom zijn we te voet gegaan. De zee was erg mooi en schoon. Zeer geschikt voor kinderen. de maaltijden waren niet slecht. Guest relations officer Eda, Yasemin en Erhan, general manager Murat waren erg behulpzaam voor ons. Heel erg bedankt aan al het personeel. Ik zal je zien ...

Lekker

Guran
21-7-2018

Ik ben al jaren op vakantie. Ik ging vele malen naar Turkije. Ik kwam voor de eerste keer naar Bodrum en had veel plezier met mijn vrienden. Het beste deel van het hotel is de locatie waar het zich bevindt. Elke plaats die u wilt, is gemakkelijk te bereiken. We gingen door wandelen naar Gumbet Bar Street. Het eten was redelijk goed. Het zwembad is groot en rustig. Onze kamer is zeer ruim en ruim. Ons enige probleem was dat de zee een beetje golvend was. Maar we gingen naar andere nabijgelegen privéstranden en hadden plezier en gingen de zee in. Ondanks dat het in juli was, was de prijs van het hotel erg goedkoop. We willen bij je terug komen. We raden iedereen aan.

Prima

Hans otjes
18-3-2018

Was gezellig, mooie badkamertegels en leuke obers

zeker nog Turkije,nooit meer dit hotel!

frie carnas
24-10-2017

het eten was goed,ligging ook ,de zwembaden waren proper dit waren de enige positieve dingen,Hygiene onbestaande,kamers werden niet gepoetst,handdoeken niet ververst en waren nooit zonder vieze vlekken,schimmel in de badkamer!de zone rond het zwembad was ronduit smerig,gevolg veel wespen en bijen,de toiletten aan het zwembad werden amper schoongemaakt,het gevolg laat zich raden,,,,de "dokter"paradeerde de ganse dag rond met een stethoscoop rond zijn nek,maar sprak geen woord engels ...dus bezin eer je een vakantie boekt in dit hotel!!!

niet meer

Reisagente
21-9-2017

De schoonmaak was echt bar slecht. de kamers waren erg smerig en werden gewoon niet schoongemaakt. rond het zwembad werd niet goed schoongemaakt. na meerdere keren bij de receptie geweest en toen werd de kamer schoongemaakt. maar 1 x in een week. het eten was prima. veel turks eten. vooral bij het zwembad 's middags was het eten prima in het begin. niet meer nadat het de hele middag in de zon had gelegen. er hoort geen strand bij het resort. het strand wat er is is ook erg smerig met heel veel troep. bodrum en gumbet zijn erg leuk. gumbet loop je binnen 5 minuten naar toe. taxi naar bodrum is ongeveer 5 euro.

Top vakantie gehad!

Familie met kinderen (5 en 7)
15-6-2017

Hele fijne vakantie gehad in dit resort. Wij zaten in huisje 4701 (familie club kamer), met een aparte slaapkamer. Heerlijk goed groot bed. Mooi schoon, mooie inrichting, ruim terras, verduisterende gordijnen. Elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Super dat er verschillende zwembaden zijn, glijbanen en zee. Tips: neem een emmer, visnet, snorkels, duikbrillen, waterschoenen en luchtbedden, ballen en banden (en een touw voor je was) zelf mee. Alles is duur hier. Het eten is ook erg lekker. Veel keuze. Ontbijt tot 10.30u. Schepijs van ola. Altijd gratis flesjes water. Waterkoker op de kamer. Mocht je glutenvrij eten neem zelf crackers mee. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Echt een aanrader. Ondanks deze minpunten: er was weinig fruit. Tip: neem een citruspers en aardappelschilmesje mee. Elke dag is er rook op het park vd stomerij. Kijk met de kinderglijbaan uit. De vloer is laag. Excursies zijn erg duur. Tip:ga naar Bodrum zelf en boek daar iets. De sportzaal is mager. Er zijn veel zuurvrouwtjes die een massage willen verkopen. Er zijn alleen Turkse tv zenders. Ook de dokterskliniek is duur! In april is het zwembad nog koud. Wij hadden last van lawaai vh electriciteitskastje, duiven, krekels, een haan. Neem oordoppen mee. Eten is pas va 19u. Er is geen zand wel kiezels. Doe de telefoon eruit 's nachts. Soms bellen ze per ongeluk. Er zijn geen haakjes voor je handdoeken. Ook sigaretten zijn heel duur.

Verscrikkelijk niet doen!!!!!!!

Hulya
11-8-2016

Als je laag niveau vakantie wil houden, moet je vooral bij Bodrum Beach Resort gaan. Het personeel is niet bekwaam. Je stelt een vraag krijgt een stom antwoord.

Als je 3 keer om een drankje vraagt, wordt er al gezucht.

De kamers zijn verschrikkelijk goor. Heb zo vaak moeten klagen. Na geklaag kreeg ik fruitscalen en wijn op de kamer 3 dagen achter een. Heb het resoluut geweigerd.

Op het eten sta je met je bord als een klein kind constant in de rij te wachten op je eten. Het eten was constant het zelfde. Er is totaal geen leiding in dat hotel.het animatie team doet echt z'n best. Keihard muziek hele dag waar je gek van wordt. Om 8 uur zijn alle bedjes al bezet.Alleen lokale toeristen met een laag mentaliteit!!!! NIET DOEN!!!

Hulya Kocak

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bodrum Beach Resort in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bodrum Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.