Hotel Bodrum Beach Resort

Hotel Bodrum Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Bodrum Beach Resort voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Bodrum Beach Resort in het Nederlands

Prima

Hans otjes
18-3-2018

Was gezellig, mooie badkamertegels en leuke obers

zeker nog Turkije,nooit meer dit hotel!

frie carnas
24-10-2017

het eten was goed,ligging ook ,de zwembaden waren proper dit waren de enige positieve dingen,Hygiene onbestaande,kamers werden niet gepoetst,handdoeken niet ververst en waren nooit zonder vieze vlekken,schimmel in de badkamer!de zone rond het zwembad was ronduit smerig,gevolg veel wespen en bijen,de toiletten aan het zwembad werden amper schoongemaakt,het gevolg laat zich raden,,,,de "dokter"paradeerde de ganse dag rond met een stethoscoop rond zijn nek,maar sprak geen woord engels ...dus bezin eer je een vakantie boekt in dit hotel!!!

niet meer

Reisagente
21-9-2017

De schoonmaak was echt bar slecht. de kamers waren erg smerig en werden gewoon niet schoongemaakt. rond het zwembad werd niet goed schoongemaakt. na meerdere keren bij de receptie geweest en toen werd de kamer schoongemaakt. maar 1 x in een week. het eten was prima. veel turks eten. vooral bij het zwembad 's middags was het eten prima in het begin. niet meer nadat het de hele middag in de zon had gelegen. er hoort geen strand bij het resort. het strand wat er is is ook erg smerig met heel veel troep. bodrum en gumbet zijn erg leuk. gumbet loop je binnen 5 minuten naar toe. taxi naar bodrum is ongeveer 5 euro.

Top vakantie gehad!

Familie met kinderen (5 en 7)
15-6-2017

Hele fijne vakantie gehad in dit resort. Wij zaten in huisje 4701 (familie club kamer), met een aparte slaapkamer. Heerlijk goed groot bed. Mooi schoon, mooie inrichting, ruim terras, verduisterende gordijnen. Elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Super dat er verschillende zwembaden zijn, glijbanen en zee. Tips: neem een emmer, visnet, snorkels, duikbrillen, waterschoenen en luchtbedden, ballen en banden (en een touw voor je was) zelf mee. Alles is duur hier. Het eten is ook erg lekker. Veel keuze. Ontbijt tot 10.30u. Schepijs van ola. Altijd gratis flesjes water. Waterkoker op de kamer. Mocht je glutenvrij eten neem zelf crackers mee. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Echt een aanrader. Ondanks deze minpunten: er was weinig fruit. Tip: neem een citruspers en aardappelschilmesje mee. Elke dag is er rook op het park vd stomerij. Kijk met de kinderglijbaan uit. De vloer is laag. Excursies zijn erg duur. Tip:ga naar Bodrum zelf en boek daar iets. De sportzaal is mager. Er zijn veel zuurvrouwtjes die een massage willen verkopen. Er zijn alleen Turkse tv zenders. Ook de dokterskliniek is duur! In april is het zwembad nog koud. Wij hadden last van lawaai vh electriciteitskastje, duiven, krekels, een haan. Neem oordoppen mee. Eten is pas va 19u. Er is geen zand wel kiezels. Doe de telefoon eruit 's nachts. Soms bellen ze per ongeluk. Er zijn geen haakjes voor je handdoeken. Ook sigaretten zijn heel duur.

Oude reviews (archief)

Verscrikkelijk niet doen!!!!!!!

Hulya
11-8-2016

Als je laag niveau vakantie wil houden, moet je vooral bij Bodrum Beach Resort gaan. Het personeel is niet bekwaam. Je stelt een vraag krijgt een stom antwoord.

Als je 3 keer om een drankje vraagt, wordt er al gezucht.

De kamers zijn verschrikkelijk goor. Heb zo vaak moeten klagen. Na geklaag kreeg ik fruitscalen en wijn op de kamer 3 dagen achter een. Heb het resoluut geweigerd.

Op het eten sta je met je bord als een klein kind constant in de rij te wachten op je eten. Het eten was constant het zelfde. Er is totaal geen leiding in dat hotel.het animatie team doet echt z'n best. Keihard muziek hele dag waar je gek van wordt. Om 8 uur zijn alle bedjes al bezet.Alleen lokale toeristen met een laag mentaliteit!!!! NIET DOEN!!!

Hulya Kocak

Dit hotel zeker niet boeken!!

