Hotel Bella Casa

94 reviews over Hotel Bella Casa in het Nederlands

Nooit meer

Kevin
15-8-2018

Nooiiiiit naar toe gaan te ranzig voor woorden Wc en badkamer onder een dikke laag urine. Beddengoed was niet verschoond kakkerlakken liepen overal . Klant vriendelijkheid was ver te zoeken , vrouw onvriendelijk . Als je wat vraagt lekker uitgescholden worden in het Turks . Poep in het zwembad van kinderen die werden met een schepje eruit gevist.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel!

Nigel
3-8-2012

We zijn er geweest en bij ons werd alles netjes opgeruimd , kamers werden dus opgeruimd. Eten was lekker en je had vele keuze, ochtends broodjes en je kon lekker naar de snackbar. Avond's veel animatie zoals: Miss man en miss vrouw en dan moest je opdrachten doen. s'middags bijvoorbeeld darten en waterpolo in het water en veel meer, was leuk!

Gereisd Met vrienden in juni 2011

belachelijk

a.de been
10-7-2012

Nog nooit zo iets meegemaakt. Hotel is vies, kamers worden niet schoon gemaakt. Badkamer is een schimmelplek. personeel lacht je uit als je een probleem hebt. Ze kunnen plots geen engels meer. Vechten om een bord te bemachtigen en vervolgens is het eten koud en vies. De Touroperator weet er van maar kan niets want heeft nog een contract van 3.5 jaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

VIES!!

Ton
8-7-2012

Niet boeken! Aan de buitenkant ziet het er mooi uit maar binnen is het een smerige zooi. Kamers worden niet schoongemaakt, dit hebben we uiteindelijk zelf maar gedaan. Over de gehele accommodatie vies, ook hier wordt niet of nauwelijks opgeruimd. Slechte informatie bij de receptie, we hebben regelmatig geklaagd, er wordt van alles belooft maar niets gedaan, erg frustrerend. Ook wist men hier niets van een a la carte restaurant waar je volgens de brochure 1x gratis mag eten. Animatie stelt niets voor, te weinig en onvriendelijk personeel, helemaal geen warm water op de kamer. Touroperator heeft nog geprobeerd voor een ander hotel, helaas nergens geen plaats meer. Eten is redelijk, niet veel variatie. Dit hotel is all inclusive maar om van onze vakantie toch te kunnen genieten zijn we zoveel mogelijk weggeweest en regelmatig "buiten" de deur gegeten. We hadden dus beter een appartement kunnen boeken, zijn nu veel duurder uit. Eerste keer in Turkije, slechte ervaring door dit hotel.

Gereisd Met partner in juni 2012

nooit meer

Linda
7-7-2012

Bij aankomst lieten ze ons drie kwartier wachten. Niemand spreekt engels, Ze hadden geen kamer met balkon meer, die wij geboekt hadden. Weer wachten. Uiteindelijk een suite gekregen, alleen hoe durven ze dit een suite te noemen. Drie jongens liepen mee met koffers, bij aankomst kamer wilden ze geld hebben en gingen niet weg. erg bedreigend sfeertje. Vies, zwarte schimmel in badkamer,geen warm water, airco stuk, smerige handdoeken met gaten erin, bloed op vloer, vieze vlekken, totaal geen hygiene. Volgende dag zijn we overgeplaatst naar ander hotel.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

drama

mathilda
5-7-2012

in 1 woord drama! geen warm water.geen borden of geen eten.ze stelen! echt ga e niet naar toe! wij zijn ook na 4 dagen naar vysion over geplaatst.dat was veel beter!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Nooit boeken!!

