Hotel Blue Moon

6.7Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Gümbet (bij Bodrum)

6.7Voldoende

• Sauna

11 reviews over Hotel Blue Moon

• 5Ria23-10-2011

Mooi hotel ,eten viel tegen

ze spreken slecht Engels, behalve de barman Tareq en meisje bij de receptie Het strand ligt niet op 200 mt,wij hebben geen strand kunnen vinden In de lobby kun je alleen thee en koffie krijgen, voor fris, wijn en bier naar de bar bij het zwembad We bestelden per ongeluk voor 11 uur een blikje fris bij de lobby en na een uurtje moesten we een rekening tekenen van 6 lira en toen we af wilden rekenen zeiden ze 12 lira maar dit hebben we niet betaald want ze konden het niet bewijzen De barmanager Tareq gedroeg zich in het begin erg charmant Als je er niet op in gaat blijk je lucht voor hem te zijn kamer was mooi en groot, alleen jammer van het geluid van de aggregaten die buiten stonden te brullen,we werden hier wakker van.Ontbijt redelijk. Kaas worst gekookt eitje, helaas geen yoghurt /muesli Van 15 tot 16 uur kun je een broodje hamburger met patat krijgen in de keuken, dit werd verteld door anderen verteld eten weinig variatie

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 8W.P.05-10-2011

Goed hotel, mr service is vr verbetering vatbaar

Ligging van hotel: schitterend qua panorama en uitzicht. Minder geschikt voor personen met beperkte mobiliteit, doch Dolmus-busjes passeren om de 10 minuten aan het hotel.

Service en klantvriendelijkheid is zwak door het feit dat personeel bijna of geen Engels of Frans spreekt. Informatieverstrekking en/of communicatie is bijgevolg nihil.

Kamers zijn mooi, comfortabel en netjes bij aankomst. Dagelijks onderhoud tijdens het verblijf kan echter nog beter aangezien alles niet dagelijks gepoetst wordt. Glazen/servies in de kamer worden in de gang gezet, maar niet onmiddellijk opgeruimd. Blijven zelfs enkele dagen in de gang staan...

Maaltijden zijn weinig gevarieerd. Ruime keuze in salades, maar warme gerechten worden verschillende keren tijdens verblijf aangeboden.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 5An05-10-2011

Had er meer van verwacht

Kregen een heel lawaaierige kamer voor rolstoelpatienten vlak boven de receptie(veel telefoongerinkel en het continu open en dicht schuiven van de hoofdingang).Meteen een andere rustigere kamer gevraagd en gekregen.

Jammer van het uitzicht op de blinde muur,maar volgens wat ik uit de architectuur van het hotel kan opmaken zijn heel veel kamers zo en is het aantal kamers met een beter zicht vrij beperkt.

Rustig was het allerminst,de harde muziek hield ons vaak uit onze slaap tot ver na 01.00 uur 's nachts.Ook de hele dunne binnenmuren zorgden voor geluidsoverlast van de buren rond ons. Het ontbijt was heel karig en in de 10 dagen dat we er waren hebben we iedere keer hetzelfde gezien. Het middagmaal copy/paste avondmaal was goed voor 2 a 3 dagen,maar kon ons nadien niet meer bekoren, wederom omwille van 0 variatie. Aubergines, komkommer en kroketten hadden we dan al wel gehad!

Gereisd met partner in september 2011

• 7peter20-09-2011

Prima voor jonge mensen

vrij nieuw hotel met schitterend uitzicht. Eten voldoende maar het ontbijt is aan de magere kant.Kamers met zeezicht zijn prachtig maar je kunt het ook minder treffen. Nadeel de snoeiharde disco muziek aan het zwembad en `,s avonds na het diner. Heel veel Turken als gast die net als de Russen vaak hun borden volscheppen en dan een aanzienlijk deel laten staan.Geen eigen strand en de weg naar het strand loopt zeer steil en is beslist niet voor iedereen gangbaar.Prima voor jonge mensen

Gereisd met partner in september 2011

• 6H Grondman08-09-2011

net hotel van buiten maar valt toch wel tegen

op het 1ste gezicht ziet het hotel er leuk uit en heeft wel een grappige opzet maar niet slim gedaan mensen die slecht ter been zijn is dit niet geschikt {licht nl op een berg} mooi uitzicht vanaf het zwembad/dakterras kamers zijn netjes maar zeer veel kamers hebben geen balkon en alleen maar een raampje {wij hadden dat en na en kamerwisseling hebben we wel 1 met balkon gekregen en mooi uitzicht wat overigens niet van harte gaat bij de receptie} ontbijt stelt niet veel voor zijn anders gewend voor 4 sterren hotels in Turkije avondeten is ook weinig variatie en zijn dus ook veel uiteten geweest staan regelmatig langdurig vieze bordjes met etensrestjes op de gangen bij de kamers wat dus erg smerig is en ook ongedierte kan aantrekken hier zou het personeel beter op moeten letten dat dit niet gebeurd het meenemen van eten naar de kamers verders is het grootdste deel van het personeel wel vriendelijk ! !

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Fam. B.06-09-2011

Mooi Hotel maar ongunstig tov het strand gelegen

Hotel Blue Moon is een schitterend Hotel maar niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het ligt op een hoge berg. Het strand ligt niet 200 meter van het hotel vandaan maar zeker 700 meter via een ligt hellende weg .Je kunt er wel gebruik maken van een busje dat je dan naar een heel druk strand brengt waar je amper je ligbed kunt draaien.Gumbet is zeer geschikt voor jongeren.Vanaf het hotel ben je binnen 20 min.in het centrum van Bodrum met het Dolmusbusje.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Tarik28-08-2011

Super vakantie gehad.

Bluemoon is een geheel gerenoveerd hotel, Het zwembad en de bar liggen op het dakterras. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is voor de prijs zeer goed en het wordt tot het laatst toe nog bijgevuld.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8tevreden gast16-08-2011

gewoon goed!!

Net terug van blue moon gumbet en het was een zeer aangename vakantie; was er een beetje bang voor omdat het een nieuw hotel is maar alles was prima in orde Aankomst was na 23 u en hebben nog een hapje gekregen en onze koffers werden naar kamer gebracht Verder was het peroneel heel vriendelijk en zeer allert alles werd meteen opgeruimd ook aan tafel en aan pool dus geen wespen of mieren De kamers zijn heel proper en worden elke dag gepoets en om de dag lakens ververst en nieuwe handdoeken Klein maar ruim genoeg zwembad je word niet gestoort door andere gasten maar vooral proper welness gedaan eerste dag gewoon zalig ! Eten genoeg maar niet overdreven maar wel turkse keuken maar variatie genoeg meer 3 sterren Poolbar was ook ok snelle service en heel vriendelijk personeel vooral barman TARK heeft onze dochter van 12 in de watten gelegd en is zeer veel kids cocktails voor haar speciaal gemaakt Het is een gezellig familie hotel en een aanrader als je van rust wilt genieten !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Hotel Blue Moon info