DB
26-7-2016

Dit hotel was in 1 woord verschrikkelijk. Als je op zoek bent naar een (beetje) luxe, goede service, goed gevarieerd eten, hygiene en een mooie strand dan zou ik dit hotel nooit aanraden! Ik begrijp niet waar de score van 9.1 vandaan komt voor een hotel wat niet eens de 4 sterren waard is. Ik kom al 26 jaar in Turkije en dit is mijn 4e keer in Bodrum-Gumbet (Turkse Nederlander). Waar zal ik beginnen? Het ontbijt en middageten is goed te doen, alhoewel ze vaak het middageten wel zouden mogen omwisselen met het avondeten, want dat was echt een drama. De bediening is jong, onprofessioneel, slordig en onoplettend. Elke dag waren het bestek, de bekers en borden vrijwel snel 'op' en werd niet op tijd aangevuld, waardoor ik steeds door het restaurant moest zoeken naar een medewerker of ik bijv. een vork mocht krijgen. De cocktails en frisdranken lijken net water. Door de hitte kijken de medewerkers bij de poolbar ook erg chagrijnig. Er is momenteel maar 1 jongen die de cocktails kan maken, als je de ander krijgt dan zegt hij dat hij geen cocktails kan maken! Bij het zwembad heerst een enorme rioollucht. Strand is afgescheiden van het hotel en voor iedereen toegankelijk, je moet via een poortje langs het zwembad lopen wat al rond 19:00 uur sluit (daarna moet je dus omlopen). Hotelkamer is prima maar van de airco moet je niks verwachten. We hebben ook een dag een kakkerlak gehad op de kamer en na een belletje hebben 2 medewerkers deze weggehaald. Animatie doet zijn best, maar helaas niets aan en er gebeurt weinig. Geen gratis wifi!! En anders is wifi heel duur. Gelukkig verbleven wij hier 4 dagen en gingen daarna nog 4 dagen naar een 5 sterrenhotel wat ons toch nog het echte vakantiegevoel gaf! Voor deze prijs zou ik zeker een 5 sterren hotel aanraden of de hotels iets verderop richting centrum Gumbet boeken.

Vreselijk!

Anoniem
11-10-2015

Verschrikkelijk hotel! Zwembad stonk naar riool wifi was belachelijk duur 33 euro voor 1 week. eten was er bijna elke dag het zelfde wat smiddags niet op ging stond er de volgende dag savonds weer op het buffet geen variatie. het hotel/zwembad zag er heel anders uit dan op de foto het achterste gedeelte waar gras is op de foto is in werkelijkheid gewoon beton met rijen bedjes en er boven afgescheurde doeken dat je in de schaduw lig. ook het strand was vreselijk voor dat je er aan kwam moest je eerst langs het personeel die daar op straat wonen in busjes en mensen die daar op de grond leefde wat niet echt gezond is om te zien. eenmaal aangekomen heb je het strand wat helemaal bevuild is met troep van die mensen. Veels te duur!!!

nooit meer

Patrick Van Trimpont
17-9-2015

Zeer slechte ervaring, towel service is betalend a rato van 2€ per handoek per persoon, WiFi 33€ per week, etc. Reis je op een budget zou ik het nog aanbevelen als het niet anders kan maar met de extra kosten die je hier moet maken kan je evengoed een 5 sterren resort boeken. 4 sterren is trouwens te genereus voor dit hotel met dit betalende extra concept ...

Nooit meer!!

Angelique
29-8-2015

Geen aanrader dit hotel! Superslechte bedden met vering die eruit steekt. Ik lees deze klacht al vanaf 2013 maar kennelijk is het teveel moeite om de matrassen te vervangen! Na 2 nachten een nieuw matras gevraagd, Deze wel gekregen maar was niet veel beter dan de 1e. De kamer was veel te klein, je kon in de kamer nergens zitten alleen op bed. In de badkamer geen planchet/kastje. Eten en drinken zeer matig, weinig variatie en koud. Ze pretenderen Pepsi te schenken maar het is gewoon postmix, lekker goedkoop maar smaakt niet. Glazen en servies zeer smerig. Het strand is openbaar en vies, tegenvaller want je kiest bewust voor een hotel dichtbij het strand. Ligbedden kapot.Toilet bij zwembad smerig, vloer rondom zwembad glad en rioollucht uit de roosters. Wij verbleven maar 6 dagen en dat was meer dan genoeg. Jeepsafari was een welkome afwisseling, toch nog in de zee gezwommen! Wifi werkt slecht en veel te duur. Dit hotel is geen 4* waard. Voor ons alleen nog maar een 5* hotel.

nooit meer

ronny en karien
7-8-2015

een grote ontgoocheling van bij begin.vuile kamers ,er werd niet gekuist.slechte matras (ressortbak) eten niet warm en geen afwisseling,geen animatie overdag en s avonds .restaurant vuil.vele gasten hadden klachten.mooi in de boekjes tot je er bent amaai.ons uitzicht vanop balkon ,vuile sparren .enz ...enz....afrader tot en met.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bodrum Beach Resort in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bodrum Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bodrum Beach Resort scoort een 8.99 uit 10 op basis van 207 reviews.