S.Bakker
1-7-2012

Wij zijn in juni 2012 hier naar toegegaan! Het complex ziet er erg mooi uit, maar de hygiene en veiligheid laten zich aan de wensen over. Er zijn geen schone handdoeken en lakens, kamers worden niet goed schoongemaakt. Het eten is erg triest en tekort voor het aantal personen wat in het hotel aanwezig is. Er is geen beveiliging aanwezig, wij hebben een engels stel midden in de nacht uit elkaar gehaald, onder het bloedl en het hotelpersoneel komt niet. Douches zijn koud, ze hebben geen warm water. Personeel van het hotel zegt dat ze in financieele problemen zitten. Touroperator heeft ons na 4 dagen overgeplaatst met alle nederlanders die op dat moment aanwezig waren naar een ander hotel!! Onze vakantie is deels verpest door bella casa! lees alstublieft de referenties, wij dachten ook het zal allemaal wel meevallen maar het is echt te triets voor woorden!!

Gereisd Met partner in juni 2012

1 dag gebleven

m snoijer
22-6-2012

na minstens 15x in turkije te zijn geweest , hier dan mijn eerste negatieve ervaringen *receptie spreekt geen engels, *als preferentie opgegeven zo laag mogelijk ivm gezondheidsredenen medereizigster, minstens 200 treden sjouwen, *wil je na een duik in het vieze zwembad douchen, moet je dit met koud water doen! *vieze kussensloop en handdoeken. *s´morgens oud brood. *in de wc pot lag nog een grote boodschap van de vorige mensen, de jongen die meeliep zei nog dirty? yes of course ! maar er kwam niemand die avond,, *we arriveerden s avonds om half elf, de volgende dag had de host al een ander hotel voor ons geregeld, daar was het prima! vizyon hotel, een aanrader na de afknapper van bella casa

Gereisd Met vrienden in juni 2012

vreselijk

michelle
15-6-2012

Toen we aankwamen moesten we al heel lang op onze kamer wachten,. Het zag er best netjes uit.Daarna gümbet in gegaan. Leuk dorpje. Maaaaaaar toen we terug kwamen zag ik ineens allemaal dikke zwarte haren liggen. Mijn vriend naar beneden gegaan,kwamen ze met een nieuw laken. Ook daar vieze bruine vlekk en op. Weer een nieuw laken.Volgende ochtend kijken we op de handdoeken, ook met gore vlekken! Wij het weer gemeld. Hier hebben we vier dagen om moeten vragen voordat het er was. Er verdwenen ook steeds losse muntjes maar ik dacht dat me vriend die had. Later begrepen we waar ze gebleven waren, we hoorde dat er bij een groepje meiden ook 130 euro vedwenen was en toen we op een avond zaten te eten kwam er ook nog politie. Daarover hoorde we dat er 500 lira van een kamer was gejat. Mijn vest is ook de laatste dag gestolen .Het eten was voor de prijs oké.heerlijke zwembaden. Bij de recepti. kunnen ze alleen Engels wanneer hun dat uit komt .Ook was een paar avonden de drank op .

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet nog een keer!

Jane
16-2-2012

Mijn vriend en ik zijn afgelopen september 12 dagen in Bella Casa geweest. Het was onze eerste vakantie naar het buitenland met elkaar en we werden flink op de proef gesteld. Onze eerste kamer was vies, slecht en de airco deed het niet. Na 3x geklaagd te hebben bij de receptie, heb ik uiteindelijk de reisleiding gebeld om het probleem op te lossen. We hebben een nieuwe kamer gekregen die beter was, de koelkast was alleen niet goed en heel klein!! Het personeel is niet heel vriendelijk, vooral bij de receptie niet! Ze spreken ook slecht engels. De schoonmakers zijn wel erg aardig. Af en toe een fooitje en je krijgt er echt wat voor terug. Rozenblaadjes op het bed etc. Het dorpje Gumbet is echt ontzettend leuk! Leuke barretjes en heerlijke restaurantjes. De prijzen liggen erg laag. Voor 30 euro eet je met zn 2en uitgebreid. Voor mensen die slecht te been zijn, is dit absoluut een no go. Vooral met de hitte ben je kapot als je boven/beneden komt. Wij gaan niet meer terug!

Gereisd Met partner in september 2011

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Casa in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Casa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.